Stránka 2 z 2

Napsal: 23.10.2005 18:28
od Phabbey
Honza Šlehofer píše:Hmm zajímavé díky, vidím, že by neškodilo někdy do Lince zase zajet ...
Taky bych rád, ale nějak to nezvládám...
Spíš než kvůli untergrundstrassenbahnu by to chtělo se jet podívat na Lohnery, než je zlikvidují. Vypadá to, že CityRunnerů přibývá a staré tramvaje se ruší. - Nevíte k tomu někdo trochu víc?

Napsal: 23.10.2005 18:27
od Honza Šlehofer
Phabbey píše:Linkové vedení je překvapivě úplně stejné jako dřív :shock: :)
http://www.linzag.at/efa/plan/plmain.html
Jenom linka 2 zajíždí místo do Hillerstrasse až na solarCity :roll:

Co dělají s trojkou na Hauptbahnhofu, to by mě opravdu zajímalo :lol:
Hmm zajímavé díky, vidím, že by neškodilo někdy do Lince zase zajet ...

Napsal: 23.10.2005 18:17
od Phabbey
Linkové vedení je překvapivě úplně stejné jako dřív :shock: :)
http://www.linzag.at/efa/plan/plmain.html
Jenom linka 2 zajíždí místo do Hillerstrasse až na solarCity :roll:

Co dělají s trojkou na Hauptbahnhofu, to by mě opravdu zajímalo :lol:

Napsal: 23.10.2005 17:48
od Honza Šlehofer
Anonymous píše:Jaké je tedy nyní linkové vedení v Linci? Linky 1. a 2. tedy jsou ve stejné trase jen že zajíždí podzemním úsekem pod nádražím?
A linka 3 která jezdila od nádraží přes centrum ke konečné tramvaje na Pöstlingberg je zrušena úplně ? Nebo je to úplně nějak přeházené?
Jé jsem se zapomněl přihlásit ...

Napsal: 23.10.2005 17:46
od Návštěvník
Jaké je tedy nyní linkové vedení v Linci? Linky 1. a 2. tedy jsou ve stejné trase jen že zajíždí podzemním úsekem pod nádražím?
A linka 3 která jezdila od nádraží přes centrum ke konečné tramvaje na Pöstlingberg je zrušena úplně ? Nebo je to úplně nějak přeházené?

Označení

Napsal: 08.6.2005 10:08
od Jonáš
Pajda píše:Uvedu další drobnost z provozu. Tramvaje mají jen evidenční čísla, nikde nebylo vidět nějaké pořadí nebo něco podobného. Zřejmě to při jiné organizaci provozu není nezbytné (samozřejmě s daleko menší kapacitou přepravy).
Jen dodám, že samozřejmě mají uvedené číslo linky a orientaci.

Napsal: 08.6.2005 9:43
od Pajda
Uvedu další drobnost z provozu. Tramvaje mají jen evidenční čísla, nikde nebylo vidět nějaké pořadí nebo něco podobného. Zřejmě to při jiné organizaci provozu není nezbytné (samozřejmě s daleko menší kapacitou přepravy).
Stanice Hlavní nádraží se v podzemí velmi stavebně podobá pražské stanici metra stejného jména, jen koleje jsou asi 30 cm pod úrovní prostoru pro cestující a ne jako v Praze. Navíc do kolejiště je možné vstoupit. :lol:
Výjezd z podzemí svými oblouky s trolejovým vedením je velmi podobný TT na Barrandov.

Linec

Napsal: 08.6.2005 7:28
od Jonáš
Tak trať na povrchu u hlavního nádraží je opravdu zrušená, zůstalo jen torzo a tramvaje zajíždějí pod nádraží. Opravím ještě Pajdu v tom, že ta adhezní trať není nejprudší na světě, ale v Evropě :-)

Napsal: 07.6.2005 18:54
od Phabbey
Docela by mě zajímalo, jak to v Linci dnes vypadá, byli jsme tam loni (pár fotek na http://doprava.unas.cz/Cizina/Linz/linz.htm), tedy ještě před zprovozněním podzemní tratě. Předpokládám, že trať na Hauptbahnhof a původní povrchová trať mezi Unionkreuzung a Blumauer pl. byla zrušena.. Těším se na fotky :D

(A) Linz

Napsal: 07.6.2005 17:06
od Pajda
Byli jsme o víkendu v Linci a lehce jsme se projeli místní linkou číslo 3 a hlavně vyjeli nejprudší adhezní tramvají na světě na poutní místo nad městem.

Několik zajímavostí: Jezdí 3 typy souprav, viditelně jiného stáří. Tarifní systém je jiný než u nás, jízdenka je s magnetickým proužkem a označuje se na zastávce v automatu před zahájením jízdy, jízdenka je přestupní, ale do systému jsem zcela neproniknul. Viděl jsem i revizory v akci. Na jednu tramvaj (delší než KT) bylo 5 revizorů a každý měl jakousi čtečku lístků.
Na všech zastávkách jsou světelné tabule oznamující čas do přjezdu soupravy v minutách.
V nejbližší době zpracuju fotky. :wink: