Stránka 6 z 7

Napsal: 02.7.2006 18:19
od Zdeněk
Karotka píše:Vždyť to je skoro totéž jako systém na Karlově mostě (roky 1905-1908) :shock:
Opičej se po nás. :)

Napsal: 02.7.2006 16:17
od Karotka
Vždyť to je skoro totéž jako systém na Karlově mostě (roky 1905-1908) :shock:

Napsal: 29.6.2006 19:25
od Isidor
krátký anglický dokument o tomto systému se najde tady

Napsal: 29.6.2006 17:55
od Zdeněk
Technologie se jmenuje Innorail, jejím hlavním "představitelem" je Alstom. Co vím, tak několik dalších firem-sdružení firem se o něco takového snaží. Přikládám schéma.

Napsal: 29.6.2006 16:22
od jara
adam_r píše:Radnice nechtela v centru mesta troleje, tak je napajeni reseno treti koleji. Ta je rozdelena na cca 5m dlouhe izolovane useky, ktere se spinaji pod tramvaji. Cele to musi byt bezpecne, a spolehlive, takze to vyzaduje asi netrivialni udrzbu. Na okrajich mesta se jezdi normalne na vrchni vedeni. Prepnuti ze spodniho na vrchni napajeni se provadi pri stani v zastavkach.
Tak to je docela zajímavé. Já jsem si právě říkal, že drážka to není. Protože na fotce bylo vidět něco přes to jako přerušení(ted vím že to je dělič). Díky na info

Napsal: 29.6.2006 15:52
od adam_r
jara píše:Díky za fotky co to je prosím tě uprostřed za tu lajnu mezi kolejema???
Radnice nechtela v centru mesta troleje, tak je napajeni reseno treti koleji. Ta je rozdelena na cca 5m dlouhe izolovane useky, ktere se spinaji pod tramvaji. Cele to musi byt bezpecne, a spolehlive, takze to vyzaduje asi netrivialni udrzbu. Na okrajich mesta se jezdi normalne na vrchni vedeni. Prepnuti ze spodniho na vrchni napajeni se provadi pri stani v zastavkach.

Napsal: 29.6.2006 15:48
od 8750
jara píše:Díky za fotky co to je prosím tě uprostřed za tu lajnu mezi kolejema???
,,Slouží k napájení soupravy" - u obr. 6 a 7 je to napsáno

Napsal: 29.6.2006 15:30
od jara
adam_r píše:Pro ty, co nechodi na k-report, tak par fotek z me sluzebni cesty do Bordeaux je zde: http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... a/Bordeaux
Díky za fotky co to je prosím tě uprostřed za tu lajnu mezi kolejema???

Napsal: 29.6.2006 15:12
od adam_r
Pro ty, co nechodi na k-report, tak par fotek z me sluzebni cesty do Bordeaux je zde: http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... a/Bordeaux

Napsal: 23.6.2006 21:39
od Ondrys
XSC píše:Je to pěkné, ale proti Praze zásadní rozdíl. Tramvaje nejezdí v centru, jsou to osamocené trasy. A pokud bych jejich polohu nějak promítl do pražské, tak by to byly tram linky jezdící až za silničním MO.
To platilo pro T1 a T2, ale T3 vede od MO směrem do centra.

Napsal: 23.6.2006 21:05
od XSC
pawel píše:doporucuji - vše o nové lince T3 včetně videí, fotek a pořádné porce osvěty. trošku jiný svět (zvláště když se mluví o městotvorné funkci tramvaje, o nízké hlučnosti apod. - představa řídící se T3 na BKV tady na bělohorské, kterou slyším až do baráku.....)

http://www.tramway.paris.fr/
Je to pěkné, ale proti Praze zásadní rozdíl. Tramvaje nejezdí v centru, jsou to osamocené trasy. A pokud bych jejich polohu nějak promítl do pražské, tak by to byly tram linky jezdící až za silničním MO.

Napsal: 23.6.2006 14:43
od pawel
doporucuji - vše o nové lince T3 včetně videí, fotek a pořádné porce osvěty. trošku jiný svět (zvláště když se mluví o městotvorné funkci tramvaje, o nízké hlučnosti apod. - představa řídící se T3 na BKV tady na bělohorské, kterou slyším až do baráku.....)

http://www.tramway.paris.fr/

Napsal: 23.10.2005 18:40
od Phabbey
Tak, když už funguje fórum, tak ho využiju k malé reklamě :D
Pár fotek ze Strasbourgu zde: http://doprava.unas.cz/strasbourg.htm

Napsal: 27.6.2005 18:02
od adam_r
Phabbey píše:Nejsou náhodou ty podvozky v dlouhých článcích otočné; jsou to Citadisky, ne? V téhle variantě jsou np jen částečně, prostě taková prodloužená RT6. Takové tramvaje (jen v kratší, tříčlánkové variantě) by se mi v Praze líbily...
Prvni a posledni podvozek je otocny (je to napsane i v mem prispevku). Nad temito podvozky neni vuz nizkopodlazni, ale je zde jeden schod. Druhy a treti podvozek je neotocny.

Naopak treba Parizske Citadisy maji koncepci stejnou jako Anitra 14T - tedy 5 clanku - 3 neotocne podvozky. http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic

Jinak me by se do Brna libili tyto vozy v teto 40m verzi (Montpellier). Preci jen by to bylo docela solidni zvyseni kapacity na linkach 1 a 12.
---------------------
Btw, RT6 neni nic jineho, nez nepodarena kopie tramvaje od Alstomu. Alstom tramvaj teto koncepce vyvijel v dobe, kdy CKD vyvyjelo KT8D5.
http://www.fit.vutbr.cz/~rogalew/foto/i ... ters=t#pic

Napsal: 27.6.2005 14:35
od Phabbey
Nejsou náhodou ty podvozky v dlouhých článcích otočné; jsou to Citadisky, ne? V téhle variantě jsou np jen částečně, prostě taková prodloužená RT6. Takové tramvaje (jen v kratší, tříčlánkové variantě) by se mi v Praze líbily...