(BiH) Sarajevo

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Sarajevo (BiH)

Příspěvek od MOp » 01.11.2008 11:20


Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 240
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Sarajevo (BiH)

Příspěvek od zastavaman » 01.11.2008 10:50

MOp píše:Clanku sice nerozumim, ale predpokladam, ze ilustracni combino to nebude.. Ze by Bayes?
MOp: to bohužel netušim, píšou o něčem článkovém pětidveřovém... pokud umíš holandsky, můžeš si počíst tady http://www.gvb.nl/overgvb/nieuws/Pages/ ... ajevo.aspx :)

já to z toho textu chápu tak, že to bude to, co měli před combinem, na bih diskusích jsem našel upřesnění - "tipa G9/10"

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4643
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: Sarajevo (BiH)

Příspěvek od MOp » 31.10.2008 20:39

Clanku sice nerozumim, ale predpokladam, ze ilustracni combino to nebude.. Ze by Bayes?

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 240
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Sarajevo (BiH)

Příspěvek od zastavaman » 31.10.2008 19:22

Do konce roku by v Sarajevu měly začít jezdit darované tramvaje z Amsterodamu, teď se řeší, jestli pojedou celou cestu po silnici, nebo nejdřív lodí do Ploče a kamionem až odtamtud. Sarajevský dopravní podnik se zubynehty brání rozložení a následnému složení těch článkových tramvají (což by prý bylo drahé), chce to vozit v jednom kuse.

http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sara ... ili-brodom

Uživatelský avatar
zastavaman
Uživatel
Příspěvky: 240
Registrován: 07.2.2007 20:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Sarajevo (BiH)

Příspěvek od zastavaman » 05.5.2008 11:13

Tramvaje v Sarajevu mají modernizovat Němci z Lipska

http://www.dnevniavaz.ba/dogadjaji/sara ... maze-grasu

shrnuto:

O modernizaci tramvajového provozu v Sarajevu se zajímá město Lipsko, o spolupráci jednal v bosenské metropoli lipský starosta Burkhard Jung se sarajevským místostarostou Predragem Mitrovićem.

Śéf sarajevské MHD (GRAS) Avdo Vatrić zmínil dosvadaní spolupráci se společností IFTEC z Lipska, která spolupacuje se Siemnsem na dodávce dílů pro tramvaj SATRA.

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 18.6.2007 9:04

Ještě k Osijeku, neb o tom něco vím.
Čísla vozů jsou tvořena složením roku výroby 1. a 2. místo a pořadovým číslem 3.a 4. místo, přičemž jsou rozlišeny motorové a vlečné vozy. Pokud dodávka probíhala na přelomu roku, respektují data z výrobního štítku, proto první vozy dodané začátkem tohoto roku mají ještě čísla 0610 a 0611. Další vozy mají již čísla O712 a dále. Celkem bude mít Osijek 17 vozů s oficielním značením T3PV.O. Tím zárověň končí éra původních vozů T3. Poslední staré vozy došly do Krnova počátkem tohoto měsíce.Osijek má dnes kromě hist. vozu Škoda s ev. č. 26 ještě několik vozů GT6 Düwag z Manheimu podobně jako Zagreb. Zmiňované vozy z roku 1982 jsou T3YUO a B3YUO /vlastně jediné T3D/B3D na metrovém podvozku/

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: OSIJEK

Příspěvek od Karotka » 17.6.2007 19:39

6514 píše:na osijeku nenasel som miesto proto som dal ku sarajevo. Bolo by dobre ked dakto malá otom udaje.dostal som paar foto: T3 ako 6801, potom dalsi:7219 a este 76.. a 4 vlecnák:8001-8004, a nedavno som videl 0601, som cul, ze oni maju iba dve linky, vtedy nerozumim, preco maju také vysoky evidencny cislo... daco som vymyslel, ale to nemusi byt pravda 01-10: vyrobene ve 1968 ? a preto:6801-6810 ? potm npl: 12 ve 1972 : 7211-7223 ? potom,-priklad- dalsi 5 voz ve 1976 ? 7624-7628 ? a potom moderny klbak: 9529 ? nevim ??? bolo by dobre, ked dakto vsvetlil? a novy T6 :0601 ? to znamena ze prvy voz01- ve 2006 ? cize 2006:06, a 1 = 01 ? cize 0601 ? mohol by dakto vysvetlit ? diky vopred I
Ano, první dvojčíslí znamená rok výroby:

Přímo z ČKD byly T3 6801 - 6810, 7211 - 7222, 8223 - 8226 a B3 (vlečné) 8201 - 8204.
6810 měl původně číslo 6848 = asi navázali na číslování starších vozů a po jejich vyřazení přečíslovali zpátky od ..01?

76.., 80.. - o tom nevím nic, ale možná to byly nějaké ojeté nakoupené odjinud
9529 - také nic nevím
06.. - po dodání T3R.EV prý vyřadili všechny starší vozy, takže číslují zase od ..01.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

OSIJEK

Příspěvek od 6514 » 16.6.2007 11:15

na osijeku nenasel som miesto proto som dal ku sarajevo. Bolo by dobre ked dakto malá otom udaje.dostal som paar foto: T3 ako 6801, potom dalsi:7219 a este 76.. a 4 vlecnák:8001-8004, a nedavno som videl 0601, som cul, ze oni maju iba dve linky, vtedy nerozumim, preco maju také vysoky evidencny cislo... daco som vymyslel, ale to nemusi byt pravda 01-10: vyrobene ve 1968 ? a preto:6801-6810 ? potm npl: 12 ve 1972 : 7211-7223 ? potom,-priklad- dalsi 5 voz ve 1976 ? 7624-7628 ? a potom moderny klbak: 9529 ? nevim ??? bolo by dobre, ked dakto vsvetlil? a novy T6 :0601 ? to znamena ze prvy voz01- ve 2006 ? cize 2006:06, a 1 = 01 ? cize 0601 ? mohol by dakto vysvetlit ? diky vopred I

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 08.12.2005 16:44

Reportáž o tramvajích v Sarajevu z Údálostí ČT (17.11.2005)

Kvalita dobrá, DivX 5

Kód: Vybrat vše

http://rapidshare.de/files/8819336/Tramvaje_v_Sarajevu.avi.html
http://www.youtube.com/watch?v=rU4tfPIXl1c

No vida, pouhý čtyři roky čekání a už jsem to hodil i na YouTube. :)
Naposledy upravil(a) fricoolinek2 dne 23.12.2009 22:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 06.6.2005 16:19

Pro Sarajevo se v firmě ParsNova Šumperk rekonstruují tramvaje K2 na typ:
1, SATRA II = dvoučlánková K2 s novými čely Kotas a výzbojí od firmy Siemens
2, SATRA III = SATRA II + vložený nízkopodlažní článek (alá K3N)

KZsoci

(BiH) Sarajevo

Příspěvek od KZsoci » 06.6.2005 15:14

Ahoj!

"Prosím pomoc!" :)

To je pravý, že Sarajevo koupí nové české nizkopodlažní tramvaje (myslím ASTRA nebo ANITRA)? Ale jsou tyto jen K3N (K2 z nizkopodlážni část a IGBT, etc.)?

čau
KŽoci z Maďarska

Odpovědět