Umístění PTG uprostřed TRAM se sudým počtem článků je defakto to co (těsně před tvým citovaným příspěvkem) o TRAM s lichým počtem článkůtrainzjohny píše:.... AD "TRAM o sudém počtu článků (potažmo lichém počtu kloubů) nemůže mít PTG uprostřed!" - může
AD umístění ptg nad osou nápravy/podvozku - NENÍ TO NAD OSOU NÁPRAVY ale podvozku, je třeba aby i v zatáčce lišta zůstávala na drátu u všech typů vozů a to zaručí jen umístění nad osou podvozku (ten se z kolejí nehne). Prosím zkus se trochu zamyslet nad chováním vozu v zatáčce než napíšeš takovýhle nesmysle.
Dle mne toto je přesné, jak by tříčlánková 15T měla PTG "uprostřed".já píše: ... Dobře i při zachování tohoto pravidla může mít obousměrná tříčlánková TRAM jen jeden PTG tzv. uprostřed = na prostředním článku - jako MGT6....
AD umístění nad osou nápravy
To se tedy rovná, že nebude nad osou podvozku, ale nápravy. Ovšem u 15T více méně (pro chybějící osové propojení kol (a další "věci") vychází +/- ve stejném místě!- [url=http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=44&t=1672#p154004]jak MKzB:[/url] píše: ...V rámci určité tolerance lze pantograf trochu posunout, takže bude z osy koleje mírně vybočovat. ...
PS: Byli jsme původně skutečně OT, jak se však probírá ve vlákně "provoz fóra", tak vytvoření samostatného vlákna to tu znepřehledňuje - zejména při existenci jiného vhodného "Technologie v tramvaji ..."
Takže VELMI prosím přesunout tam - předem díky.