(F) Francouzské provozy obecně

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 19.6.2007 20:48

Já bych si taky dovolil něco z mé tvorby
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 19.6.2007 16:33

pawel píše:je to udělané v souladu s logikou pohybu pasažérů - tzn.kolem dveří (=v nesených článcích) málo sedaček. takže máme přísnější normy na nápr.tlaky než ve Francii?
Ano, v článcích u dveří jsou dokonce jen sklápěcí sedačky, takže když je hodně lidí, tak holt všichni stojí, ale je jich tam požehnaně mnoho. Co se týče tlaků je to zajímavé, protože už na první pohled to pojme mnohem víc lidí jak poršekrám a přitom to má také jen troje kola... :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 19.6.2007 11:12

super, dík
taky jsem s tím jel, ale bylo to v časech před 14T, tak jsem si už nemoh na ten interiér moc vzpomenout. každopádně je to udělané v souladu s logikou pohybu pasažérů - tzn.kolem dveří (=v nesených článcích) málo sedaček. takže máme přísnější normy na nápr.tlaky než ve Francii?

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 18.6.2007 22:05

Namalinkou žádost z NK na PRTkách jsem vyštrachal dva snímky vnitřku T2, na jednom se placatí moje maličkost a na druhém je dost lidí, ale malinko tam je poznat, jak to vypadá. :)

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 18.6.2007 22:02

MOp píše:dobrak: mel si napsat, ze to tak chces. ono by uplne stacilo pojmenovat lepe fotky, napsat vice psani nez jen stahni si zde apod :-)
Dyž já už byl fakt mimo :) Ale to je fuk :))

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4647
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 18.6.2007 22:01

CITADIS™ 100 series - steel carbody, partial low floor
CITADIS™ 200 series - steel carbody, partial low floor
CITADIS™ 300 series - aluminium carbody, partial and full low floor
CITADIS™ 500 series - reinforced carbody for operation both in the city and on regional main lines, partial low floor


dobrak: mel si napsat, ze to tak chces. ono by uplne stacilo pojmenovat lepe fotky, napsat vice psani nez jen stahni si zde apod :-)

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 18.6.2007 21:49

Zdeněk píše:jojojojojo, je to pravda :D
Já se nehádám, neboť to nevím, ale ve FŽ je jasně vidět stejný štítek na obou vozidlech. :) Tak v tom maj bordel frantíci.

Jinak se musím pochválit za výborný FŽ (holt to za mě nikdo neudělá :D ), jen škoda, že to panmop tak zmastil, já mu to ještě poslal roztříděný podle linek a on tam dá nejdřív T2,pak T4, T1, zase T2 a nakonec T3. To mě lehce mrzí.. :) Ale na druhou stranu ono to za týden zapadne do propasti dějina bude tu spousta nových fotek.. Nicméně jak jsem se už zmiňoval, opravdu výborný fotožurnál speciál z Paříže, gratuluji si. :lol: :oops: :twisted: :lol:

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 18.6.2007 20:17

MOp píše:Citadis 302 jezdi na T2
Citadis 402 jezdí na T3
jojojojojo, je to pravda :D

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4647
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 18.6.2007 19:44

Citadis 302 jezdi na T2
Citadis 402 jezdí na T3

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 18.6.2007 19:34

I.am.good píše:Opravy beru, ale jak bude později ve FŽ (snad, jestli to pan MOp vůbec uveřejní :D ) vidět, tak na obou vozech jsem si vyfotil i štítek, který povídá, že je to 300 obojí. Tak kde je pravda?? :D:D:D
hmmm...jestli to neberou jako 3. generaci...co znám číslování citadisů, tak je to takhle: XXX, první číslo - počet desítek metrů, druhá je vždy 0 a poslední 1 nebo 2, 1 - otočné podvozky, 2 - pevné. V Bordeaux tedy mají 302 a 402, v Melbourne 202, v Dublinu 301 a 401 atd..... Kdo ví víc nechť doplní

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

moze byt

Příspěvek od 6514 » 17.6.2007 20:52

ano,vsak mame demokrace,10 minut...potom uvidime............

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.6.2007 20:47

Zdeněk píše:Dovolim si 2 opravy: na T2 se jedná o vozy řady 302 a na T3 vozy řady 402. Výrobce vozů pro T4 je Siemens a mělo by to být pod označením Avanto. Jinak hezký fotky.
Opravy beru, ale jak bude později ve FŽ (snad, jestli to pan MOp vůbec uveřejní :D ) vidět, tak na obou vozech jsem si vyfotil i štítek, který povídá, že je to 300 obojí. Tak kde je pravda?? :D:D:D

Uživatelský avatar
Zdeněk
Uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: 19.12.2005 20:45
Bydliště: Kdysi konečná...mj. šestky

Příspěvek od Zdeněk » 17.6.2007 19:10

I.am.good píše:Před chvíli jsme přijeli, jdu chrnět, ale ještě předtím sem dám malou ochutnávku, ostatní fotky pošlu MOpovi do FŽ.
Dovolim si 2 opravy: na T2 se jedná o vozy řady 302 a na T3 vozy řady 402. Výrobce vozů pro T4 je Siemens a mělo by to být pod označením Avanto. Jinak hezký fotky.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 17.6.2007 12:57

Před chvíli jsme přijeli, jdu chrnět, ale ještě předtím sem dám malou ochutnávku, ostatní fotky pošlu MOpovi do FŽ.

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 12.6.2007 16:11

Zdeněk píše:Zkus tohle: http://www.ratp.info/orienter/f_plan.ph ... eur&fm=pdf souřadnice C,D 10
a pozor na focení v Saint-Denis, když jsem tam loni fotil, málem jsem se se zlou potázal.
Děkuji, tak tam se na ní pojedu podívat, i když se svezu max. 1 stanici, neboť jezdí podle mapy především v pásmu 4 a já si koupím jízdenku jen 1-3. :wink:

Odpovědět