Stránka 24 z 28

Napsal: 22.3.2006 21:14
od Karotka
Sice je to poněkud ve stylu Pat&Mat, asi taky nijak pronikavá technika (viděl jsem fotky "kolejoměřiče" z metra a zařízení vypadalo spíš jako seismograf), ale pokud vím, u nás se nic podobného nevede! Pražská 5521 sice má měřicí nápravu, ale nepoužívá se ( http://www.prazsketramvaje.cz/v-5521.html )

Napsal: 22.3.2006 21:06
od tramvajak
PvvS píše:pouziv a se ke kontrole rozchodu, prechodu mezi kolejemi , prevyseni kolejnic mezi sebou (sikmo), proste kontrola svrsku. Zadni podvozek , zadniho vozu je pouzit z metra
Aha, tak to potom chápu. Ten "tahač" patřil asi k fotce předního vozu soupravy. Díky za objasnění. Mimochodem, podobný nesmysl se dlouho neobjevil ani tady na fóru ve fotomontážích... :lol:

Napsal: 22.3.2006 18:10
od PvvS
pouziv a se ke kontrole rozchodu, prechodu mezi kolejemi , prevyseni kolejnic mezi sebou (sikmo), proste kontrola svrsku. Zadni podvozek , zadniho vozu je pouzit z metra

Napsal: 22.3.2006 18:09
od S_M_Lomoz
Putěizměritělnyj pojezd... že by měřicí souprava?

Napsal: 22.3.2006 17:59
od tramvajak
Netušíte někdo, k čemu by mohl sloužit tento speciál???
http://trolleway.tramvaj.ru/t/moscow/0_spec2/0520.shtml
Pokud si ještě dobře pamatuji azbuku, mělo by to v překladu znamenat tahač, ale i tak mi to, jaksi, nedává smysl... no, podívejte se sami.

Napsal: 14.3.2006 20:48
od Martins
Sirka píše:Nemohl by někdo sestavit nějaký zjednodušený seznam ruských měst s českými tramvajemi (typem, případně dalšími českými dopravními prostředky) v pravidelném provozu? Hodilo by se mi to do školy a nějak to nemůžu najít... Předem díky.
Asi nejlepší přehled kam byly všude vozy z ČKD dodány, je uvedený na německé dopravní strance http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/
Pak stačí kliknout na jednotlivé podsekce (T1, T2, T3/B3, K1, K2, T4/B4 atd.) a pod stručnou historií o konkrétním typu, jsou uvedeny tabulky kam byly vozy dodány a ve kterém časovém období.

Napsal: 14.3.2006 20:33
od Phabbey
Snad nějak pomůže, když napíšu alespoň, kam byly dodány T3 (býv. SSSR):
Barnaul, Dněprodzeržinsk, Dněpropetrovsk, Doněck, Gorkij, Groznyj, Charkov, Irkutsk, Iževsk, Kalinin, Kyjev, Kramatorsk, Krasnodar, Krivoj Rog, Kujbyšev, Kursk, Moskva, Novokuzněck, Oděsa, Ordžonikidze, Orel, Pjatigorsk, Riga, Rostov na Donu, Sverdlovsk, Taškent, Tula, Ufa, Uljanovsk, Volgograd, Volžskij, Voroněž, Záporoží, Ždanov.
(zdroj: Mara - T3)

Jinak, co si vzpomenu:
Volgograd - nějaké KT8D5
Moskva - T6B5
v několika městech taky KT4SU

ale to není kompletní přehled :oops:

Napsal: 14.3.2006 18:35
od Sirka
Jestli tam ještě jezdí. Proč ne...

Napsal: 13.3.2006 23:47
od PvvS
sirka: nestacilo by kam byly dodany ? To bych nekde nasel

Napsal: 13.3.2006 21:59
od Sirka
Nemohl by někdo sestavit nějaký zjednodušený seznam ruských měst s českými tramvajemi (typem, případně dalšími českými dopravními prostředky) v pravidelném provozu? Hodilo by se mi to do školy a nějak to nemůžu najít... Předem díky.

Napsal: 27.2.2006 15:21
od adam_r
V tomto smeru nejsou spatne stranky: http://www.strassenbahnen-online.de/tatra/

tramvaje v Omčaku

Napsal: 27.2.2006 14:48
od vláčky 87
ČKD do Omčaku tramvaje nikdy nedodávalo. Nejdále na východ v tehdejším SSSR se dostaly v Novosibirsku K2, ale po ne velkém úspěchu se v dodávkách nepokračovalo a situaci ještě zkomplikoval požár vozovny, při kterém bylo zničeno několik dodaných vozů. Musí se tudíž jednat o vozy předané z jiných DP.

Napsal: 26.1.2006 9:22
od Tita
Karotka píše:Pantografy nebyly pro zrychlení dopravy, alébrž pro zjednodušení dráteničiny: kladky/uhlíky vyžadovaly speciální provedení křižovatek.
No asi tak nějak jsem to někde četl,ale už si to nepamatuju :oops: .

Ale vim ,že to pak všechny dvounápraváky(dokonce i vyhlídkový 500,již spět reko.s tyč. sb.) po roce 1971 měly.

Napsal: 26.1.2006 8:35
od syverin
Šmaky: Dobrý! Je to focený na stejnym místě. Ale já v MOCKBE nikdy nebyl a začátkem 70. let už vůbec ne.

Napsal: 25.1.2006 22:22
od Šmaky
syverin. neni to náhodou focený na tom samym místě jako ta inkriminovaná fotka s půlpanťákem...