Stránka 1 z 10
Re: Košice (SK)
Napsal: 25.1.2019 19:29
od ZXS91
V Košicích musí odstavit část tramvají VarioLF2+
"... Důvodem je technická závada, která se poprvé projevila v neděli dne 20. 1. 2019 na voze ev. č. 841, další pak dne 25. 1. 2019 na voze ev. č. 832. V obou případech došlo doslova k vytržení brzdového kotouče na jednom z podvozků za jízdy, který prorazil podlahu a v případě vozu ev. č. 841 se zastavil až o konstrukci střechy (došlo tedy i proražení stropních krytů). ..."
Re: Košice (SK)
Napsal: 15.9.2014 22:54
od JANEK L.
martin8211 píše:Zřejmě to budou tato v.č. 156.300 - 156.305
Díky, nevíš prosím tě i v.č. náhradních skříní pro vozy 229 (1975-1978 nehoda), 229 (1979), 238, 239, 261, 266, 267, 268, 298, 301, 302? Děkuju moc
Re: Košice (SK)
Napsal: 15.9.2014 21:37
od martin8211
Zřejmě to budou tato v.č. 156.300 - 156.305
Re: Košice (SK)
Napsal: 15.9.2014 21:30
od JANEK L.
Přátelé, neví prosím někdo v.č. T3 ev.č.320 - 325? Díky
Re: Košice (SK)
Napsal: 08.9.2014 9:18
od Dispecer
V Prahe majú ex. košickú #503 (resp. z pôvodnej #503 dve tretiny) a nám do Košíc už dorazila druhá LF2+...
Re: Košice (SK)
Napsal: 03.7.2014 22:21
od Karosák
Díky...tak přecijen se mi povedlo se zvěčnit...na té fotce prvních metrů před vraty prosvítá moje maličkost za kabinou na paloučku u vjezdu
Díky, tleskat nemusíte.
Re: Košice (SK)
Napsal: 02.7.2014 14:51
od Isidor
Karosák píše:Včera složená APB Plzeň další LF2+. Číslo nevím, nebylo nalepeny takže CAF asi neuspěl, někdo mu zřejmě vysvětlil, že je to plýtvání silami.
Nabídka od CAF byla
o 110% (!) dražší než Pragoimex, tak asi proto neuspěl
První metry budoucího vozu 801 po košických kolejích:
http://imhd.zoznam.sk/ke/galeria-media/ ... tml#120539
Karosák píše:Jinak dotaz: ty NP kačeny co maji, nemohu se zbavit pocitu, že jsou z Brna podle vybavení a barev. Co je na tom pravdy? Diky
Jenom inspirace nátěrem. Naopak, několik brněnských NP kačen pochází z Košic, mimo jiné i první rekonstruovaná 1737.
Re: Košice (SK)
Napsal: 27.6.2014 21:32
od Karosák
K myšlence Brna mě vedla na vlas stejná podoba a české popisky ovládacích prvků v kokpitu, nevěděl jsem o odprodeji a dalších věcech. Děkuji za info a odkaz
Re: Košice (SK)
Napsal: 26.6.2014 20:18
od MKzB
Košice si několik kusů nechali zrekonstruovat dle Brněnského vzoru v Krnově.
http://imhd.zoznam.sk/ke/popis-typu-voz ... KT8D5.html
Re: Košice (SK)
Napsal: 26.6.2014 9:09
od m@rtin
Karosák píše:Včera složená APB Plzeň další LF2+. Číslo nevím, nebylo nalepeny takže CAF asi neuspěl, někdo mu zřejmě vysvětlil, že je to plýtvání silami. Jinak dotaz: ty NP kačeny co maji, nemohu se zbavit pocitu, že jsou z Brna podle vybavení a barev. Co je na tom pravdy? Diky
Proč by měly být z Brna? Košice dostaly na začátku 90. let 40 tramvají KT8D5. Naopak jich několik prodali.
Re: Košice (SK)
Napsal: 26.6.2014 0:00
od Karosák
Včera složená APB Plzeň další LF2+. Číslo nevím, nebylo nalepeny takže CAF asi neuspěl, někdo mu zřejmě vysvětlil, že je to plýtvání silami. Jinak dotaz: ty NP kačeny co maji, nemohu se zbavit pocitu, že jsou z Brna podle vybavení a barev. Co je na tom pravdy? Diky
Re: Košice (SK)
Napsal: 06.12.2013 20:55
od 9001
Nechci moc prudit, ale kachna je trochu delší než 16m... Takže kde je problém?
Jinak gratuluji Košicím... LF2 je první kapacitně akceptovatelná tramvaj... Sola patří do propadlišt dějin.
Re: Košice (SK)
Napsal: 06.12.2013 20:32
od Petrpes
LF2+ do KE kapacitně ideální
Re: Košice (SK)
Napsal: 06.12.2013 12:19
od qpLucas
A co si myslíte vy? Bylo výběrové řízení na tramvaje do Košic v pořádku?
http://www.podnikovyzpravodaj.cz/aktual ... r-prosetri
Jinak na ten web už nějakou dobu chodím a o tramvajích, vlacích a železniční dopravě se tam píše docela často, škoda že tam není vlastní sekce.
Re: Košice (SK)
Napsal: 13.5.2013 18:27
od Marek Kubík
To sloužila, po zkouškách z ní byly komponenty budoucí výzbroje TV1 vymontovány ale co s ní bylo dál jsem nikde nenašel.