Stránka 3 z 4

Voznov T4D ,B4D ex Halle, do Arad

Napsal: 29.6.2007 21:32
od 6514
Arad prevzal celkove 40 motorovych voznov T4D + 16 vlecne B4D
ztych 40 motorovych voznov-podle znemosti- medzy 2003-2006
premával 16 2uprav, cislo pri vlek len tolko zmenili- dovodem ze chodili
este aj starsy motorovy- ked mali podobny cislo, npl prisol vlek 149, ale Arad uz mal motorovy:149, preto vlek zmenilo na 0149 . teraz ppoze
rame 16 vlakov.
903-0213,1027-0163,1046-0215,1069-0150,1078-0177,1087-0161,
1093-0149,1119-0167,1120-0199,1121-0209,1122-0169,1123-0174,
1124-0175.1159-0194.1165-0171,1174-0173,1189-0170

dalsi 24 voz niekedy ako suprav chodi:12 nestabilna dvojicka:
1030.31.68,76,77.80,84,85,86,99,35,
1100,11,80,15,25,26,27,29,70,79,85,86,90 tie vozy okolo 2004,05 TBZ

Napsal: 02.5.2007 18:03
od Sergei-LBC
No jo, ale k čemu to vypravení bude někomu, kdo bydlí 1000 km odtam, čímž myslím většinu Tram-fóra?

Napsal: 02.5.2007 18:02
od Tombus
Nepobírám..

Rumunsko

Napsal: 02.5.2007 17:56
od 6514
paar tramvay ? nno len kuknite do nás spravodaje, co kruzek metské dopravy vydáva. a tám aj já-Végh Dezsö, niekolkokrat áj ja pisem ,shef je Honza Lutryn

Napsal: 02.5.2007 17:07
od Sergei-LBC
No, také nevím, zda někdo stojí o vypravení pár tramvají v roce raz-dva v tisíce kilometrů vzdálených městech.

Napsal: 02.5.2007 17:04
od Tombus
Kdo by ty kraviny taky čet..

Rumunsko

Napsal: 02.5.2007 16:31
od 6514
Ja mám dost velá veci o rumunsko,ale to budem iba na objednavku napsat ve soukromé správy,ták nemám nahladu psat,ked nikto neprecitá.

Ale vědí

Napsal: 13.2.2006 9:22
od Honzík
Samozřejmě, že vědí, kde Rumunsko je, když vstupuje do EU za chvilku. Ostatně jsou věci, které si hlídají.

Napsal: 12.2.2006 21:54
od Pepa
V Bruselu ani o rumunsku nevědí :roll: Natož pak o nějakej městech kde se ruší el.provoz...

Napsal: 12.2.2006 21:45
od jara
Phabbey píše:Já bych si zase tipnul, že by bylo dost podivné, kdyby v Bruselu alespoň trochu netušili o tom, že nákup nových autobusů bude mít za následek likvidaci elektrické MHD.

Ale mám pocit, že prostě nepanuje přesvědčení, že tramvaj a trolejbus jsou ekologičtější než autobus splňující normu EURO3 :(
Já si myslím že v bruselu ani nevedě co to elektrická MHD je. A tak jim to bude jedno. Ale na druhou stranu já bych to neviděl tak černě. Tyhle horší dopravní podniky jdou přeci jenom ale pomalu nahoru. Takže kdo ví jaká bude další žádost o dotace.

Napsal: 12.2.2006 21:42
od Phabbey
Já bych si zase tipnul, že by bylo dost podivné, kdyby v Bruselu alespoň trochu netušili o tom, že nákup nových autobusů bude mít za následek likvidaci elektrické MHD.

Ale mám pocit, že prostě nepanuje přesvědčení, že tramvaj a trolejbus jsou ekologičtější než autobus splňující normu EURO3 :(

Napsal: 12.2.2006 21:15
od adam_r
Typnul bych si, ze zadost o dotaci mela nazev: "Obnova vozoveho parku MHD nakupem autobusu splnujicich EURO 3'. Nebylo tam ani slovo o nahrade tramvaji, ani o vyrobci autobusu.

Pod tim si v Bruselu predstavi, ze jde o nahrazeni prastarych busu ROMAN novymi (= vyrazne ekologictejsimi).

Napsal: 11.2.2006 21:25
od Karotka
Což o to, ČR také dostávala prachy, když ještě nebyla členem, ale mně tam hooodně smrdí to Bělorusko. Spíš bych tipoval, že si z toho někdo ulil něco bokem, a kdyby to prasklo, tak by to mohl hodit na "nesolidní" zainteresované státy.

Kdybych byl EU, tak bych spíš podporoval vývoz ojetin -> jejich prodejem dopravní podniky získají prachy na nákup NP vozidel z členských zemí a ekonomika poroste (zvedne to čísla exportu i HDP).

Napsal: 11.2.2006 17:48
od pawel
navíc ani jedna země členem není...vtipné je i místo výroby těch nových busů (ul. Socialističeskaja 2). proč EU nepodporuje výrobu v mateřských zemích, to teda nevím..... (to není myšleno proti Bělorusku).

Napsal: 11.2.2006 17:45
od PvvS
Pritom minimalne tramvaje si dost polepsily . V provozu byly temer vyhhradne duewagy a tatry ex nemecko.

Kde je ta podpora ze v clenskych zemich se ma podil eko trakce zvysovat ?