Opičej se po nás.Karotka píše:Vždyť to je skoro totéž jako systém na Karlově mostě (roky 1905-1908)
(F) Francouzské provozy obecně
Moderátor: TRAM-FÓRUM
krátký anglický dokument o tomto systému se najde tady
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je docela zajímavé. Já jsem si právě říkal, že drážka to není. Protože na fotce bylo vidět něco přes to jako přerušení(ted vím že to je dělič). Díky na infoadam_r píše:Radnice nechtela v centru mesta troleje, tak je napajeni reseno treti koleji. Ta je rozdelena na cca 5m dlouhe izolovane useky, ktere se spinaji pod tramvaji. Cele to musi byt bezpecne, a spolehlive, takze to vyzaduje asi netrivialni udrzbu. Na okrajich mesta se jezdi normalne na vrchni vedeni. Prepnuti ze spodniho na vrchni napajeni se provadi pri stani v zastavkach.
Radnice nechtela v centru mesta troleje, tak je napajeni reseno treti koleji. Ta je rozdelena na cca 5m dlouhe izolovane useky, ktere se spinaji pod tramvaji. Cele to musi byt bezpecne, a spolehlive, takze to vyzaduje asi netrivialni udrzbu. Na okrajich mesta se jezdi normalne na vrchni vedeni. Prepnuti ze spodniho na vrchni napajeni se provadi pri stani v zastavkach.jara píše:Díky za fotky co to je prosím tě uprostřed za tu lajnu mezi kolejema???
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Díky za fotky co to je prosím tě uprostřed za tu lajnu mezi kolejema???adam_r píše:Pro ty, co nechodi na k-report, tak par fotek z me sluzebni cesty do Bordeaux je zde: http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... a/Bordeaux
Pro ty, co nechodi na k-report, tak par fotek z me sluzebni cesty do Bordeaux je zde: http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... a/Bordeaux
Je to pěkné, ale proti Praze zásadní rozdíl. Tramvaje nejezdí v centru, jsou to osamocené trasy. A pokud bych jejich polohu nějak promítl do pražské, tak by to byly tram linky jezdící až za silničním MO.pawel píše:doporucuji - vše o nové lince T3 včetně videí, fotek a pořádné porce osvěty. trošku jiný svět (zvláště když se mluví o městotvorné funkci tramvaje, o nízké hlučnosti apod. - představa řídící se T3 na BKV tady na bělohorské, kterou slyším až do baráku.....)
http://www.tramway.paris.fr/
doporucuji - vše o nové lince T3 včetně videí, fotek a pořádné porce osvěty. trošku jiný svět (zvláště když se mluví o městotvorné funkci tramvaje, o nízké hlučnosti apod. - představa řídící se T3 na BKV tady na bělohorské, kterou slyším až do baráku.....)
http://www.tramway.paris.fr/
http://www.tramway.paris.fr/
Tak, když už funguje fórum, tak ho využiju k malé reklamě
Pár fotek ze Strasbourgu zde: http://doprava.unas.cz/strasbourg.htm
Pár fotek ze Strasbourgu zde: http://doprava.unas.cz/strasbourg.htm
Prvni a posledni podvozek je otocny (je to napsane i v mem prispevku). Nad temito podvozky neni vuz nizkopodlazni, ale je zde jeden schod. Druhy a treti podvozek je neotocny.Phabbey píše:Nejsou náhodou ty podvozky v dlouhých článcích otočné; jsou to Citadisky, ne? V téhle variantě jsou np jen částečně, prostě taková prodloužená RT6. Takové tramvaje (jen v kratší, tříčlánkové variantě) by se mi v Praze líbily...
Naopak treba Parizske Citadisy maji koncepci stejnou jako Anitra 14T - tedy 5 clanku - 3 neotocne podvozky. http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic
Jinak me by se do Brna libili tyto vozy v teto 40m verzi (Montpellier). Preci jen by to bylo docela solidni zvyseni kapacity na linkach 1 a 12.
---------------------
Btw, RT6 neni nic jineho, nez nepodarena kopie tramvaje od Alstomu. Alstom tramvaj teto koncepce vyvijel v dobe, kdy CKD vyvyjelo KT8D5.
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic