Stránka 6 z 9

Re: Vídeň (A)

Napsal: 09.8.2010 19:02
od kruťák
Ok, díky moc! Jenom ještě - jak jsi přišel na datum 2. října? Tady je psáno na podzim. :?:

Re: Vídeň (A)

Napsal: 09.8.2010 16:40
od tremexp
krtinek píše:Není to sice k tramvajím, ale k Vídni. Víte někdo jak je to s novými stanicemi na lince U2? Kdy budou otevřeny, popř. už jsou-li. Nikde se toho nemůžu dopátrat. :(
Úsek do stanice Aspernstrasse by se měl otevírat letos 2. října, dokonce už byly předváděcí jízdy pro cestující. Viz http://wiener-untergrund.at/u2-aspern

Re: Vídeň (A)

Napsal: 09.8.2010 16:08
od kruťák
Není to sice k tramvajím, ale k Vídni. Víte někdo jak je to s novými stanicemi na lince U2? Kdy budou otevřeny, popř. už jsou-li. Nikde se toho nemůžu dopátrat. :(

Re: Vídeň (A)

Napsal: 02.3.2010 8:54
od tremexp
Zdravím vás, chtěl bych se zeptat, zda-li je v Pratersternu jízdenkový automat na MHD, který bere i bankovky?
Co se týče té tichosti, tak k ní přispívá nejen svršek ale i konstrukce kol.

Re: Vídeň (A)

Napsal: 19.2.2010 18:00
od Neo_Moucha
Absolut píše:....

Mnohem zajímavější je tichý provoz starých tramvají.

Ve Vídni si opravdu netroufám poslouchat při focení mp3 přehrávač...
Tak s tím absolutně souhlasím, ostatně ani jsem nemyslel konkrétně ULF co se týká tichosti - prostě všechny byly tak tichounké...
Nedokázal by to někdo vysvětlit proč je to proti Praze takový rozdíl :?: je to jenom svrškem :?:

Re: Vídeň (A)

Napsal: 17.2.2010 21:22
od Karosák
Já se tam na ně v létě díval i vozil při přestupu mezi EN477 "Metropol" a RJ60 (2x ~3 hodiny) a tichý chod i svezení starými Lohnery mne facinovalo daleko více než ULF. Smekám před náročným netradičním technickým řešením, které v provozu funguje, ale tramvajka se mi nelíbí :( Určitě je to o zvyku a cestující by je jistě ocenili a nerad bych snižoval jejich přednosti :oops: . Ale tratě maj vymazlený, chtěl bych to vidět třeba na vjezdu do smyčky Podbaba :twisted:

Re: Vídeň (A)

Napsal: 17.2.2010 16:24
od matti
Typový výkres ULF..

Re: Vídeň (A)

Napsal: 16.2.2010 23:03
od maayaa
To že tam jsou stojací motory jsem věděl,ale že je tam nějakej portál už ne.Spíš jsem odhadoval systém jako Talgo(že jsou kola pevnou součástí jedný skříně).Taky jsem si myslel,že pohon je na všech nápravách.Pěknej odkaz,teda hlavně fotky mi toho spoustu řekly

Re: Vídeň (A)

Napsal: 16.2.2010 15:43
od MOp
doporucuji toto, jelikoz jsou tam skvele fotky.

Re: Vídeň (A)

Napsal: 16.2.2010 15:35
od matti
Ty motory jsou postaveny na výšku, takže je akorát zúžen průchod mezi články. Kola jsou jenom mezi články, čili čela visí ve vzduchu..

Re: Vídeň (A)

Napsal: 15.2.2010 19:51
od Absolut
Udělaný je to složitě a soudruzi ze Siemensku to projlatě dlouho ladili, až vyladili.

Mnohem zajímavější je tichý provoz starých tramvají.

Ve Vídni si opravdu netroufám poslouchat při focení mp3 přehrávač...

Re: Vídeň (A)

Napsal: 15.2.2010 18:27
od maayaa
Neo_Moucha píše:Jedna fotka z jara 2009
Co mne ve Vídni učarovalo byla tichost tohoto typu tramvají. Říkal jsem si, že snad mají gumová kola :D
to by mě taky zajímalo,jak je to udělaný,co vim tak je v každym spoji jedna náprava s volnými koly každý kolo má svuj motor a do toho zavěšení článků s aktivním natáčením.A k tomu je to 100% nízká podlaha.Jak to tam všechno dostali,aby to fungovalo :?:

Re: Vídeň (A)

Napsal: 15.2.2010 11:09
od Neo_Moucha
Jedna fotka z jara 2009
Co mne ve Vídni učarovalo byla tichost nejen tohoto typu tramvají. Říkal jsem si, že snad mají gumová kola :D
Až by mne skoro zajímalo, jestli přejedou za rok hodně lidí... Zvlášť když na mnoha místech jsem si jenom náhodou všiml, že už nejdu po chodníku, ale po tramvajovém tělese :D

Re: Vídeň (A)

Napsal: 14.2.2010 23:00
od Absolut
Sněhová Vídeň s d-31 je zajímavá. Možná tam zajedu za měsíc a právě na d-31 se chystám...

Re: Vídeň (A)

Napsal: 14.2.2010 22:35
od 4021