(A) Vídeň

Rakouské provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
Příspěvky: 825
Registrován: 21.8.2008 22:26

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od mart337 » 14.10.2009 1:42

No když se to tak vlastně vezme, tak ULF je něco jako RT6. Jako RT6 má 6 os a z toho jsou čtyři poháněné. Pokavad vím, tak podmínka v Praze byla, že pohon musí být na všechny osy.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 2871
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od trainzjohny » 13.10.2009 22:41

:uklizecka: vše ohledně ULFa uklizeno z postřehů z terénu

Uživatelský avatar
Marek B.
Uživatel
Příspěvky: 455
Registrován: 17.6.2004 14:40
Bydliště: Praga Caput Regni Bohemiae

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Příspěvek od Marek B. » 13.10.2009 20:53

MOp píše:Až na to, že uvedená cena Ulfu je za krátkou verzi..
...a mnoho dalších rozdílů.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Příspěvek od MOp » 13.10.2009 19:40

Až na to, že uvedená cena Ulfu je za krátkou verzi..

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Příspěvek od majkrosoft918 » 13.10.2009 19:32

Martin píše:Tramvaj s nejnižší podlahou na světě jezdí po kolejích jako stonožka

...reportáž o vídeňských tramvajích ULF
mno jestli je pravda že tramvaj ULF (Ultra Low Floor) je levnější než 15T tak se rychle zbavit 15T a nakoupit levnější tramvaj ULF s klimatizací a s podlahou 19cm nad temenem kolejnice.Mno když to jezdí v Rumunsku tak Praha pro to bude jako smetana (myslím v kvalitě svršku)....Cena tramvaje ULF nyní není vysoká. Např. tramvaj 15 T ForCity pro Prahu (bez klimatizace) je dražší než ULF s klimatizací (68 mil. Kč versus 62 mil. Kč; čísla vycházejí z hodnoty zakázky a množství objednaných kusů).

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Příspěvek od aspirine » 13.10.2009 17:15

Martin píše:Tramvaj s nejnižší podlahou na světě jezdí po kolejích jako stonožka

...reportáž o vídeňských tramvajích ULF
Tak tady bych hledal podvozek pomalu na střeše :lol:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Příspěvek od Absolut » 13.10.2009 8:15

No srovnání ULFu s čelem T3R je minimálně divné... pan Jančar musel mít hodně dobrej matroš :smt033

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Příspěvek od Martin » 13.10.2009 1:25


Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od demon » 01.8.2008 21:23

nitro píše:Asi jsem zaspal ale co se stalo se svedem?
Chybička se vloudila...
Však jsem chlapcům od Universálů dobře radil aby to radši sklopili do Baltu. :lol:

viva.tv1
Uživatel
Příspěvky: 410
Registrován: 22.12.2006 15:31
Bydliště: 1, 5, 6, 9, 11, 16, 19, A22, A25, A26, A27, A53, A55, A56 i S5
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od viva.tv1 » 01.8.2008 21:22

nitro píše: Asi jsem zaspal ale co se stalo se svedem?
Odvezli ho do Švédska

Uživatelský avatar
nitro
Uživatel
Příspěvky: 81
Registrován: 23.1.2008 11:11

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od nitro » 01.8.2008 21:20

demon píše:Snad se pánům od Cegelecu zadaří líp než se švédem.
Asi jsem zaspal ale co se stalo se svedem?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5966
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Vídeň (A)

Příspěvek od demon » 01.8.2008 21:18

Návštěvník z Vídně byl nakonec dešifrován jako typ E2 od výrobce Simmering-Graz-Pauker AG s ev.číslem 4098, tedy zřejmě poslední vůz série šestinápravových článkových tramvají z roku 1990.
Zůstane tu na rekonstrukci v délce minimálně 6 měsíců (ale spíš víc), jejíž rozsah je mi znám v několika verzích, takže se radši pokusim zjistit tu správnou než bych tady blamoval...
Snad se pánům od Cegelecu zadaří líp než se švédem.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

oprava,,omluvym se

Příspěvek od 6514 » 08.5.2007 16:21

namiesto:tramwaystvkr,,,treba pisat:tramway/stvkr. potom po Type_E2_(Wien) omlouvym se...

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Videnské tramvaje

Příspěvek od 6514 » 08.5.2007 16:14

Bohuzel ve vidni este som nebol. a ták vyzera, ze ani uz neidem. maximalne do Miskovec,ale by som podakoval, ked dakto nám by posielal niektory vypravovanie, kde su éisany aj motor +vlek. Nasel som internetová stránka, kde od 2000 az dodnes su nápsane, ze vozy kedy boly vyradeni,á zaradeny, kto uz má:nazdravie, kto este nemá:nech sa paci: http://xover.mud.at/~tramwaystvkr-a-wik ... hp/Type_E2_(Wien( namiesto E2 moze pisat E1, alebo c1,c2, ale vsak to uvidite.


Odpovědět