(BiH) Sarajevo
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sarajevo (BiH)
Vyhledej držku "zastavamana", ten tam je jako doma se svým vozítkem
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Sarajevo (BiH)
Má tady někdo zkušenosti s provozem v Sarajevu o víkendu? Jaký je rozsah provozu a vypravení vozů?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Sarajevo (BiH)
Uuuuh! Vozem 795 jsem v Amsterdamu jel
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sarajevo (BiH)
první kusy z Amsterdamu dorazily http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sara ... amsterdama
dá-li bůh a sarajevské tramvajové dílny, dovezu za měsíc fotky z ulic
dá-li bůh a sarajevské tramvajové dílny, dovezu za měsíc fotky z ulic
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Sarajevo (BiH)
Budou to samozřejmě vozy 9G a 10G (na první pohled zvenku bez rozdílu) vyráběné v letech 1979-198x. Tříčlánkové, vysokopodlažní, jednosměrné. Letos ještě jezdí asi 20 kousků, ale je jich ve vozovně hromada odstavených. To v odkazu od MOpa je 9G. Typ 10G začíná někde kolem č. 805 myslím.
Poslední, co dostali před Combiny, jsou částečně NP vozy 11G (jednosměrnýú a 12G (obousměrný), koncepčně jako KT8D5N, výroba myslím 1989-1991, vlastně stejně staré, jako naše VP kachny, ale už z výroby NP. Vozů 12G se Amsterdam nemůže zbavit, protože by neměl čím jezdit na d-5 ukončené úvratí - obousměrná Combina maji 4 a ta linka má asi 25 pořadí. Vozů 11G se taky nemůžou zbavit. Potřebovali by mít ještě tak 80 Combin navíc.
Poslední, co dostali před Combiny, jsou částečně NP vozy 11G (jednosměrnýú a 12G (obousměrný), koncepčně jako KT8D5N, výroba myslím 1989-1991, vlastně stejně staré, jako naše VP kachny, ale už z výroby NP. Vozů 12G se Amsterdam nemůže zbavit, protože by neměl čím jezdit na d-5 ukončené úvratí - obousměrná Combina maji 4 a ta linka má asi 25 pořadí. Vozů 11G se taky nemůžou zbavit. Potřebovali by mít ještě tak 80 Combin navíc.
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sarajevo (BiH)
jaktože to má pantograf mimo osu podvozku ? Jak to maj udělaný do zatáček ??
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sarajevo (BiH)
Mělo by to být toto:
http://world.nycsubway.org/perl/show?29153
http://world.nycsubway.org/perl/show?29153
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sarajevo (BiH)
MOp: to bohužel netušim, píšou o něčem článkovém pětidveřovém... pokud umíš holandsky, můžeš si počíst tady http://www.gvb.nl/overgvb/nieuws/Pages/ ... ajevo.aspxMOp píše:Clanku sice nerozumim, ale predpokladam, ze ilustracni combino to nebude.. Ze by Bayes?
já to z toho textu chápu tak, že to bude to, co měli před combinem, na bih diskusích jsem našel upřesnění - "tipa G9/10"
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sarajevo (BiH)
Clanku sice nerozumim, ale predpokladam, ze ilustracni combino to nebude.. Ze by Bayes?
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sarajevo (BiH)
Do konce roku by v Sarajevu měly začít jezdit darované tramvaje z Amsterodamu, teď se řeší, jestli pojedou celou cestu po silnici, nebo nejdřív lodí do Ploče a kamionem až odtamtud. Sarajevský dopravní podnik se zubynehty brání rozložení a následnému složení těch článkových tramvají (což by prý bylo drahé), chce to vozit v jednom kuse.
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sara ... ili-brodom
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sara ... ili-brodom
- zastavaman
- Uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 07.2.2007 20:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sarajevo (BiH)
Tramvaje v Sarajevu mají modernizovat Němci z Lipska
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sara ... maze-grasu
shrnuto:
O modernizaci tramvajového provozu v Sarajevu se zajímá město Lipsko, o spolupráci jednal v bosenské metropoli lipský starosta Burkhard Jung se sarajevským místostarostou Predragem Mitrovićem.
Śéf sarajevské MHD (GRAS) Avdo Vatrić zmínil dosvadaní spolupráci se společností IFTEC z Lipska, která spolupacuje se Siemnsem na dodávce dílů pro tramvaj SATRA.
http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sara ... maze-grasu
shrnuto:
O modernizaci tramvajového provozu v Sarajevu se zajímá město Lipsko, o spolupráci jednal v bosenské metropoli lipský starosta Burkhard Jung se sarajevským místostarostou Predragem Mitrovićem.
Śéf sarajevské MHD (GRAS) Avdo Vatrić zmínil dosvadaní spolupráci se společností IFTEC z Lipska, která spolupacuje se Siemnsem na dodávce dílů pro tramvaj SATRA.
Ještě k Osijeku, neb o tom něco vím.
