Liberec a Jablonec nad Nisou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 601
- Registrován: 02.12.2006 23:31
- Bydliště: Praha 13-Stodůlky
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecká MHD
Mimochodní dotaz na zasvěcené: jak často se mění vozy dislokované v úseku Vratislavice-Jablonec za jiné, mění-li se vůbec A platí termín zprovoznění rekonstruované trati k 1.10., jak je pořád uvedeno na stránkách DPML?
Naposledy upravil(a) martyn dne 10.9.2009 22:28, celkem upraveno 1 x.
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecká MHD
Karosák: Že na mě tak spoléháš Inkriminované úseky kromě Vratislavic jsem proběhl před týdnem, několik fotek jsem hodil na žlutozelené fórum. Víc toho v tuto chvíli nemohu nabídnout, ale snad to pro ilustraci postačí. Kromě nového nástupiště u Textilany se od té doby nic podstatnějšího nezměnilo.
Ještě dodám, že jablonecká zóna má díky celkové přehlednosti toho monstra, které se ještě pořád někteří odváží nazvat integrovaným dopravním systémem, dvě čísla. 1001 a vedle toho právě zmíněná 2, kterou používá DPML z technických důvodů - na hodiny ve vozech se 1001 jaksi nevejde a na jízdenkách, které jsou už tak dost široké, by na to těžko stačil prostor.
Ještě dodám, že jablonecká zóna má díky celkové přehlednosti toho monstra, které se ještě pořád někteří odváží nazvat integrovaným dopravním systémem, dvě čísla. 1001 a vedle toho právě zmíněná 2, kterou používá DPML z technických důvodů - na hodiny ve vozech se 1001 jaksi nevejde a na jízdenkách, které jsou už tak dost široké, by na to těžko stačil prostor.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecká MHD
H T news
Od Fügnerovy již roste obourozchodná dvoukolejka, koleje jsou položeny obloukem přes přejezd ulice Na Bídě a cca 30 metru za něj. Dále je připraven jen rošt pro vylití betonem a vytvoření betonové desky. Potok bude jen částečně zatrubněn, to se už celkem rýsuje. Dále jsou sneseny koleje a je rozebírán chodník od Mlýnské až ke zmiňovanému parovodu. Na Textilaně jsou již definitivně vyjmuty a rovnými kusy kolejnic nahrazeny výhybky. Bývalá kolej směrem na Jablonec je po hlavy zasypána a tím je vytvořeno nástupiště pro jablonecký směr. Na budoucím dvoukolejném úseku U Lomu - Nová Ruda jsou již na některých stožárech TV osazeny výložníky pro druhou kolej a u lomu u budoucí sjezdové výhybky do jednokolejného úseku stojí nově umístěné návěstidlo. Od Nové Rudy k lomu začínají na stěrkový spodek montovat kolejová pole rozchodu 1000 mm z Y! pražců na jedné straně delších s možností přerozchodování/přidání třetí kolejnice, tak jako je tomu na rekonstruovaných úsecích u Nového Světa a vratislavické výhybny.
Dále do vratislavické smyčky chrstli pár kýblů asfaltu a zaplácli tak největší díry a vybudovali zvýšené nástupní hrany. Na průbežné zastávce se jedná o dva obrubníky po stranách, mezi něž je opět vylit kýbl obalovačky. V nástupní zasávce smyčky je totéž. Délka těchto zvýšených ostrůvků je na jedny dveře. Jen by bylo dobré, aby řidiči zastavovali NP dveřmi právě u tohoto ostrůvku Jinak to lze chválit, neboť lze nyní berzbariérově přestoupit z X-11 do tramky (u řidiče autobusu to vyžaduje trochu více šikovnosti ).
Po spuštění IDOLu je pak zavedeno nové relační jízdné pro trať Jablonec-Liberec. Linky DPML jsou totiž rozděleny na zónu LIBEREC (1) a JABLONEC (2) jež se překrývají v úseku Kyselka-Proseč n.N., výh. Nelze nyní nově použít celodenní jízdenku za 70,- pro celou tramvajovou síť, ale můžete si koupit za 120,- CD jízdenku pro celý IDOL Sledujte tarif na stránkách DPML a za pozornost stojí sleva roční jízdenky pro držitele Jánského plakety
Fotoservis je mizerný, ale v očekávání toho, že Sergei vybaven špičkovou technikou, se k situaci postaví objektivem správným směrem
Od Fügnerovy již roste obourozchodná dvoukolejka, koleje jsou položeny obloukem přes přejezd ulice Na Bídě a cca 30 metru za něj. Dále je připraven jen rošt pro vylití betonem a vytvoření betonové desky. Potok bude jen částečně zatrubněn, to se už celkem rýsuje. Dále jsou sneseny koleje a je rozebírán chodník od Mlýnské až ke zmiňovanému parovodu. Na Textilaně jsou již definitivně vyjmuty a rovnými kusy kolejnic nahrazeny výhybky. Bývalá kolej směrem na Jablonec je po hlavy zasypána a tím je vytvořeno nástupiště pro jablonecký směr. Na budoucím dvoukolejném úseku U Lomu - Nová Ruda jsou již na některých stožárech TV osazeny výložníky pro druhou kolej a u lomu u budoucí sjezdové výhybky do jednokolejného úseku stojí nově umístěné návěstidlo. Od Nové Rudy k lomu začínají na stěrkový spodek montovat kolejová pole rozchodu 1000 mm z Y! pražců na jedné straně delších s možností přerozchodování/přidání třetí kolejnice, tak jako je tomu na rekonstruovaných úsecích u Nového Světa a vratislavické výhybny.
