Stránka 2 z 3

Napsal: 19.4.2006 22:24
od syverin
Tohle: http://www.ospea.biz/sofie1/tramvaje/hi ... e00010.htm je lepší. Opravdu to vypadá jako Düwag, ale Düwag to není.

Napsal: 19.4.2006 17:46
od Pepa

Napsal: 19.4.2006 15:30
od PvvS
co to tam je vzadu ? http://mhdcr.biz/tram/sofia/84.htm, pripomina mi to solo duewagy , ale to predni sklo mi nesedi. Nebyly by nejaky fotky tech vraku ?

Napsal: 19.4.2006 0:11
od Tonda Ježek
Jistá partička lidí (obsahovala i některé zdejší diskutovatele) se vypravila v březnu do Sofie, podívat se na tramvajky - a tady je výsledek dvou lidí z této grupy
http://mhdcr.biz/tram/sofia/tram,fotky-sofie.htm

Napsal: 12.2.2006 19:36
od Pepa
No co už vidim naši první cestu z letiště taxíkem :lol: :lol: :lol:

Napsal: 12.2.2006 18:14
od jara
Honza Šlehofer píše:Jasně že má. Ale než nějak složitě kopírovat je nejjednodušší koupit na místě. Seženeš jí tam v pohodě a mám dojem že i levně, v nějakém stánku (my koupili hned na nádraží). V některých mapách (v té co mám já) jsou tramvaje ale dost nevýrazně neúplně zakreslené, ale někdo z kluků koupil i lepší.
Dík. Mě spíš šlo něco dopředu koupit. A hlavně trošku si vymyslet dopravu k ubytovaní a tak. Ale to je jedno.

Napsal: 12.2.2006 17:27
od Honza Šlehofer
Jasně že má. Ale než nějak složitě kopírovat je nejjednodušší koupit na místě. Seženeš jí tam v pohodě a mám dojem že i levně, v nějakém stánku (my koupili hned na nádraží). V některých mapách (v té co mám já) jsou tramvaje ale dost nevýrazně neúplně zakreslené, ale někdo z kluků koupil i lepší.

Napsal: 12.2.2006 16:22
od jara
Položím tu otázku. Nemá někdo mapu sofie ať už ulic nebo linek??? Případně k odkoupení nebo k propujčení na okopírovaní. Docela by se mi hodila.

Napsal: 11.2.2006 18:52
od Neral
Ostravák píše:By mě zajímalo s jakým typem tramvaje Inekon zvítězil.
A pro který rozchod...

Napsal: 11.2.2006 16:44
od Ostravák
Honza Šlehofer píše:V Sofii budou jezdit české tramvaje

Sofia - Česká společnost Inekon Group se stala vítězem soutěže na dodávku tramvajových souprav pro dopravní podnik v Sofii. Inekon dodá celkem 18 vozů a za dodávku získá asi 14 milionů eur (zhruba 397 milionů korun). Inekon by měl tramvaje dodat ještě letos.
Autor: (ČTK)
By mě zajímalo s jakým typem tramvaje Inekon zvítězil.

Napsal: 11.2.2006 12:07
od Honza Šlehofer
V Sofii budou jezdit české tramvaje

Sofia - Česká společnost Inekon Group se stala vítězem soutěže na dodávku tramvajových souprav pro dopravní podnik v Sofii. Inekon dodá celkem 18 vozů a za dodávku získá asi 14 milionů eur (zhruba 397 milionů korun). Inekon by měl tramvaje dodat ještě letos.
Autor: (ČTK)

Napsal: 28.1.2006 12:25
od Šmaky
hodí se sebou si vzít i pár Plzní a nějaký cigára i abstinenti a nekuřáci, já tam jednou projížděl autem do Řecka a na hranicích Maďároš- Rumunsko a Rumunsko- Bulgaria se tak dá vyhnout spoustě problému...
Nás zastavovali i za to že nám svítí málo SPZ... Krabička to spravila...

Napsal: 27.1.2006 20:30
od tramvajak
Honza Šlehofer píše:Zajímavá je konečná linky 22, která je v nějakém podzemním bunkru. Po bližším ohledání jsme zjistili, že to patrně měl být nějaký obchodní dům, v jehož suterénu měla být konečná stanice tramvaje. Zbyly z toho však jen ty základy s podzemní konečnou, kam se řidiči obvykle jezdili otáčet až po dvou vozech, aby se nebáli. :D Při tom to mohlo být velmi pěkné, kdyby se to dokončilo ....
No to je přímo famozní, už jenom ta myšlenka. Trošku mi to připomíná Jírovu v Brně, nebo jak se ta jejich podzemní stanice jmenuje. Divím se ale, že to tam nevypadá nějak takto:
Obrázek

Napsal: 27.1.2006 20:20
od Honza Šlehofer
OK, ještě jsem tam něco přidal včetně podzemní konečné. (http://tramvaje.ic.cz/bulharsko.htm)
Jinak domluva česko rusky, rukama nohama, je vhodné umět alespoň azbuku. Jinak samozřejmě nikde moc neukazovat kolik máte peněz a zkoušet smlouvat.
My jsme jeli autobusem (bulharský dopravce Račič ale nedoporučuji, je to jen pro dobrodruhy s malou postavou). Sice zpáteční jízdenka vyšla dost levně i oproti vlaku, ale těch asi 26 hodin v buse nic moc ...

Napsal: 27.1.2006 13:31
od Šmaky
Honza Šlehofer píše: Zajímavá je konečná linky 22, která je v nějakém podzemním bunkru. Po bližším ohledání jsme zjistili, že to patrně měl být nějaký obchodní dům, v jehož suterénu měla být konečná stanice tramvaje. Zbyly z toho však jen ty základy s podzemní konečnou, kam se řidiči obvykle jezdili otáčet až po dvou vozech, aby se nebáli. :D Při tom to mohlo být velmi pěkné, kdyby se to dokončilo ....
foto by bylo, to bych rád viděl a bohužel nejsem teď v situaci, že bych jezdil ta tramkama do Sofie...