Stránka 13 z 33

Re: Brno

Napsal: 29.11.2012 9:11
od MM-Mikulovsky
koci: -Ad1 "Pořád tudy budou jezdit a zastavovat vyjíždějící d-8 směrem do Líšně a zatahující d-8 z Líšně." - To je kolik? Cca 20 vlaků tam a to samé zpět za 24 hod? To je "jako prd" a asi míň než stanicuje v Praze na zastávce Výtoň-občasná (od/k Albertovu) vlaků vyjíždějících/zatahujících do/od Braníka/Modřan = fungovat budou z 99,9% pouze jako výstupní, protože pro nástup se tam skoro nikomu nevyplatí docházet!

Ad 2. Zátahy 12 a 13 do Pisárek - opět atypičnost v JŘ = počítám, že tyto spoje nejsou nikde na označníku 1.koleje vyznačeny (alespoň je teda tu - v ZJŘ l. 1 nikde nevidím - když už tam prý najedou na její trasu = dle brněnského způsobu označování zátahů by měly vlaky jet s orientacemi "12 či 13 Hlavní nádraží Z:arrow: 1 Pisárky)".
l. 10 tak jsem se v tomto 1x spletl - počítal jsem, že používají (jako pravidelné spoje 12 a 13) jednokolejnou propojku za zastávkou na 3. koleji.

Re: Brno

Napsal: 29.11.2012 0:45
od koci
Ad 1. Úplné opuštění spojky a zastávky "pod Grandem" je nesmysl. Pořád tudy budou jezdit a zastavovat vyjíždějící d-8 směrem do Líšně a zatahující d-8 z Líšně.

Ad 2. Také je to taková polopravda. Ano, spojka 2. kolej - Viadukt se pravidelně nepojíždí. Nicméně v opačném směru se od viaduktu na 1. peron jezdí úplně běžně. Jezdí tudy linka 10. A také touto spojkou zatahují Pisárecká pořadí d-12 a d-13.

Re: Brno

Napsal: 29.11.2012 0:27
od MOp
Asi si taky chteji zahrat hru pokus - omyl.

Re: Brno

Napsal: 28.11.2012 23:46
od MM-Mikulovsky
Z Brna příští rok zmizí tramvaje 7 a 13, řada linek se zkrátí
http://brno.idnes.cz/radni-v-brne-schva ... zpravy_bor

To snad Brno ještě nezažilo:
1.) V pravidelném provozu bude opuštěna TRAM zastávka Hlavák u trolejbusového obratiště a k ní vedoucí koleje - a to včetně rozjezdové koleje od Maliňáku.
2.) Naopak na Hlaváku buda pravidelně pojížděna propojka severních kolejí s podjezdem pod železnicí. Za obě tyto změny může přetrasování l. 9 od Čertovy rokle přes ul. Milady Horákové a Svoboďák s Hlavákem (severní nástupiště před budovou) do Juliánova, kde nahradí rušenou l.13 (tu ve zbytku její trasy a l. 9 mezi Hlavákem a Komárovem má nahradit posílení l.12)
3.) Ani pravidelné obousměrné pojíždění tohoto oblouku na Moravském nám. - a tak OBOUSMĚRNÉ přímé propojení Maliňáku s Českou nebývalo pravidelné (což zajistí přetrasování l. 11 z dosavadní trasy vedené ul. Milady Horákové do ul. Cejl + Maliňák) Pozn. Onen oblouk býval v minulosti pojížděn l. 4 od Maliňáku k České při uzavírkách TT přes Svoboďák - v opačném směru vynechávála i zastávku Českou a byla vedena ulicí Husovou.

Osobně mi uvedené změny připadají velmi zajímavě - přinášejí nová přímá propojení a na Hlaváku zjednodušují přestup mezi TRAM (všemi tama vedenými linkami i jimi a vlaky) + ruší páteřní svazek l. 12 a 13 (dosud se jižně/východně od Hlaváku větvící) a nahrazují jej páteřní linkou 12.

Re: Brno

Napsal: 23.9.2012 0:57
od manil
Vážení kolegové z Pražských tramvají,

jménem týmu BMHD.cz bych Vás rád všechny pozval na oslavu 10 let od založení našich brněnských stránek. Bude se konat v sobotu 6. 10., její součásí je mj. jízda s trojicí tramvají T3R.PV a večerní posezení.

