bohužel to dopadlo tak, že na focení tram mi nějak nezbyl čas, takže jen pár postřehů a dvě momentky z mobilu
- hlavní tíha spočívá stále na prastarých nerekonstruovaných K2, občas už opravdu jezdí ze všech sil
- satra II mi v porovnání s t3rp poněkud odfláknutá, třeba uvnitř v místě připojení zadního čela laminát nebo co to je praská a odlupuje se - nepoznám ovšem, jestli to není stavem trati - ale koleje tam, co jsem jezdil, mi nepřišly podstatně horší než v Praze, někdy spíše naopak
- NP satra III jsem zahlédl pouhé dva vozy, leč nesvezl jsem se
- v porovnání se stavem před dvěma lety se objevily v ulicích i KT8 (nebo co to přesně je; viz foto), zaznamenal jsem celé čtyři kusy
- stále jezdí, ovšem velmi málo, i ?rakouské? vozy (stejné jako jsou k vidění ve Vídni; viz foto)
- amsterodamské tramvaje jsou stále jen ve vozovně
- zdražilo jízdné, 10 jízd stojí místo 11,50 KM 12,80 KM (1 EUR=cca 1,95 KM)
- stále není propojen systém označovačů v tram, autobusu a trolejbusu, čili pokud si člověk cvaká, musí mít při sobě správnou jízdenku