Bratislava (SK)
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 407
- Registrován: 23.6.2006 15:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bratislava (SK)
V Bľavě zítra končí Ikarusy. http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323 ... 1f&id=5395 Je ten co je u nás v muzeu pojízdný a pokud ano, kdy?
Re: Bratislava (SK)
To fajčenie taky nebude nejlepší výraz, hezky slovensky jadrně by se prostě řeklo, že to do seba je***. Dámy jakože nic neslyšely...fricoolinek2 píše:kůrenie je topení, takže spíš nafajčila, nie?MOp píše:Do súpravy električiek T6A5 #7915+7916 to nakúrila dvojica najnovších bratislavských vozidiel T3P #7717/II a 7718/II (krnováci) vyrobených pred necelým rokom.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bratislava (SK)
kůrenie je topení, takže spíš nafajčila, nie?MOp píše:Do súpravy električiek T6A5 #7915+7916 to nakúrila dvojica najnovších bratislavských vozidiel T3P #7717/II a 7718/II (krnováci) vyrobených pred necelým rokom.
Re: Bratislava (SK)
Skutočně nakúrila? Tak to je dobre, v tejto zime sa každý stupienok tepelnej pohody zíde.MOp píše:Do súpravy električiek ... to nakúrila dvojica...
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bratislava (SK)
Do súpravy električiek T6A5 #7915+7916 to nakúrila dvojica najnovších bratislavských vozidiel T3P #7717/II a 7718/II (krnováci) vyrobených pred necelým rokom.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bratislava (SK)
http://www.bleskovky.sk/cl/10/196538/VI ... sedem-ludi
Re: Petržalka
Ono neni treba se orientovat jen na mistni vozidla. Treba takovy Citadis Katowice asi nebude zas nejak super drahy. odkazMartin píše:No díky bohu jsou doby, kdy se podnikům něco z hůry ne/dovolovalo, pryč. Ačkoliv v případě ČR a SR jsou možnosti výběru omezeny - prozměnu cenou - jen na místní dodavatele. A výrobci si dneska nebudou podkopávat nohy tím, že by odmýtali vyrábět něco, pro co bude odbyt.
On asi za široký rozchod v Blavě kope akorát někdo, kdo se chce zviditelnit a profitovat, nemyslím si, že by DPB byl tak tupý a šel do jiné technologie, než se kterou má dlouholeté zkušenosti. Ostatně pan inženýr Absolut jejich kvality potvrzuje.
Jen by se muselo prekousnout, ze to castecne delaji polaci. Na druhou za tim stoji Alstom jako jeden z nejvetsich vyrobcu tramvaji v Evrope.
Re: Petržalka
No díky bohu jsou doby, kdy se podnikům něco z hůry ne/dovolovalo, pryč. Ačkoliv v případě ČR a SR jsou možnosti výběru omezeny - prozměnu cenou - jen na místní dodavatele. A výrobci si dneska nebudou podkopávat nohy tím, že by odmýtali vyrábět něco, pro co bude odbyt.adam_r píše:S pokladanim 3 koleje se zacalo ze stejneho duvodu jako v Liberci. Tehdy jedinny vyrobce tramvaji (od ktereho se tramvaje mohli nakupovat) rozhodl, ze vozy na 1000mm vyrabet dale nebude. A zatimco v Liberci se s prestavbou (ktera po 20 letech stale neni dokoncena!!!) pokracovalo, tak v Bratislave naznali, ze jsou dulezitejsi veci, kam sypat penizky.
Muj osobni nazor je, ze sice mozna nejake lobby je, ale ve chvili, kdy se nekdo zepta kolik by to stalo a co by to prineslo (ve srovnani se stavajicim stavem), tak si to kazdy rozmysli.
On asi za široký rozchod v Blavě kope akorát někdo, kdo se chce zviditelnit a profitovat, nemyslím si, že by DPB byl tak tupý a šel do jiné technologie, než se kterou má dlouholeté zkušenosti. Ostatně pan inženýr Absolut jejich kvality potvrzuje.
Re: Petržalka
S pokladanim 3 koleje se zacalo ze stejneho duvodu jako v Liberci. Tehdy jedinny vyrobce tramvaji (od ktereho se tramvaje mohli nakupovat) rozhodl, ze vozy na 1000mm vyrabet dale nebude. A zatimco v Liberci se s prestavbou (ktera po 20 letech stale neni dokoncena!!!) pokracovalo, tak v Bratislave naznali, ze jsou dulezitejsi veci, kam sypat penizky.Martin píše:Na http://www.imhd.sk jsem našel několik článků, kde se řeší rozchod zamýšlených tratí v Blavě. Lobby za normální široký rozchod tam stále trvá. No názor si udělejte sami.
Muj osobni nazor je, ze sice mozna nejake lobby je, ale ve chvili, kdy se nekdo zepta kolik by to stalo a co by to prineslo (ve srovnani se stavajicim stavem), tak si to kazdy rozmysli.
Re: Petržalka
Na http://www.imhd.sk jsem našel několik článků, kde se řeší rozchod zamýšlených tratí v Blavě. Lobby za normální široký rozchod tam stále trvá. No názor si udělejte sami.Honzík píše:Zbytečně by to vysílilo pokladnu. Je třeba postavit do Petržalky. Je třeba vyřešit problém pravéh břehu Dunaje, který je obsloužen jen autobusy, kdežto levý má dobře konsipovanou síť tramvajových a trolejbusových tratí a autobusy tam jsou jen doplňkovou dopravou.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Petržalka
Zbytečně by to vysílilo pokladnu. Je třeba postavit do Petržalky. Je třeba vyřešit problém pravéh břehu Dunaje, který je obsloužen jen autobusy, kdežto levý má dobře konsipovanou síť tramvajových a trolejbusových tratí a autobusy tam jsou jen doplňkovou dopravou.
Nejsem sice znalec, ale: Někde jsem četl, že se jeden čas uvažovalo o předělání bratislavských tramvají na normální - tam tedy široký - rozchod. Tak se při rekonstrukcích tratí, které se od té doby prováděli, přidělávala třetí kolej s tím, aby se nemusela celá síť pak předělávat najednou. Jenže kvůli nedostačujícím financím na rekonstrukce by taková změna trvala příliš dlouho, tak to vlastně ztratilo smysl.martyn píše:...Dotaz na větší znalce Bratislavy: Na dosti místech v síti (zejm. ve smyčkách - např. Vinohrady, Nové Město) je instalovaná třetí kolejnice širokého rozchodu. Nezná někdo důvod?