Košice (SK)

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 14.5.2007 18:09

Koukal jsem na FŽ speciál, mám dotaz na košické - to máte n néměstí tramvajové koleje a nemáte trolej? To je jako nějaká kusá kolej, nebo je tam právě výluka, nebo jak??

OT: - co založit 6514 nějaké jeho vlákno, které bude určeno specielně pro jeho vysoce detailní příspěvky týkající se historie převážně nepražských tramvají? Já jen, že by se tu dalo potom lépe orientovat, např. na poslední straně zde je 12 z 15ti příspěvků od něj a určitě nejen za sebe můžu říct, že až takové detaily mimopražských provozů mě nezajímají. :wink:

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Ahoj shefe

Příspěvek od 6514 » 14.5.2007 14:48

vidim ze si dobry hlap, len jedno slovickom povedz, a nápisem vsetko bordel, co a preco to stalo. inak ked ides alebo P Vychodilovi, alebo Honzo lutrynovy. oni maju starsy spravodaj, kde vsetko som napsal, ked nemozes zohnat spravodaj, daj my vediet, a tebe poslem. som invalid, casu dost ! ahoj Végh Dezsö

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 14.5.2007 12:03

Ja osobne si rad poctu, v KE byl ve vozech T3 dost solidni neporadek. Doval jsem se ze ani trojicky nemely stabilni razeni, nektery voz yjsem videl na fotkach jak na cele, tak na konci.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Pan Jara,omlouvim se

Příspěvek od 6514 » 14.5.2007 10:59

Ja sem madar,premne je hlavny:Budapest, vozy T3 a dalsi, mne len hobby, a mám také nazor ze 1 voz, ked moze,sledujeme, evidujeme, od TBZ az ku srotu,proto som robil aj ve kosicich-odo mne 84 km-hystoricke prace, tosu VASE VOZY VE VASIM VLAST !!!!!! zato stym stáram ja,budapestan, ja na slovensku som pracoval 26 rokov ako veduci smeny, a viem co je priamne nadriadenie, konkretne, Peti spytalsky, dusan,Pvvs,radek,Trainzjonny. ked oni bud nám povedat, ze nemám pisat o hystoriu T3 pisat, vtedy budem nanich posluhat,lebo momentalne oni su muj shefovia

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice,uz velmy dávno

Příspěvek od 6514 » 13.5.2007 16:15

Ve kosicich boli velmy zaujimave situace,stym, ze supravy na 85% boli stabilny, ve 1963 dostali prvy 30 vuz-243 az 272. tieto 30 vuz objednali tachometrom, dalsy, od vozy 273 a planovali vlakov ták, aby medzy predny a zadny vuz bolo 30 cislo rozdel :243-273,244-274. 245-275. a ták dalej do 270-300, a 271-272,301-302 zvlast, pri dalsa supravy to bolo vidno, 269-248.252-278, 299-282, tieto tri suprav dlho premávali, a ked preradime vozy, bude jednoznacne, ze to mala byt:248-278.252-282.269-299, suprava 251-290,od 1971:290"251" ked ve 1975 havaroval 300-257" a 290-251, potom neposkodeny 300-predny, a 251-zadny, ako 257-29o premával dalej, po oprava 257"290" ako 254-262,puvodny 301-302=300-251. tieto vozy ve 1986-90 vyradili

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

vsetko je v poriadku,alebo nie?

Příspěvek od 6514 » 12.5.2007 13:20

suprava 252-278,1967-1989.353-278 :1990,,275-293:1967-1986,a 287-288 :1967-1990.tato bolo vsetko idealne,pri tieto tri suprav. Lenze Végh Dezsö-alias 6514-kontroloval vsetkych vuz, 252 mal vyrobny stitek ex 275, na vrak 275 mohol este predoslu cislo-287 videt. co tu stalo ?,voznov-najviac-pri VP premaluju. otom nikto nestaral ze 252 má iny stitek.,konecne som nasel, brezno 1982 =VP 287-288, kveten 1982:VP 252-278, potom august:VP 287-288,pred VP 287 po havaria,niekolkokrat chodi 274-288..co sa stalo ?:pisem . 287 nebol hotovy,preto 252 precislili na 287",cize 1982-1990:287"-288,287 ani na máj neopravene, proto:275=252", a do 1989 chodil:252"-278.nakonecne na august áj 287 opravili,nové cislo malá:275" záradili 275"-293, chodil do 1986, a - ako havarilny vuz.287=275" medzy prvych vyradili.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice/sk/

