(A) Linz

Rakouské provozy

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 23.10.2005 18:27

Phabbey píše:Linkové vedení je překvapivě úplně stejné jako dřív :shock: :)
http://www.linzag.at/efa/plan/plmain.html
Jenom linka 2 zajíždí místo do Hillerstrasse až na solarCity :roll:

Co dělají s trojkou na Hauptbahnhofu, to by mě opravdu zajímalo :lol:
Hmm zajímavé díky, vidím, že by neškodilo někdy do Lince zase zajet ...

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 23.10.2005 18:17

Linkové vedení je překvapivě úplně stejné jako dřív :shock: :)
http://www.linzag.at/efa/plan/plmain.html
Jenom linka 2 zajíždí místo do Hillerstrasse až na solarCity :roll:

Co dělají s trojkou na Hauptbahnhofu, to by mě opravdu zajímalo :lol:

Uživatelský avatar
Honza Šlehofer
Uživatel
Příspěvky: 145
Registrován: 23.10.2005 12:42
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza Šlehofer » 23.10.2005 17:48

Anonymous píše:Jaké je tedy nyní linkové vedení v Linci? Linky 1. a 2. tedy jsou ve stejné trase jen že zajíždí podzemním úsekem pod nádražím?
A linka 3 která jezdila od nádraží přes centrum ke konečné tramvaje na Pöstlingberg je zrušena úplně ? Nebo je to úplně nějak přeházené?
Jé jsem se zapomněl přihlásit ...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 23.10.2005 17:46

Jaké je tedy nyní linkové vedení v Linci? Linky 1. a 2. tedy jsou ve stejné trase jen že zajíždí podzemním úsekem pod nádražím?
A linka 3 která jezdila od nádraží přes centrum ke konečné tramvaje na Pöstlingberg je zrušena úplně ? Nebo je to úplně nějak přeházené?

Jonáš

Označení

Příspěvek od Jonáš » 08.6.2005 10:08

Pajda píše:Uvedu další drobnost z provozu. Tramvaje mají jen evidenční čísla, nikde nebylo vidět nějaké pořadí nebo něco podobného. Zřejmě to při jiné organizaci provozu není nezbytné (samozřejmě s daleko menší kapacitou přepravy).
Jen dodám, že samozřejmě mají uvedené číslo linky a orientaci.

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajda » 08.6.2005 9:43

Uvedu další drobnost z provozu. Tramvaje mají jen evidenční čísla, nikde nebylo vidět nějaké pořadí nebo něco podobného. Zřejmě to při jiné organizaci provozu není nezbytné (samozřejmě s daleko menší kapacitou přepravy).
Stanice Hlavní nádraží se v podzemí velmi stavebně podobá pražské stanici metra stejného jména, jen koleje jsou asi 30 cm pod úrovní prostoru pro cestující a ne jako v Praze. Navíc do kolejiště je možné vstoupit. :lol:
Výjezd z podzemí svými oblouky s trolejovým vedením je velmi podobný TT na Barrandov.

Jonáš

Linec

Příspěvek od Jonáš » 08.6.2005 7:28

Tak trať na povrchu u hlavního nádraží je opravdu zrušená, zůstalo jen torzo a tramvaje zajíždějí pod nádraží. Opravím ještě Pajdu v tom, že ta adhezní trať není nejprudší na světě, ale v Evropě :-)

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 07.6.2005 18:54

Docela by mě zajímalo, jak to v Linci dnes vypadá, byli jsme tam loni (pár fotek na http://doprava.unas.cz/Cizina/Linz/linz.htm), tedy ještě před zprovozněním podzemní tratě. Předpokládám, že trať na Hauptbahnhof a původní povrchová trať mezi Unionkreuzung a Blumauer pl. byla zrušena.. Těším se na fotky :D

Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
Příspěvky: 341
Registrován: 02.9.2004 14:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...
Kontaktovat uživatele:

(A) Linz

Příspěvek od Pajda » 07.6.2005 17:06

Byli jsme o víkendu v Linci a lehce jsme se projeli místní linkou číslo 3 a hlavně vyjeli nejprudší adhezní tramvají na světě na poutní místo nad městem.

Několik zajímavostí: Jezdí 3 typy souprav, viditelně jiného stáří. Tarifní systém je jiný než u nás, jízdenka je s magnetickým proužkem a označuje se na zastávce v automatu před zahájením jízdy, jízdenka je přestupní, ale do systému jsem zcela neproniknul. Viděl jsem i revizory v akci. Na jednu tramvaj (delší než KT) bylo 5 revizorů a každý měl jakousi čtečku lístků.
Na všech zastávkách jsou světelné tabule oznamující čas do přjezdu soupravy v minutách.
V nejbližší době zpracuju fotky. :wink:

Odpovědět