Veškeré podobrnosti se dozvíte zde:
http://www.bmhd.cz/aktuality/aktualita.php?1083

Zdraví manil

Re: Brno

Napsal: 04.6.2012 23:23
od 9001
http://www.youtube.com/watch?v=Y0tEwkYAcNs

Odkaz převzatý ze zelených. Zkoušky havarované NP kachny z Bystrce z 31.5.

Re: Brno

Napsal: 23.3.2012 14:23
od Absolut

Re: Brno

Napsal: 23.3.2012 12:59
od Honza
Hledáním po Internetu, je v neděli (konkrétně tuto) nejpravděpodobnější výskyt RT6 na čtvrtém nebo dvanáctém pořadí trojky. Má někdo přesnější informace případně časy? Díky. ;)

Re: Brno

Napsal: 08.2.2012 22:57
od Absolut
9169 v Modřanech vypadala podobně.

Re: Brno

Napsal: 08.2.2012 22:51
od 9001
Dám to sem. Na zelených jsou fotky vykolejení 13T.
http://www.k-report.net/discus/obrazky/10/69/671069.jpg
http://www.k-report.net/discus/obrazky/10/70/671070.jpg

Zvlášt druhá fotka vypadá hodně zajímavě.

Krno

Napsal: 18.11.2011 22:06
od kruťák
Prý běžný pátek v Brně :D
(pořízeno den před svátkem - malý pátek)
http://twitter.com/?photo_id=1#!/czpopi ... 88/photo/1

Re: Brno

Napsal: 18.9.2011 21:14
od pawel
ad živé ploty, stromy apod. kolem kolejiště - nechápu, proč zrovna v praze tohle nemůže fungovat, ačkoli to je standardem i v mnoha menších a chudších městech. praha by vůbec mohla být o dost zelenější, stačí si vzít příklad ze "stadtplanung" v německu, ale i polsku aj.

Re: Brno

Napsal: 18.9.2011 19:11
od 9001
MM- Díky za fotky z Brna. Vypadá to hezky, ale řekl bych že to narazí co otevřel MOp.

K tomu sjednocení. Ono nemusíš chodit daleko. Na ekologie se dnes jenom hraje. Stačí se podívat na vzduchovoziče v tramvajích...

Re: Brno

Napsal: 18.9.2011 18:31
od MM-Mikulovsky
MOp: No ono v Praze není moc míst, kde by byla nová zeleň mezi TT a silnicí reálná - dokonce čekám, že na jednom místě část nyní existující zmizí, aby mohl vzniknout vyhrazený BUS pruh, ale neubyla při tom parkovací místa, kterým se obětuje část trávy mezi stromy podél (ovšem v tomto případě zatravněné) TT. Uhodneš, kterou a v kterém směru myslím? Posun zábradlí k TT a zadláždění/zalití asfaltem/osazení trávníkové dlažby v kraji zvýšeného velmi širokého středového pásu by mělo řešit tento problém
V těch Holešovicich čekám zase, že jednou při REKO TT bude spíše o ten přebytečný cca metr šířky středového pásu rozšířena silnice (díky čemuž na její jedné straně bude místo podélného parkování možné parkování šikmé či vznikne cyklopruh) než aby vzniklo místo pro zeleň. Je to škoda, ale v tomto jsem realista.
Zejména, když vidím zásadně chybné nehospodárné financování správy veřejných prostranství v Praze způsobené roztříštěností/nekoordinovaností - díky čemuž vznikají zbytečné přesuny = (placené) prostoje pracovníků udržujících zeleň i čistotu ve městě. Snad v každé ulici část patří a nechá udržovat město, další městská část a pak zejména v případě výskytu TT ještě i DP.
Ať třeba (byť nelogicky) DP hradí vyvážení nějakých odpadkáčů či udržování zeleně, ale ať se to krucinál všechno dělá "plošně" - každý druh činnosti v celé ulici je vykonán zaráz jedněmi pracovníky, kteří zbytečně neplýtvají časem a pohonnými hmotami na přesun mezi různými od sebe vzdálenými místy! Proč během jedné směny v jedné ulici mne jednou brzdí sběrné auto košů ze zastávkových sloupků a v jinou těch na chodnících - potažmo u zastávkových přístřešků? Porotože Praha snažící se integrovat hromadnou dopravu není schopna se (kvůli ekonomickým zájmům jednotlivců) dohodnout na integraci jiných veřejných činností!

Re: Brno

Napsal: 18.9.2011 16:55
od MOp
Kdo zafinancuje upravu trate + komunikaci? Kdo bude tyto zive ploty udrzovat? Kdo je bude mit v majetku? DPP nechce travu, natoz ploty..