(A) Vídeň

Rakouské provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jan
Uživatel
Příspěvky: 100
Registrován: 03.2.2004 16:01
Bydliště: Hodkovičky
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Jan » 14.9.2010 21:28

Pár fotografií z Vídně a tramwaytagu 2010
http://www.facebook.com/album.php?aid=2 ... c385e3f579

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od jara » 11.8.2010 13:06

Tonda Ježek píše: Tak dramatický to není, přeci jenom vzduchotechnika s průvanem udělá své. Ale i kdyby bylo, tak i proto první ranní souprava (tzv. průzkumný vlak) v každém úseku jede bez cestujících s rozsvícenými tunely a s Vmax 40km/hod. K tomu ještě jsou fírové prvních dvou vlaků (tj. průzkumáku a prvního s cestujícími) zpravování o místech, kde je možnost snížené adheze v důsledků nočních prací :uklizecka:.
Předpis takto mluví :-)

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Tonda Ježek » 11.8.2010 11:19

MM-Mikulovsky píše:Také jsem slyšel, že do M1 větracími otvory prší - co je na tom pravdy?
Zkus najít u M1 větrací otvor :wink: http://foto-aktualne.mhdcr.biz/displayi ... at=0&pos=8
Asi jsi myslel původní ruské vozy a jejich modernizace, ty mají ve střeše otvory pro náporové větrání (díky tomu jsem v zimě jednou při jízdě z depa do stanice přijel v zasněženém voze :smt114 )
Ovšem musí na to mít vyvinuté vozy - nevím jak by se na otevřených tratích chovaly ty pražské, nemající narozdíl od tramvají a železničních lokomotiv pískovače!
Já bych v tom nehledal nějakou vědu. V Moskvě jezdí vozy řady E a 81-71 na povrchu bez jakékoliv úpravy
http://mhdcr.biz/metro/moskva/vozy/29.htm
Ale všechny provozované soupravy v Praze (81-71M a M1) mají alespoň protiskluzovou i protismykovou ochranu.
MF píše:Ono stačí když jedeš jako první vlak povrchový úsek třeba na Černý most, kde to sražený vlhko sedí na kolejnici a taky si musí fíra poradit bez nich....
Tak dramatický to není, přeci jenom vzduchotechnika s průvanem udělá své. Ale i kdyby bylo, tak i proto první ranní souprava (tzv. průzkumný vlak) v každém úseku jede bez cestujících s rozsvícenými tunely a s Vmax 40km/hod. K tomu ještě jsou fírové prvních dvou vlaků (tj. průzkumáku a prvního s cestujícími) zpravováni o místech, kde je možnost snížené adheze v důsledků nočních prací :uklizecka:.
vlakoň píše:Kdysi se na K-r psalo, že mezi Skalkou a DH je z trakce vypnutý první vůz, právě kvůli skluzům/smykům. Vyráběli se tam prý bačkory.
Tuším, že to je jenom první podvozek.
Naposledy upravil(a) Tonda Ježek dne 11.8.2010 13:33, celkem upraveno 1 x.

vlakoň
Uživatel
Příspěvky: 280
Registrován: 01.12.2007 22:57

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od vlakoň » 11.8.2010 8:37

Kdysi se na K-r psalo, že mezi Skalkou a DH je z trakce vypnutý první vůz, právě kvůli skluzům/smykům. Vyráběli se tam prý bačkory.

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od MF » 11.8.2010 6:18

MM-Mikulovsky píše:nemající narozdíl od tramvají a železničních lokomotiv pískovače!
Ono stačí když jedeš jako první vlak povrchový úsek třeba na Černý most, kde to sražený vlhko sedí na kolejnici a taky si musí fíra poradit bez nich....

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3002
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od kruťák » 10.8.2010 23:00

Tak ono povrchový nemusí nutně znamenat odkrytý :wink: Na Depo Hostivař to taky v zimě od výústí tunelu nějak dojede, nebál bych se toho tolik, i když asi nemá smysl to vůbec řešit...