Dále do vratislavické smyčky chrstli pár kýblů asfaltu a zaplácli tak největší díry a vybudovali zvýšené nástupní hrany. Na průbežné zastávce se jedná o dva obrubníky po stranách, mezi něž je opět vylit kýbl obalovačky. V nástupní zasávce smyčky je totéž. Délka těchto zvýšených ostrůvků je na jedny dveře. Jen by bylo dobré, aby řidiči zastavovali NP dveřmi právě u tohoto ostrůvku Jinak to lze chválit, neboť lze nyní berzbariérově přestoupit z X-11 do tramky (u řidiče autobusu to vyžaduje trochu více šikovnosti ).
Po spuštění IDOLu je pak zavedeno nové relační jízdné pro trať Jablonec-Liberec. Linky DPML jsou totiž rozděleny na zónu LIBEREC (1) a JABLONEC (2) jež se překrývají v úseku Kyselka-Proseč n.N., výh. Nelze nyní nově použít celodenní jízdenku za 70,- pro celou tramvajovou síť, ale můžete si koupit za 120,- CD jízdenku pro celý IDOL Sledujte tarif na stránkách DPML a za pozornost stojí sleva roční jízdenky pro držitele Jánského plakety
Fotoservis je mizerný, ale v očekávání toho, že Sergei vybaven špičkovou technikou, se k situaci postaví objektivem správným směrem
Re: Liberecká MHD
zdravím...všechny učastníky fora.nemáte někdo zaběry a zda by je možno zapujčit dopravních nehod...1) Nová Ruda 36+41 2) 43+48 Proseč Pošta 9.1.1993 3)vykolejení T3IGBT 59+60 Viadukt a sražka 35 39 v ul 5května.Děkuji hodně moc a hledam foto z DN Nová Ruda 45+46 z roku 1976
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: Liberecká MHD
Myšáček: Vozy 36 i 48 jsou myslím vyfocené v aktuální nové knížce o Liberci z nakladatelství Corona. Já osobně mám už jenom jejich náhrady (ex. Praha tuším 6521 a 6582). Černou rakev pamatuju, ale nevyfotil jsem.
- MOp
- Administrátor
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 18.1.2007 22:38
- Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecká MHD
skoro nic, vyluka zdarne pokracuje.
Re: Liberecká MHD
Má někdo fotku T3 36 z roku 1973 a 48 z 1973? 74-75 s reklamou na casino? tz černá rakev?
- Sergei-LBC
- Uživatel
- Příspěvky: 187
- Registrován: 19.12.2004 10:38
- Bydliště: d-22
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecká MHD
Téměř správně, ale za Mlýnskou budeme cestovat dvoukolejně až kousek do rumiště Pro ilustraci, zmiňovaný parovod, ke kterému má rekonstruovaná trať prozatím sahat, je viditelný zde. Doufám, že to znamená také, že to ohavné potrubí půjde později pod zem. I tak jich tu hyzdí město až moc.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecká MHD
Tak si to shrňmě (když nám to udělá dobře)....co jsem vydumal z předešlých příspěvků, a návštěvy LBC, tak dvoukolejný bude, pro dvoukolejku již pár let připravený, úsek Nová Ruda - U Lomu a od Fügnerovy bude dvoukolejka prodloužena počítám k začátku rumiště za Mlýnskou. Tím budeme mít v dotčeném úseku jen jedno jednokolejné "hrdlo" U Lomu - Mlýnská a křižování u Textilany se nově zvládne letmo na trati. Od Rudy dále na Jablonec asi nic nového pod Sluncem nečekejme.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 354
- Registrován: 29.4.2006 20:34
- Bydliště: na vesnici, vedle HK a nyní i Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberecká MHD
Kdyby jsi se podíval na tento odkaz, tak bysi tam vše ohledně této tratě našel...mysacek67 píše:Kam až to má byt dvoukolejné a kde bude vyhybna když nová ruda a Textilana neexzistuje...
Re: Liberecká MHD
Tolik otázek v tak krátkém příspěvku… tomu říkám komprese
Tvůj e-mail už všichni známe, nemusíš nám ho pokaždé opakovat. Radši si ho vyplň v profilu. Tam si můžeš taky zapnout posílání odpovědí, když sem někdo něco napíše.
Tvůj e-mail už všichni známe, nemusíš nám ho pokaždé opakovat. Radši si ho vyplň v profilu. Tam si můžeš taky zapnout posílání odpovědí, když sem někdo něco napíše.
Re: Liberecká MHD
kam až to má byt dvoukolejné a kde bude vyhybna když nová ruda a Textilana neexzistuje a jak to vypada s RT6 S 85? má někdo zaběry z dopravních nehod? muj email je mysacek67@seznam .cz Děkuji Libor
Re: Liberecká MHD
Koleje již jsou propojené.dilna píše:U Textilany už výhybky 100% nejsou. Leží tam připravené kousky kolejí na doplnění. Dokonce už i spodní výhybka na Nové Rudě je demontovaná...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.