Příspěvek od 6514 » 11.5.2007 19:43

dnes preberieme 4 suprav, coo ve 1967-68 boli záradeny, tieto supravy:244-274,255-245,283-277.306-285,do 1974 spolu jazdily, bez problem. potom isli na Go, po go-bez precislenie-preradili supravy:244-255.274-277.306-245. tieto tri suprav ve 1986 vyradili. stvrtá suprava:283-285 ve l978 havaroval, dostal Go cislem 295-259 ve 1979.srotovali:1989.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

kosice/sk/

Příspěvek od 6514 » 10.5.2007 16:34

Ked budete stym suhlasit.chcem zácat vova seria,pod názvom Kosické supravy. Dnes chem prebrat tri suprav. ve kosic pri prva velka seria- 1963-1967,boli vozy ,medzy 243-335, ztoho hned berieme suprava 249-296, tieto suprava medzy 1967-1986 premával bez zmeny/predtym este skrizom skrázom sestavili vlakov,áj solove choil niekedy,, Druha suprava 314-315,medzy 1967-1990, treta suprava :312-313, medzy 1967-1983 bez zmeny, potpom 344-312 do 1991, a 343-313.do 1990 premával.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice/sk/

Příspěvek od 6514 » 05.5.2007 11:55

len do zatvorky:263-238 ve 1976 isol na Go do Brna,potom este do 1989 jazdil,Podle toho na 99% mozme tvrdit, ze 263 ostalo Do Prahe, a na baze jeho, ve 1971 opravovali vuz 6000-8003-8071.Bolo by dobre tieto vrak-nevim ci este egzistuje ?- prekontrolovat. Hystorikar ked ide do podniku, má viac povynnost. NIC NEPITAT: len pisat. a ked povoluju,fotit. ták treba robit, ze dnes sme narodili, nic nevime, á podakujeme vsetkych imformace, áj tak ked odpoved uz pul let pozname:potom ked sme isli domov, uz ano.... medzy 1970-80 ve seria 243-296, bolo dve vozy, co ták vyzeralo, ák Vyroba 1971, Ve knizka:koleso pre vsetkch, na str 221,foteni 6-ka, vuz 268 ! bez komentar, ale ani komentar netreba, lebo foto sam na sebe uvádi, ze"sem vyrobeny po 1971.,druhy taky vuz bol 266. Ve 1972 havaroval 269-248. 269 papirove na Go, skutocne.srot. ex prahy prisol 1605o8 to spojili 248-om a záradili ako :266-267, 1975 znova havaria, na Vp je 318_297, pokazilo 298-272. 272 srot,298 gó. 318-267 zaradeny ako 318+266,pro zadny vuz okno prerobene na typ 1971. 266" a 297 záradene ako 272"-297 m pri 272 okno návrat podle 1963. 1976.Kosice prevzal 5 novy voz :239-267.301-302. .piaty vuz dostal cislo 229,co spojili 298 om po Go .POTOM PRISOL TERASA.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 05.5.2007 11:47

6514:

Takže zkušební T3M č.6000 byla opravdu exkošická 263 (?) To jsem nevěděl.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice/Sk/ II.

Příspěvek od 6514 » 05.5.2007 10:28

cize Kosice cekál navrat puvodny 263, lenze stym voznem robily skusebny provoz,na T3M. a praha tieto vuz.nechcel vrátit. na dobre,ale kosice bal o vysledok, ked dostávaju kontrolu, a 263 neznaju uvádit. Nakonecne Praha ponukal za 263 celkem novy vuz-158899- vyrobenym 1971, Kosice stym suhlasil, a ttieto novy vuz prisol do kosic,lenze To áj kontrola by videl,ze to nie 263, ale cisty novy vuz. Práve vtedy pokazilo pri havaria suprava 261-291, a -práve- bol na vp SUPRAVA 268-265,nebolo casu spekulovat..Novy voz 158 899 co prisol zo prahy,+ puv predny 268..záradili ako 268"-291. suprava po Vp isol jazdit, a nikomu nevyrusovalo, ze 268 nie podle 1963, ale podle stav 1971 premáva. Bol obycajny VP. tiez prisol do kosic dvojdverovy-známy- vuz co dostal cislo 261, a spojili voznem :265... co ostalo ?puvodna havarljna suprava : 261-291, 261 skutecne ták vyzeralo, ako 263. lebo spolu boly vyrabana. Prave ve tomto obdoby havaroval áj T2 :238, nevela spekulovali. opravili-nato maly cas, lebo "ex prahy"rekonstruktcia trebalo robyt. a na "238" montovat skryn T3. tu hl majster nebol nuteny dodrzat kriterii socialisticky plán.. potom ex 261-291,záradily 263-238, a vsetko bol dobre

