Stránka 7 z 9

Re: Vídeň (A)

Napsal: 15.10.2009 2:02
od mart337
Jasně. Měl jsem na mysli jen ten počet hnaných a nehnaných os. Jinak jse to úplně něco jinýho. Taky jsme o pár let někde jinde.

Re: Vídeň (A)

Napsal: 14.10.2009 15:54
od Absolut
No když se to tak vezme, tak ULF je koncepčně úplně něco jiného, než RT6. Stejné je na nich snad jen to, že jsou to tramvaje a jezdí na elektřinu.

Re: Vídeň (A)

Napsal: 14.10.2009 1:42
od mart337
No když se to tak vlastně vezme, tak ULF je něco jako RT6. Jako RT6 má 6 os a z toho jsou čtyři poháněné. Pokavad vím, tak podmínka v Praze byla, že pohon musí být na všechny osy.

Re: Vídeň (A)

Napsal: 13.10.2009 22:41
od trainzjohny
:uklizecka: vše ohledně ULFa uklizeno z postřehů z terénu

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Napsal: 13.10.2009 20:53
od Marek B.
MOp píše:Až na to, že uvedená cena Ulfu je za krátkou verzi..
...a mnoho dalších rozdílů.

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Napsal: 13.10.2009 19:40
od MOp
Až na to, že uvedená cena Ulfu je za krátkou verzi..

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Napsal: 13.10.2009 19:32
od majkrosoft918
Martin píše:Tramvaj s nejnižší podlahou na světě jezdí po kolejích jako stonožka

...reportáž o vídeňských tramvajích ULF
mno jestli je pravda že tramvaj ULF (Ultra Low Floor) je levnější než 15T tak se rychle zbavit 15T a nakoupit levnější tramvaj ULF s klimatizací a s podlahou 19cm nad temenem kolejnice.Mno když to jezdí v Rumunsku tak Praha pro to bude jako smetana (myslím v kvalitě svršku)....Cena tramvaje ULF nyní není vysoká. Např. tramvaj 15 T ForCity pro Prahu (bez klimatizace) je dražší než ULF s klimatizací (68 mil. Kč versus 62 mil. Kč; čísla vycházejí z hodnoty zakázky a množství objednaných kusů).

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Napsal: 13.10.2009 17:15
od aspirine
Martin píše:Tramvaj s nejnižší podlahou na světě jezdí po kolejích jako stonožka

...reportáž o vídeňských tramvajích ULF
Tak tady bych hledal podvozek pomalu na střeše :lol:

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Napsal: 13.10.2009 8:15
od Absolut
No srovnání ULFu s čelem T3R je minimálně divné... pan Jančar musel mít hodně dobrej matroš :smt033

Re: Zprávy z tisku (nikoliv diskuse)

Napsal: 13.10.2009 1:25
od Martin

Re: Vídeň (A)

Napsal: 01.8.2008 21:23
od demon
nitro píše:Asi jsem zaspal ale co se stalo se svedem?
Chybička se vloudila...
Však jsem chlapcům od Universálů dobře radil aby to radši sklopili do Baltu. :lol:

Re: Vídeň (A)

Napsal: 01.8.2008 21:22
od viva.tv1
nitro píše: Asi jsem zaspal ale co se stalo se svedem?
Odvezli ho do Švédska

Re: Vídeň (A)

Napsal: 01.8.2008 21:20
od nitro
demon píše:Snad se pánům od Cegelecu zadaří líp než se švédem.
Asi jsem zaspal ale co se stalo se svedem?

Re: Vídeň (A)

Napsal: 01.8.2008 21:18
od demon
Návštěvník z Vídně byl nakonec dešifrován jako typ E2 od výrobce Simmering-Graz-Pauker AG s ev.číslem 4098, tedy zřejmě poslední vůz série šestinápravových článkových tramvají z roku 1990.
Zůstane tu na rekonstrukci v délce minimálně 6 měsíců (ale spíš víc), jejíž rozsah je mi znám v několika verzích, takže se radši pokusim zjistit tu správnou než bych tady blamoval...
Snad se pánům od Cegelecu zadaří líp než se švédem.

oprava,,omluvym se

Napsal: 08.5.2007 16:21
od 6514
namiesto:tramwaystvkr,,,treba pisat:tramway/stvkr. potom po Type_E2_(Wien) omlouvym se...