(RO) Rumunské provozy obecně
Moderátor: TRAM-FÓRUM
BucurestyVe Bukaresti su cca 130 vuz T3 spojene do suprav,
ked dakto má zaujem. mozem tu napisat
ked bude 1-2 napisem ako SZ
ked bude 1-2 napisem ako SZ
KOHO NEMÁ NATO ZAUJEM.....NEPRECITA::
23-123 :1188-2107 náhradeny : 1109-274 021
24-124 :1205-2051, ex nahrada=1116-274 036
25-125 : 1020-2080 nahrada ex :1107-274 059
27-127 az 30-130 : ex 1219-2104,1128-2117,1145-2062.1197-2124
31-131 ex :1144 a 111,potm vlek nahr,ex:274- 023
32-132 ex:1062 a 112 ,potom vlek nahradene ex :274 016
potom este ve 2004, záradili supravy ex drázdany : 33-133 az 43-143
kazdy motorovy vuz má predne cislo :224 ---, a vlek:274. proto kratkom pise,m :
512-001,515-019,569-009,529-034,121-057,058-007,055-022,059-051
052-049,008-064,048-061
na záver:224 046 : odstaveny ve madarsky:szeged.
24-124 :1205-2051, ex nahrada=1116-274 036
25-125 : 1020-2080 nahrada ex :1107-274 059
27-127 az 30-130 : ex 1219-2104,1128-2117,1145-2062.1197-2124
31-131 ex :1144 a 111,potm vlek nahr,ex:274- 023
32-132 ex:1062 a 112 ,potom vlek nahradene ex :274 016
potom este ve 2004, záradili supravy ex drázdany : 33-133 az 43-143
kazdy motorovy vuz má predne cislo :224 ---, a vlek:274. proto kratkom pise,m :
512-001,515-019,569-009,529-034,121-057,058-007,055-022,059-051
052-049,008-064,048-061
na záver:224 046 : odstaveny ve madarsky:szeged.
KOHO NEMÁ NATO ZAUJEM-----NEPRECITA !
8-108 = 1218-2056, tieto vlek dost stary, ale vve srot-bohuzel- nevim
9-109 = 1226-2079 :vlek náhradeny ex drazdanske voznem : 274 035
10-110 : 1179-2099 potom od 2001-02 :1207-2083
11-111 : 1077-2029. potom 111=131, nahr:1215-2110
12-112 : 1075-2096.potom 112=132, nahr:1165-2077
13-113 : 1194-2038 ,vlek náhradili ex drazdany :274 024
14-114 : 1021-2023, teraz : 1186- 274 033
15-115 : 1162-2005 2005 dost stary, ze cy srot ?nevim.
16-116 :1191-2031,vlek náhradeny ex drázdany: 274 062
17-117 : 1148-2018
18-118 :1220-2078
19-119 :1152-2011, od 2002: ex 1136-274 014
20-120 :1158-2108, náhrada=1214-2139
21-121 :1227-2087
22-122 :1181-2021, motor náhradeny inym voznem : 1187
9-109 = 1226-2079 :vlek náhradeny ex drazdanske voznem : 274 035
10-110 : 1179-2099 potom od 2001-02 :1207-2083
11-111 : 1077-2029. potom 111=131, nahr:1215-2110
12-112 : 1075-2096.potom 112=132, nahr:1165-2077
13-113 : 1194-2038 ,vlek náhradili ex drazdany :274 024
14-114 : 1021-2023, teraz : 1186- 274 033
15-115 : 1162-2005 2005 dost stary, ze cy srot ?nevim.
16-116 :1191-2031,vlek náhradeny ex drázdany: 274 062
17-117 : 1148-2018
18-118 :1220-2078
19-119 :1152-2011, od 2002: ex 1136-274 014
20-120 :1158-2108, náhrada=1214-2139
21-121 :1227-2087
22-122 :1181-2021, motor náhradeny inym voznem : 1187
KOHO NEMÁ NATO ZAUJEM------NEPRECITA
uz nepamatam, ale daktori kollega sa pital, ci ve Drázdany mozu este videt "grosszug" uprimne povim:nevim, ale - a tu pripoji Oradea- ked drazdany uz tolko -modernyzovany- vlecne vuz predali ??? nevim ci daco ostal pro Drázdany, Je factom ze prre Hans-Jürgen Kredé, nikdy nemal zaujima ku TT voznov. len nato staral, ci modernizovat,nonstop, a preto vo vela pripad voznov ani neevidovali
okolo 1999 precislovali magdeburgske vozy, potom 2001-2002 vela voz srotovali, a nahradili drázdanské voznem. teraz to pokusime prestudovat.
1-101 : 1224-2115 / 4 cislovy vozy, vsetkych ex Magdeburgu
2-102 :1163-2119
3-103 :1225-2052 ---- 2052 ve 2003-04 nahradeny : 274 020 :103"
4-104 : 1221-2070 ---- 2070 nahradeny, 274 008
5-105 :1146-2050 ----- 2050 náhradeny ex drazdany: 274 042
6-106 : 1204-2074
7-107 :1195-2116
okolo 1999 precislovali magdeburgske vozy, potom 2001-2002 vela voz srotovali, a nahradili drázdanské voznem. teraz to pokusime prestudovat.
1-101 : 1224-2115 / 4 cislovy vozy, vsetkych ex Magdeburgu
2-102 :1163-2119
3-103 :1225-2052 ---- 2052 ve 2003-04 nahradeny : 274 020 :103"
4-104 : 1221-2070 ---- 2070 nahradeny, 274 008
5-105 :1146-2050 ----- 2050 náhradeny ex drazdany: 274 042
6-106 : 1204-2074
7-107 :1195-2116