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice/sk/

Příspěvek od 6514 » 05.5.2007 10:03

Nenahodou som pisal predtym stav 1969 ex Kosice.tu vidime 46 predny a 46 zadny vuz + ako 93-ty:vidime aj 263.proc bolá ták zmesany supravy,ako ?.Pri Kosic treba vediet, ked VSZ este plno fungoval / pod kontrolem russy/ vtedy denne 120-130 vuz muselo vypravit.a premium- za socialistické sutaz-len vtedy dostali ked plan bola splnena. Hl majstra som poznal, mne hovoril, ze tu spekulovat nemohol, pre ljudia trebalo penize ták, ze medzy tym áj oprava muselo splnut.,vidime tu 244-274 a 261-291, vydime ze medzy voznov su rozdiel 30 miesto,proc? lebo prva seria ve 1963:bolo od 243 az 272, tych voznov-okrem Volt a ampermeter,maly áj tachometer, dalsa seria 273- az 296 tip a, uz bez tachoneter objednali, a planovali záradit, ako "b" vuz. 244-274.a261-291 vidime. okrem toho velmy dlhy premával dalsa tri suprava:252-278.269-248 ,a299-282. pokusme sa trosku insak tiet supravy, CO VIDIME veru,to puvodne boli,248-278.252-282,a 269-299, tiez tu sme pri 30 ciselny rozdiel , Ja to trdym na 99% po 20 letnu kontrolu kazdy voznov- ze 263 isol do Prahy. áj to je zázrak, ze Kosicke shefovia suhlasili vybrat predny vuz,pri 120-130 vypravenych voznov.. ale to uz pri kontrolu netolerovali, a DP dostal prikaz, na vrátenie 263 ex Praha.pokracujem.

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice/sk/

Příspěvek od 6514 » 04.5.2007 18:34

po kazdy dvacet dnj dostanem vypravenost z kosic, momentalne mám posledny dna 22 IV 2007 /vtedy som doplnl 57 / linka c 2:406,605,364, d-3 :356,378,384.362, d-4:337.604,612,607 linka-5:523,536, iba nedela poobede premáva, ked ziaky vrátiu do Kosic linka-6:613,382,418,380 linka-7 :396,417,397,407, linka-9 ransa :513,534,608-609.500,521,509, d-9 poobede :627,398,409,367,377,rezerv :529,537, rychlodraha:419.626 nno a teraz beriem velky zosit, klikknem do Brno, a vypisem dennu vypravenost

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

kosice/sk/

Příspěvek od 6514 » 04.5.2007 14:13

ve Kosicichmniektory supravy aj 15 let jazdili spolu/npl 314-315:23 rokov/teraz pisem supravy ve 1969, ked más záujem áj na dalsi osud,dáj vediet : 243-258.244-274.255-245.246-303.247-281.269-248.249-296,250-253,251-290,252-278.254-262.256-289.257-294,259-295.260-271.261-291.263 =praha 6000, 264-284,268-265,266-267.270-279,298-272.300-273.275-293.280-276,283-277,299-282,306-285,305-286.287-288.304-292,318-297.301-302,310-307,308-309.311-319.312-313,314-315.316-317.320-321 az 334-335. tieto vozy.T3 chodili do Kosic ve 1969

6514
Uživatel
Příspěvky: 424
Registrován: 07.4.2007 16:44

Kosice/sk/

Příspěvek od 6514 » 04.5.2007 11:56

aby som mohol potom kludne pisat pro tram-forum/ja som len technicke analfabet, hystricke nie / chcel by som daco ujastnyt, tak aby to 2 letna deta razumel :Petyo Spitalsky nám dal soukrome spravy, ja uz som ták. ze nevim, komu to pisem?Ked okrem mna nikto nesmie to vidit. Mám uzivatelské:6514,mám heslo.npl:Svejk. pisal som pre pana Absolut do sukr sprava, rozdelenie budapestanské voznov,podle linie. Co mám robit ? ako mozu to uverejnit ? mám povedat absolutovi :Bratu, tu mám heslo:svejk,mozes precitat Budapest ? co je tajny to ja automaticke nepisem, ale co nie je tajny:moze kazdy precitat,co pisem, a ked nemám tajomstvo:naco sluzi sukr.sprava.. Ja uz vidim, ze ked chcem pisat o madarsko,nemecko, rumunsko, to vsetko patry do tematu stredna europa,budem áj pisat,lebo preto som prihlasil do forum. kedy mám pouzivat :odpoved, a kedy :nová tema.npl chcem pisat o voznöv KT4 ex cottbus,ze kedy dostali go, nyzkopodlazdny strednym dielom,co sá stane ked to pisem do sukr sprav, alebo odpoved pri stredna europa, alebo nova thema,prosim poradte, dakujem

Odpovědět