(A) Vídeň

Rakouské provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3002
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od kruťák » 09.8.2010 16:08

Není to sice k tramvajím, ale k Vídni. Víte někdo jak je to s novými stanicemi na lince U2? Kdy budou otevřeny, popř. už jsou-li. Nikde se toho nemůžu dopátrat. :(

tremexp
Uživatel
Příspěvky: 2
Registrován: 04.10.2007 18:58

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od tremexp » 02.3.2010 8:54

Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, zda-li je v Pratersternu jízdenkový automat na MHD, který bere i bankovky?
Co se týče té tichosti, tak k ní přispívá nejen svršek ale i konstrukce kol.

Uživatelský avatar
Neo_Moucha
Uživatel
Příspěvky: 63
Registrován: 28.4.2007 13:29

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Neo_Moucha » 19.2.2010 18:00

Absolut píše:....

Mnohem zajímavější je tichý provoz starých tramvají.

Ve Vídni si opravdu netroufám poslouchat při focení mp3 přehrávač...
Tak s tím absolutně souhlasím, ostatně ani jsem nemyslel konkrétně ULF co se týká tichosti - prostě všechny byly tak tichounké...
Nedokázal by to někdo vysvětlit proč je to proti Praze takový rozdíl :?: je to jenom svrškem :?:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3317
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Karosák » 17.2.2010 21:22

Já se tam na ně v létě díval i vozil při přestupu mezi EN477 "Metropol" a RJ60 (2x ~3 hodiny) a tichý chod i svezení starými Lohnery mne facinovalo daleko více než ULF. Smekám před náročným netradičním technickým řešením, které v provozu funguje, ale tramvajka se mi nelíbí :( Určitě je to o zvyku a cestující by je jistě ocenili a nerad bych snižoval jejich přednosti :oops: . Ale tratě maj vymazlený, chtěl bych to vidět třeba na vjezdu do smyčky Podbaba :twisted:

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od matti » 17.2.2010 16:24

Typový výkres ULF..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

maayaa
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 16.12.2009 0:30

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od maayaa » 16.2.2010 23:03

To že tam jsou stojací motory jsem věděl,ale že je tam nějakej portál už ne.Spíš jsem odhadoval systém jako Talgo(že jsou kola pevnou součástí jedný skříně).Taky jsem si myslel,že pohon je na všech nápravách.Pěknej odkaz,teda hlavně fotky mi toho spoustu řekly

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od MOp » 16.2.2010 15:43

doporucuji toto, jelikoz jsou tam skvele fotky.

Uživatelský avatar
matti
ovocnář
Příspěvky: 187
Registrován: 07.9.2009 18:55
Bydliště: 140

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od matti » 16.2.2010 15:35

Ty motory jsou postaveny na výšku, takže je akorát zúžen průchod mezi články. Kola jsou jenom mezi články, čili čela visí ve vzduchu..

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Absolut » 15.2.2010 19:51

Udělaný je to složitě a soudruzi ze Siemensku to projlatě dlouho ladili, až vyladili.

Mnohem zajímavější je tichý provoz starých tramvají.

Ve Vídni si opravdu netroufám poslouchat při focení mp3 přehrávač...

maayaa
Uživatel
Příspěvky: 21
Registrován: 16.12.2009 0:30

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od maayaa » 15.2.2010 18:27

Neo_Moucha píše:Jedna fotka z jara 2009
Co mne ve Vídni učarovalo byla tichost tohoto typu tramvají. Říkal jsem si, že snad mají gumová kola :D
to by mě taky zajímalo,jak je to udělaný,co vim tak je v každym spoji jedna náprava s volnými koly každý kolo má svuj motor a do toho zavěšení článků s aktivním natáčením.A k tomu je to 100% nízká podlaha.Jak to tam všechno dostali,aby to fungovalo :?:

Uživatelský avatar
Neo_Moucha
Uživatel
Příspěvky: 63
Registrován: 28.4.2007 13:29

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Neo_Moucha » 15.2.2010 11:09

Jedna fotka z jara 2009
Co mne ve Vídni učarovalo byla tichost nejen tohoto typu tramvají. Říkal jsem si, že snad mají gumová kola :D
Až by mne skoro zajímalo, jestli přejedou za rok hodně lidí... Zvlášť když na mnoha místech jsem si jenom náhodou všiml, že už nejdu po chodníku, ale po tramvajovém tělese :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Neo_Moucha dne 19.2.2010 18:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Absolut » 14.2.2010 23:00

Sněhová Vídeň s d-31 je zajímavá. Možná tam zajedu za měsíc a právě na d-31 se chystám...

Uživatelský avatar
4021
Uživatel
Příspěvky: 350
Registrován: 27.12.2003 17:08

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od 4021 » 14.2.2010 22:35


Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 825
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od mart337 » 15.10.2009 2:02

Jasně. Měl jsem na mysli jen ten počet hnaných a nehnaných os. Jinak jse to úplně něco jinýho. Taky jsme o pár let někde jinde.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od Absolut » 14.10.2009 15:54

No když se to tak vezme, tak ULF je koncepčně úplně něco jiného, než RT6. Stejné je na nich snad jen to, že jsou to tramvaje a jezdí na elektřinu.

Odpovědět