Napsal: 19.4.2006 22:24
Tohle: http://www.ospea.biz/sofie1/tramvaje/hi ... e00010.htm je lepší. Opravdu to vypadá jako Düwag, ale Düwag to není.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=44&t=860
Dík. Mě spíš šlo něco dopředu koupit. A hlavně trošku si vymyslet dopravu k ubytovaní a tak. Ale to je jedno.Honza Šlehofer píše:Jasně že má. Ale než nějak složitě kopírovat je nejjednodušší koupit na místě. Seženeš jí tam v pohodě a mám dojem že i levně, v nějakém stánku (my koupili hned na nádraží). V některých mapách (v té co mám já) jsou tramvaje ale dost nevýrazně neúplně zakreslené, ale někdo z kluků koupil i lepší.
A pro který rozchod...Ostravák píše:By mě zajímalo s jakým typem tramvaje Inekon zvítězil.
By mě zajímalo s jakým typem tramvaje Inekon zvítězil.Honza Šlehofer píše:V Sofii budou jezdit české tramvaje
Sofia - Česká společnost Inekon Group se stala vítězem soutěže na dodávku tramvajových souprav pro dopravní podnik v Sofii. Inekon dodá celkem 18 vozů a za dodávku získá asi 14 milionů eur (zhruba 397 milionů korun). Inekon by měl tramvaje dodat ještě letos.
Autor: (ČTK)
No to je přímo famozní, už jenom ta myšlenka. Trošku mi to připomíná Jírovu v Brně, nebo jak se ta jejich podzemní stanice jmenuje. Divím se ale, že to tam nevypadá nějak takto:Honza Šlehofer píše:Zajímavá je konečná linky 22, která je v nějakém podzemním bunkru. Po bližším ohledání jsme zjistili, že to patrně měl být nějaký obchodní dům, v jehož suterénu měla být konečná stanice tramvaje. Zbyly z toho však jen ty základy s podzemní konečnou, kam se řidiči obvykle jezdili otáčet až po dvou vozech, aby se nebáli. Při tom to mohlo být velmi pěkné, kdyby se to dokončilo ....
foto by bylo, to bych rád viděl a bohužel nejsem teď v situaci, že bych jezdil ta tramkama do Sofie...Honza Šlehofer píše: Zajímavá je konečná linky 22, která je v nějakém podzemním bunkru. Po bližším ohledání jsme zjistili, že to patrně měl být nějaký obchodní dům, v jehož suterénu měla být konečná stanice tramvaje. Zbyly z toho však jen ty základy s podzemní konečnou, kam se řidiči obvykle jezdili otáčet až po dvou vozech, aby se nebáli. Při tom to mohlo být velmi pěkné, kdyby se to dokončilo ....