Čísla vozů jsou tvořena složením roku výroby 1. a 2. místo a pořadovým číslem 3.a 4. místo, přičemž jsou rozlišeny motorové a vlečné vozy. Pokud dodávka probíhala na přelomu roku, respektují data z výrobního štítku, proto první vozy dodané začátkem tohoto roku mají ještě čísla 0610 a 0611. Další vozy mají již čísla O712 a dále. Celkem bude mít Osijek 17 vozů s oficielním značením T3PV.O. Tím zárověň končí éra původních vozů T3. Poslední staré vozy došly do Krnova počátkem tohoto měsíce.Osijek má dnes kromě hist. vozu Škoda s ev. č. 26 ještě několik vozů GT6 Düwag z Manheimu podobně jako Zagreb. Zmiňované vozy z roku 1982 jsou T3YUO a B3YUO /vlastně jediné T3D/B3D na metrovém podvozku/
Čísla vozů jsou tvořena složením roku výroby 1. a 2. místo a pořadovým číslem 3.a 4. místo, přičemž jsou rozlišeny motorové a vlečné vozy. Pokud dodávka probíhala na přelomu roku, respektují data z výrobního štítku, proto první vozy dodané začátkem tohoto roku mají ještě čísla 0610 a 0611. Další vozy mají již čísla O712 a dále. Celkem bude mít Osijek 17 vozů s oficielním značením T3PV.O. Tím zárověň končí éra původních vozů T3. Poslední staré vozy došly do Krnova počátkem tohoto měsíce.Osijek má dnes kromě hist. vozu Škoda s ev. č. 26 ještě několik vozů GT6 Düwag z Manheimu podobně jako Zagreb. Zmiňované vozy z roku 1982 jsou T3YUO a B3YUO /vlastně jediné T3D/B3D na metrovém podvozku/
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Re: OSIJEK
Ano, první dvojčíslí znamená rok výroby:6514 píše:na osijeku nenasel som miesto proto som dal ku sarajevo. Bolo by dobre ked dakto malá otom udaje.dostal som paar foto: T3 ako 6801, potom dalsi:7219 a este 76.. a 4 vlecnák:8001-8004, a nedavno som videl 0601, som cul, ze oni maju iba dve linky, vtedy nerozumim, preco maju také vysoky evidencny cislo... daco som vymyslel, ale to nemusi byt pravda 01-10: vyrobene ve 1968 ? a preto:6801-6810 ? potm npl: 12 ve 1972 : 7211-7223 ? potom,-priklad- dalsi 5 voz ve 1976 ? 7624-7628 ? a potom moderny klbak: 9529 ? nevim ??? bolo by dobre, ked dakto vsvetlil? a novy T6 :0601 ? to znamena ze prvy voz01- ve 2006 ? cize 2006:06, a 1 = 01 ? cize 0601 ? mohol by dakto vysvetlit ? diky vopred I
Přímo z ČKD byly T3 6801 - 6810, 7211 - 7222, 8223 - 8226 a B3 (vlečné) 8201 - 8204.
6810 měl původně číslo 6848 = asi navázali na číslování starších vozů a po jejich vyřazení přečíslovali zpátky od ..01?
76.., 80.. - o tom nevím nic, ale možná to byly nějaké ojeté nakoupené odjinud
9529 - také nic nevím
06.. - po dodání T3R.EV prý vyřadili všechny starší vozy, takže číslují zase od ..01.
OSIJEK
na osijeku nenasel som miesto proto som dal ku sarajevo. Bolo by dobre ked dakto malá otom udaje.dostal som paar foto: T3 ako 6801, potom dalsi:7219 a este 76.. a 4 vlecnák:8001-8004, a nedavno som videl 0601, som cul, ze oni maju iba dve linky, vtedy nerozumim, preco maju také vysoky evidencny cislo... daco som vymyslel, ale to nemusi byt pravda 01-10: vyrobene ve 1968 ? a preto:6801-6810 ? potm npl: 12 ve 1972 : 7211-7223 ? potom,-priklad- dalsi 5 voz ve 1976 ? 7624-7628 ? a potom moderny klbak: 9529 ? nevim ??? bolo by dobre, ked dakto vsvetlil? a novy T6 :0601 ? to znamena ze prvy voz01- ve 2006 ? cize 2006:06, a 1 = 01 ? cize 0601 ? mohol by dakto vysvetlit ? diky vopred I
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Reportáž o tramvajích v Sarajevu z Údálostí ČT (17.11.2005)
Kvalita dobrá, DivX 5
http://www.youtube.com/watch?v=rU4tfPIXl1c
No vida, pouhý čtyři roky čekání a už jsem to hodil i na YouTube.
Kvalita dobrá, DivX 5
Kód: Vybrat vše
http://rapidshare.de/files/8819336/Tramvaje_v_Sarajevu.avi.html
No vida, pouhý čtyři roky čekání a už jsem to hodil i na YouTube.
Naposledy upravil(a) fricoolinek2 dne 23.12.2009 22:26, celkem upraveno 1 x.