Brno

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od 9001 » 22.7.2017 8:04

Nepíšu, že to je standardní...

Třeba ve 14T při prudkém brždění trefit hranu schodu, může být při smůle konečná... Nebo Hrůza, když dostal ránu ve Stodolní a vzal hranu, tak taky moc nechybělo...

Je to spíš o smůle než o pravidle...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od fricoolinek2 » 22.7.2017 4:27

9001 píše:Podle článku bylo paní 72... Nemusela být úplně fit, trefila hlavou označovač/tyč a výsledek je takový :-(.

Ale prostě standarní to neni určitě - ví někdo o podobnym smrťáku v MHD, kdy nedošlo k výraznějšímu poškození vozidla?

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 2234
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od Petrpes » 21.7.2017 22:45

Kdyby baba raději seděla doma, mohla tu být třebas o týden déle...
Inu osud :cry:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od 9001 » 20.7.2017 23:55

Podle článku bylo paní 72... Nemusela být úplně fit, trefila hlavou označovač/tyč a výsledek je takový :-(.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od fricoolinek2 » 20.7.2017 23:38

To je hrozný. Dyť tý Anitře ani neprasklo sklo. "Standartní ťukes". Jak to mohlo skončit tak pííšerně? :( Pokud si to srovná člověk s jinejma nehodama (Motol 2012, Ostrava 2008, Špejchar) s fatálníma následkama, tak tam to byly na první pohled ohromný deformace vozů.

Nějaká blbá náhoda...?

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Brno

Příspěvek od XSC » 20.7.2017 21:46

Ze středně těžkého poranění hlavy se nakonec stalo zranění smrtelné:
Srážku brněnských tramvají zavinila nepozornost, zraněná žena zemřela

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 19.7.2017 11:38

Na zastávce v Brně se srazily tramvaje, jedna cestující si poranila hlavu
Jedno středně těžké zranění si vyžádala srážka dvou tramvají na zastávce v Brně. Havárie na hodinu ucpala koleje v ulici Cejl směrem do centra, příčiny nehody se zjišťují. .....
http://brno.idnes.cz/srazka-tramvaje-br ... pravy_krut

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od 9001 » 09.6.2017 19:37

von Špilberk píše:Brno čeká největší tramvajový třesk od roku 1989. Nabito má díky penězům EU
http://byznys.lidovky.cz/brno-ceka-nejv ... prava_pave
Uvěřím, až postaví... Brno má bohužel podobný styl jako Praha...

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Brno

Příspěvek od von Špilberk » 09.6.2017 18:21

Brno čeká největší tramvajový třesk od roku 1989. Nabito má díky penězům EU
http://byznys.lidovky.cz/brno-ceka-nejv ... prava_pave

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.5.2017 10:10

XSC píše: Vzhledem k tomu, že o 300m dál mají namalovanou konečnou zastávku a za ní žádnou smyčku, tak ani Volgogradské řešení není možné a skutečně budou potřebovat oboustranné tramvaje. KT8 by se asi ve vizualizaci tak nelíbily :-)
100% souhlas + navíc:
1.) v textové části je napsáno
a) "ukončení úvratí"
b) "... V průběhu projekčních prací byla diskutována především podoba ...... uspořádání zastávky Nová Jihlavská (boční nebo ostrovní nástupiště) a uspořádání konečné zastávky. ..."
2.) přes zast. Osová, za níž nová TT bude odbočavat ze stávající jezdí l. 8, KTERÁ NA OPAČNÉM KONCI = V LÍŠNI JIŽ CCA 20 LET KONČÍ NA ÚVRATI, TAKŽE LOGIKA MI ŘÍKÁ, ŽE PLÁNUJÍ JEDNU LINKU S OBOUSMĚRNÝMI VOZY OBRACENÝMI ÚVRAŤOVĚ NA OBOU KONEČNÝCH :!:

PS: Mne spíše zaujalo (v plánku trasy a vizualizaci konečné) umístění kusích (napojených na TT od/ke konečné - obratového/mu "šturcu" se zastávkami) odstavných/é kolejí/e vedle portálu tunelu

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Brno

Příspěvek od XSC » 12.5.2017 9:09

Vzhledem k tomu, že o 300m dál mají namalovanou konečnou zastávku a za ní žádnou smyčku, tak ani Volgogradské řešení není možné a skutečně budou potřebovat oboustranné tramvaje. KT8 by se asi ve vizualizaci tak nelíbily :-)

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4076
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Brno

Příspěvek od P_V » 12.5.2017 8:50

Já to nechápu, ono v Brně mají oboustranné 13T? To bude překvapení až je tam vypraví :D
Obrázek

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Brno

Příspěvek od von Špilberk » 12.5.2017 7:52


von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Brno

Příspěvek od von Špilberk » 30.4.2017 17:25


Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Brno

Příspěvek od trainzjohny » 14.2.2017 10:15


Odpovědět