Rusko a země bývalého SSSR

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 22.3.2006 21:06

PvvS píše:pouziv a se ke kontrole rozchodu, prechodu mezi kolejemi , prevyseni kolejnic mezi sebou (sikmo), proste kontrola svrsku. Zadni podvozek , zadniho vozu je pouzit z metra
Aha, tak to potom chápu. Ten "tahač" patřil asi k fotce předního vozu soupravy. Díky za objasnění. Mimochodem, podobný nesmysl se dlouho neobjevil ani tady na fóru ve fotomontážích... :lol:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 22.3.2006 18:10

pouziv a se ke kontrole rozchodu, prechodu mezi kolejemi , prevyseni kolejnic mezi sebou (sikmo), proste kontrola svrsku. Zadni podvozek , zadniho vozu je pouzit z metra

S_M_Lomoz
Uživatel
Příspěvky: 217
Registrován: 06.3.2005 22:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od S_M_Lomoz » 22.3.2006 18:09

Putěizměritělnyj pojezd... že by měřicí souprava?

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 22.3.2006 17:59

Netušíte někdo, k čemu by mohl sloužit tento speciál???
http://trolleway.tramvaj.ru/t/moscow/0_spec2/0520.shtml
Pokud si ještě dobře pamatuji azbuku, mělo by to v překladu znamenat tahač, ale i tak mi to, jaksi, nedává smysl... no, podívejte se sami.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 14.3.2006 20:48

Sirka píše:Nemohl by někdo sestavit nějaký zjednodušený seznam ruských měst s českými tramvajemi (typem, případně dalšími českými dopravními prostředky) v pravidelném provozu? Hodilo by se mi to do školy a nějak to nemůžu najít... Předem díky.
Asi nejlepší přehled kam byly všude vozy z ČKD dodány, je uvedený na německé dopravní strance http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/
Pak stačí kliknout na jednotlivé podsekce (T1, T2, T3/B3, K1, K2, T4/B4 atd.) a pod stručnou historií o konkrétním typu, jsou uvedeny tabulky kam byly vozy dodány a ve kterém časovém období.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 14.3.2006 20:33

Snad nějak pomůže, když napíšu alespoň, kam byly dodány T3 (býv. SSSR):
Barnaul, Dněprodzeržinsk, Dněpropetrovsk, Doněck, Gorkij, Groznyj, Charkov, Irkutsk, Iževsk, Kalinin, Kyjev, Kramatorsk, Krasnodar, Krivoj Rog, Kujbyšev, Kursk, Moskva, Novokuzněck, Oděsa, Ordžonikidze, Orel, Pjatigorsk, Riga, Rostov na Donu, Sverdlovsk, Taškent, Tula, Ufa, Uljanovsk, Volgograd, Volžskij, Voroněž, Záporoží, Ždanov.
(zdroj: Mara - T3)

Jinak, co si vzpomenu:
Volgograd - nějaké KT8D5
Moskva - T6B5
v několika městech taky KT4SU

ale to není kompletní přehled :oops:

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 14.3.2006 18:35

Jestli tam ještě jezdí. Proč ne...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 13.3.2006 23:47

sirka: nestacilo by kam byly dodany ? To bych nekde nasel

Sirka
Uživatel
Příspěvky: 525
Registrován: 11.6.2005 15:55
Bydliště: Praha 13

Příspěvek od Sirka » 13.3.2006 21:59

Nemohl by někdo sestavit nějaký zjednodušený seznam ruských měst s českými tramvajemi (typem, případně dalšími českými dopravními prostředky) v pravidelném provozu? Hodilo by se mi to do školy a nějak to nemůžu najít... Předem díky.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 27.2.2006 15:21

V tomto smeru nejsou spatne stranky: http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/

vláčky 87

tramvaje v Omčaku

Příspěvek od vláčky 87 » 27.2.2006 14:48

ČKD do Omčaku tramvaje nikdy nedodávalo. Nejdále na východ v tehdejším SSSR se dostaly v Novosibirsku K2, ale po ne velkém úspěchu se v dodávkách nepokračovalo a situaci ještě zkomplikoval požár vozovny, při kterém bylo zničeno několik dodaných vozů. Musí se tudíž jednat o vozy předané z jiných DP.

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 26.1.2006 9:22

Karotka píše:Pantografy nebyly pro zrychlení dopravy, alébrž pro zjednodušení dráteničiny: kladky/uhlíky vyžadovaly speciální provedení křižovatek.
No asi tak nějak jsem to někde četl,ale už si to nepamatuju :oops: .

Ale vim ,že to pak všechny dvounápraváky(dokonce i vyhlídkový 500,již spět reko.s tyč. sb.) po roce 1971 měly.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 26.1.2006 8:35

Šmaky: Dobrý! Je to focený na stejnym místě. Ale já v MOCKBE nikdy nebyl a začátkem 70. let už vůbec ne.

Uživatelský avatar
Šmaky
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 12.12.2005 19:12
Bydliště: Prague

Příspěvek od Šmaky » 25.1.2006 22:22

syverin. neni to náhodou focený na tom samym místě jako ta inkriminovaná fotka s půlpanťákem...

Syverin.

Příspěvek od Syverin. » 25.1.2006 21:57

Prohnutá lišta: Protože to vydrží mnohem větší divočinu na pevném zavěšení, jako ta lyra.

Odpovědět