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8461
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 10.8.2010 22:53

4021 píše:Jinak mě nepřijde, že by se v Čechách proti tomuhle brojilo, málo kterýmu kaštanovi dojde, že metro může jezdit i na povrchu...
Ovšem musí na to mít vyvinuté vozy - nevím jak by se na otevřených tratích chovaly ty pražské, nemající narozdíl od tramvají a železničních lokomotiv pískovače! Také jsem slyšel, že do M1 větracími otvory prší - co je na tom pravdy?

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3002
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od kruťák » 10.8.2010 22:51

Ta tramvajová trať už se staví, bylo to napsáno na nějaké oficiálně se tvářící stránce. Tam bylo taky psáno právě o tom brzkém otevření metra. Její jméno jsem bohužel zapomněl a už nemůžu najít, možná je zrušena, proto jsem se na to metro ptal. Díky za info.

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od 4021 » 10.8.2010 20:07

9001 píše:4021: Jak se to vezme. Podle mě v Čechách se bude brojit proti všemu. Představ si Dejvicemi a Petřinami nadzemku...
Mno já nemluvil o Dejvicích a Petřinách, ale třeba o Letňanech, Dlouhé míli nebo Ruzyni...
Jinak mě nepřijde, že by se v Čechách proti tomuhle brojilo, málo kterýmu kaštanovi dojde, že metro může jezdit i na povrchu...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9561
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od 9001 » 10.8.2010 19:30

4021: Jak se to vezme. Podle mě v Čechách se bude brojit proti všemu. Představ si Dejvicemi a Petřinami nadzemku...

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od 4021 » 10.8.2010 19:24

Proxy píše:Zvláštní - Rakušané to mají naplánované na minutu přesně - škoda, že se takto neumíme prezentovat také v Praze.
Vzpomínám, když se prodlužovalo metro do Letňan, tak se do poslední chvíle tajilo, kdy to vyjede :oops:
Mno, a to neni všechno. Na netu už jsou zveřejněné dávno mapky nového linkového vedení. Celý úsek metra je nadzemní, ve Vídni totiž pochopili, že když je nahoře místo tak se nemusí dělat díra do země. Všechny stanice jsou jednoduché, ale praktické (stejně jako už stávající koncový úsek linky U3 do stanice Stadion). Myslím, že tam nijak ohromná poptávka nebude, ale když tam kilometrový úsek nestojí 4 miliardy jako u nás, tak to ani tolik nevadí... V této oblasti se plánuje taky nová tramvajová trať, mno možná už se taky staví, to teď přesně nevim. A taky už jsou mapky na netu jak tam jaké linky budou jezdit. Ono tam ale to neni nijak složité, jedna se zavede, jedna se změní. To v Praze když se otevírá nějaký cancourek nové tratě tak se rozpatlá linkové vedení v půlce Prahy.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Proxy » 10.8.2010 16:25

milbi píše:Nun wurde das Eröffnungsdatum für den 2. Oktober 2010 festgelegt. A odpočet: http://wiener-untergrund.at/u2-aspern-countdown.shtml
Zvláštní - Rakušané to mají naplánované na minutu přesně - škoda, že se takto neumíme prezentovat také v Praze.
Vzpomínám, když se prodlužovalo metro do Letňan, tak se do poslední chvíle tajilo, kdy to vyjede :oops:

milbi
Uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 16.5.2009 19:26
Bydliště: Milovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od milbi » 10.8.2010 12:24

krtinek píše:Ok, díky moc! Jenom ještě - jak jsi přišel na datum 2. října? Tady je psáno na podzim. :?:
Nun wurde das Eröffnungsdatum für den 2. Oktober 2010 festgelegt. A odpočet: http://wiener-untergrund.at/u2-aspern-countdown.shtml

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3002
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od kruťák » 09.8.2010 19:02

Ok, díky moc! Jenom ještě - jak jsi přišel na datum 2. října? Tady je psáno na podzim. :?:

tremexp
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 04.10.2007 18:58

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od tremexp » 09.8.2010 16:40

krtinek píše:Není to sice k tramvajím, ale k Vídni. Víte někdo jak je to s novými stanicemi na lince U2? Kdy budou otevřeny, popř. už jsou-li. Nikde se toho nemůžu dopátrat. :(
Úsek do stanice Aspernstrasse by se měl otevírat letos 2. října, dokonce už byly předváděcí jízdy pro cestující. Viz http://wiener-untergrund.at/u2-aspern

Odpovědět