(A) Vídeň
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Vídeň (A)
Včera jsem byl ve Vídni. Fotky můžete vidět tady: http://www.tramfoto.cz/index.php?cat=20
Re: Vídeň (A)
K prodloužení linky U2: Na většině stanic je již seznam stanic včetně nového úseku s poznámkou "v provozu od 2.10.", stejně tak ve většině vozů metra je již schéma s prodlouženou linkou U2, přičemž u nových stanic je opět poznámka "v provozu od 2.10.". Na některých nastupištích už visí i cedule s označením nástupiště směr Aspernstrasse místo směru Stadion.
- Jan
- Uživatel
- Příspěvky: 100
- Registrován: 03.2.2004 16:01
- Bydliště: Hodkovičky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Pár fotografií z Vídně a tramwaytagu 2010
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... c385e3f579
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... c385e3f579
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Předpis takto mluvíTonda Ježek píše: Tak dramatický to není, přeci jenom vzduchotechnika s průvanem udělá své. Ale i kdyby bylo, tak i proto první ranní souprava (tzv. průzkumný vlak) v každém úseku jede bez cestujících s rozsvícenými tunely a s Vmax 40km/hod. K tomu ještě jsou fírové prvních dvou vlaků (tj. průzkumáku a prvního s cestujícími) zpravování o místech, kde je možnost snížené adheze v důsledků nočních prací .
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Zkus najít u M1 větrací otvor http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... at=0&pos=8MM-Mikulovsky píše:Také jsem slyšel, že do M1 větracími otvory prší - co je na tom pravdy?
Asi jsi myslel původní ruské vozy a jejich modernizace, ty mají ve střeše otvory pro náporové větrání (díky tomu jsem v zimě jednou při jízdě z depa do stanice přijel v zasněženém voze )
Já bych v tom nehledal nějakou vědu. V Moskvě jezdí vozy řady E a 81-71 na povrchu bez jakékoliv úpravyOvšem musí na to mít vyvinuté vozy - nevím jak by se na otevřených tratích chovaly ty pražské, nemající narozdíl od tramvají a železničních lokomotiv pískovače!
http://mhdcr.biz/metro/moskva/vozy/29.htm
Ale všechny provozované soupravy v Praze (81-71M a M1) mají alespoň protiskluzovou i protismykovou ochranu.
Tak dramatický to není, přeci jenom vzduchotechnika s průvanem udělá své. Ale i kdyby bylo, tak i proto první ranní souprava (tzv. průzkumný vlak) v každém úseku jede bez cestujících s rozsvícenými tunely a s Vmax 40km/hod. K tomu ještě jsou fírové prvních dvou vlaků (tj. průzkumáku a prvního s cestujícími) zpravováni o místech, kde je možnost snížené adheze v důsledků nočních prací .MF píše:Ono stačí když jedeš jako první vlak povrchový úsek třeba na Černý most, kde to sražený vlhko sedí na kolejnici a taky si musí fíra poradit bez nich....
Tuším, že to je jenom první podvozek.vlakoň píše:Kdysi se na K-r psalo, že mezi Skalkou a DH je z trakce vypnutý první vůz, právě kvůli skluzům/smykům. Vyráběli se tam prý bačkory.
Naposledy upravil(a) Tonda Ježek dne 11.8.2010 13:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Vídeň (A)
Kdysi se na K-r psalo, že mezi Skalkou a DH je z trakce vypnutý první vůz, právě kvůli skluzům/smykům. Vyráběli se tam prý bačkory.
Re: Vídeň (A)
Ono stačí když jedeš jako první vlak povrchový úsek třeba na Černý most, kde to sražený vlhko sedí na kolejnici a taky si musí fíra poradit bez nich....MM-Mikulovsky píše:nemající narozdíl od tramvají a železničních lokomotiv pískovače!
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Tak ono povrchový nemusí nutně znamenat odkrytý Na Depo Hostivař to taky v zimě od výústí tunelu nějak dojede, nebál bych se toho tolik, i když asi nemá smysl to vůbec řešit...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Ovšem musí na to mít vyvinuté vozy - nevím jak by se na otevřených tratích chovaly ty pražské, nemající narozdíl od tramvají a železničních lokomotiv pískovače! Také jsem slyšel, že do M1 větracími otvory prší - co je na tom pravdy?4021 píše:Jinak mě nepřijde, že by se v Čechách proti tomuhle brojilo, málo kterýmu kaštanovi dojde, že metro může jezdit i na povrchu...
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Ta tramvajová trať už se staví, bylo to napsáno na nějaké oficiálně se tvářící stránce. Tam bylo taky psáno právě o tom brzkém otevření metra. Její jméno jsem bohužel zapomněl a už nemůžu najít, možná je zrušena, proto jsem se na to metro ptal. Díky za info.
Re: Vídeň (A)
Mno já nemluvil o Dejvicích a Petřinách, ale třeba o Letňanech, Dlouhé míli nebo Ruzyni...9001 píše:4021: Jak se to vezme. Podle mě v Čechách se bude brojit proti všemu. Představ si Dejvicemi a Petřinami nadzemku...
Jinak mě nepřijde, že by se v Čechách proti tomuhle brojilo, málo kterýmu kaštanovi dojde, že metro může jezdit i na povrchu...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
4021: Jak se to vezme. Podle mě v Čechách se bude brojit proti všemu. Představ si Dejvicemi a Petřinami nadzemku...
Re: Vídeň (A)
Mno, a to neni všechno. Na netu už jsou zveřejněné dávno mapky nového linkového vedení. Celý úsek metra je nadzemní, ve Vídni totiž pochopili, že když je nahoře místo tak se nemusí dělat díra do země. Všechny stanice jsou jednoduché, ale praktické (stejně jako už stávající koncový úsek linky U3 do stanice Stadion). Myslím, že tam nijak ohromná poptávka nebude, ale když tam kilometrový úsek nestojí 4 miliardy jako u nás, tak to ani tolik nevadí... V této oblasti se plánuje taky nová tramvajová trať, mno možná už se taky staví, to teď přesně nevim. A taky už jsou mapky na netu jak tam jaké linky budou jezdit. Ono tam ale to neni nijak složité, jedna se zavede, jedna se změní. To v Praze když se otevírá nějaký cancourek nové tratě tak se rozpatlá linkové vedení v půlce Prahy.Proxy píše:Zvláštní - Rakušané to mají naplánované na minutu přesně - škoda, že se takto neumíme prezentovat také v Praze.
Vzpomínám, když se prodlužovalo metro do Letňan, tak se do poslední chvíle tajilo, kdy to vyjede
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Zvláštní - Rakušané to mají naplánované na minutu přesně - škoda, že se takto neumíme prezentovat také v Praze.milbi píše:Nun wurde das Eröffnungsdatum für den 2. Oktober 2010 festgelegt. A odpočet: http://wiener-untergrund.at/u2-aspern-countdown.shtml
Vzpomínám, když se prodlužovalo metro do Letňan, tak se do poslední chvíle tajilo, kdy to vyjede
-
- Uživatel
- Příspěvky: 421
- Registrován: 16.5.2009 19:26
- Bydliště: Milovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vídeň (A)
Nun wurde das Eröffnungsdatum für den 2. Oktober 2010 festgelegt. A odpočet: http://wiener-untergrund.at/u2-aspern-countdown.shtmlkrtinek píše:Ok, díky moc! Jenom ještě - jak jsi přišel na datum 2. října? Tady je psáno na podzim.