Re: Košice (SK)
Napsal: 06.12.2009 16:18
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=45&t=1219
špatně - bude jich ještě více než dostJosef píše:Prosím Vás, jak to bude vypadat s cedulákama v srpnu 2009?
Jó, chtěl jsem se zeptat, kde byla vozovna tramvají, než se otevřela ta dnešní, během psaní příspěvku jsem ale vyčet, že kdesi u nádraží. Každopádně díky za info, třeba o deponaci tramvají na trati do Barce jsem vůbec netušil (literatura, kterou mám doma, o tom mlčí...).Isidor píše:A ta třetí věc?
Jako s cedulovýma tramvajema? Nebál bych se, že z Košic do srpna zmizíJosef píše:Prosím Vás, jak to bude vypadat s cedulákama v srpnu 2009?
No, vzhledem k velikosti VSŽ a počtu pracovníků bych opravdu čekal pomalý a postupný náběh na plný provoz (jak závodů, tak dopravy). Od 7.11. se tedy jezdilo "zkušebně", ale s cestujícími (5 souprav 2xT2). Mimo toho fungovala také doprava autobusy, již od začátku výstavby závodu.Damir Holas píše:Nicméně ještě se naotravuju s třemi věcmi, první se týká rychlodráhy k USS. Dočetl jsem se, že provoz byl zahájen 7. 11. 1964, ale plný provoz měl začít až v květnu následujícího roku. To se ještě za existence rychlodráhy dostavovaly železárny nebo tu byl ještě nějaký jiný důvod?
Pravidelný provoz na staré trati byl ukončen v roce 1968 (nahrazením autobusy ), pak prý sloužila jako manipulační do r.1974 a byla zrušena. Jak dlouho ještě existovaly nějaké kolejové zbytky, nevím. Ale celá oblast tehdy procházela dost masivní asanací starých domků a výstavbou panelového sídliště, takže celkem pochybuju, že v listopadu 1984, kdy začala stavba obnovené tratě, něco uceleného zbylo. Každopádně šlo pak o úplnou novostavbu, tentokrát s použitím BKV panelů - začátek provozu 3.7.1986, současně s "dočasným" přerušením na Leninově ul. (dnes Hlavná:)). Ale to asi víš..Damir Holas píše:Druhá věc: trať v Kuzmányho ulici.
Díky!Isidor píše:jj, někde poblíž. Tady je jedno foto továrny, ale dneska to tam samozřejmě už vypadá úplně jinak.
Díky Nevím, jestli to dělal prodloužený víkend (a případný exodus Košičanů na chatičky), ale toho 1. sóla bohatě stačila, neviděl jsem nikde takový nával, který by jedna T3/T6 nezvládla. Mimochodem: zrovna probíhala výluka na trati od SOU dopravné po Krajský súd a při její organizaci mě DPMK docela příjemně překvapil. Informace na zastávkách byly stručné a jasné, navíc byly pověšeny přes platné jízdní řády, takže kdo došel ke sloupku, nutně si jich musel všimnout (ne jako v Praze, kde je nad jízdními řády velká A3 plná mravenčího písma...). No a koho výluka nezajímala a chtěl se kouknout do JŘ, jednoduše papír s výlukou odklopil. Na zastávce Spoločenský pavilon, kde končila linka 6 a začínala NAD, byl dispečer, který hlídal, jestli opravdu všichni stačili přestoupit a řidič busu odjížděl až na jeho pokyn. Asi jediná chybička, která se vloudila, bylo to, že v informačních letácích nebylo zmíněno zrušení zastávky Krajský súd pro NAD. V buse, kterým jsem jel, kvůli tomu jedna cestující ztropila dost drsnou scénu, nutno ale říct, že řidič to zvládl s ledovým klidem a nenechal se vytočit - asertivita za 1 s hvězdičkou .Isidor píše:pracovní dny:
linky 6,7,9 - dvojice/kačeny
2,3,4 - sóla
R1-R8 - dvojice/kačeny (dělené služby, asi 10ks), sóla (celodenní, 3)
volné dny:
9 - dvojice/kačeny
2,3,4,6,7,R - sóla...