(I) Milano

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
JirkaR
Uživatel
Příspěvky: 70
Registrován: 04.9.2010 17:27
Bydliště: Praha

(I) Milano

Příspěvek od JirkaR » 02.1.2019 12:26

Byl jsem na pár dní v Miláně, sice to nebylo přímo kvůli tramvajím (vlastně se výlet zcela podřídil dětem), ale i tak jsem pár tramvají zahlédl. V ulicích je vidět docela dost starých vozů, patrně na některých linkách jezdí retro vozy, na jiných nové (viděl jsem několik typů, ale nebyla příležitost moc fotit). Potkali jsme v centru i starý vůz v celočervené CVR na parfémy Chanel, bohužel foto se nepovedlo. Také mě v centru zaujalo zadláždění kolejí mezi poměrně velké kamenné dlaždice. Je tam k vidění i povícero zbytků zrušených tratí. Metro má 4 linky, jedna v podobě u nás tolik diskutovaného automatického metra bez strojvedoucího. Předním oknem je pěkný výhled do osvětleného tunelu, na nástupišti ovšem bariéra s dveřmi zavíranými automaticky připomíná spíše nástup do výtahu. (Dokonce nám při nástupu na nástupišti zůstalo jedno dítě, protože automat byl v málo frekventované stanici nastaven na malou frekvenci a byla mezi námi, byť minimální, mezera. Dveře se prostě zavřou a neuděláte s tím nic.) Celkově v metru moc nepotěšily mohutné turnikety, kde se snímají jizdenky s magnetickými proužky (i jiné jízdní doklady, včetně bezkontaktních platebních karet) při nástupu i výstupu, přičemž s dětmi (jezdí s rodičem zdarma, víceméně jako zavazadlo) byl několikrát problém se s tím strojem "dohodnout" na otevření bariéry.
33-lagosta.jpg
10-clotilde.jpg
sabierra-zara.jpg
zrusena-clotilde.jpg
4-castello.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Odpovědět