Liberec a Jablonec nad Nisou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: To: Kamera
Coze???????22+23 uz asi rok na 1000 mm nejezdi....Kde to zijes..Tramvajáček píše:Jasně, ale 22+23 jezdí na 1000 mm na meziměstské trati, takže v rámci městského provozu v Liberci lze skutečně hovořit o konci T2.
Do momentu než vyjede reko 26+27. Ta 26 by měla vyjet někdy v létě nejprve jako sólo? Plánuje se provoz 26+27 na 1000 mm do Jablonce, anebo na 1435 ve městě?
To: Kamera
Jasně, ale 22+23 jezdí na 1000 mm na meziměstské trati, takže v rámci městského provozu v Liberci lze skutečně hovořit o konci T2.
Do momentu než vyjede reko 26+27. Ta 26 by měla vyjet někdy v létě nejprve jako sólo? Plánuje se provoz 26+27 na 1000 mm do Jablonce, anebo na 1435 ve městě?
Do momentu než vyjede reko 26+27. Ta 26 by měla vyjet někdy v létě nejprve jako sólo? Plánuje se provoz 26+27 na 1000 mm do Jablonce, anebo na 1435 ve městě?
Konec T2R 21+20
Dle odkazu z K-Reportu:
:!::!: OFICIÁLNÍ UKONČENÍ PROVOZU VOZŮ ŘADY T2R - EV.Č. 21+20:!::!::!:
Ve dnech 30.5. až 1.6.2005 budou vypraveny na sl.10/2 celodenně od ranního výjezdu v 5:24 do cca 17:30 (výměna za sólo vůz).
Dne 2.6.2005 si přijede převzít vůz ev.č.21 starosta MO Střekov - p.Ivan Charvát
:!::!: OFICIÁLNÍ UKONČENÍ PROVOZU VOZŮ ŘADY T2R - EV.Č. 21+20:!::!::!:
Ve dnech 30.5. až 1.6.2005 budou vypraveny na sl.10/2 celodenně od ranního výjezdu v 5:24 do cca 17:30 (výměna za sólo vůz).
Dne 2.6.2005 si přijede převzít vůz ev.č.21 starosta MO Střekov - p.Ivan Charvát
Tram provoz v Liberci zatím není tak robustní, aby musel za každou cenu uvažovat o nákupu nových vozů. Podle mě základem je velmi kvalitně zrekonstruovaná páteřní trať do které se investovalo + budování nových tratí a Regiotramu. Teprve poté je ruku v ruce s tím možno uvažovat o nákupu některých nových tramvají. Ale podle mě na stávající tratiti LS-HH Liberec může udržet velmi kvalitní standard cestování s dobře reko T3 parkem.
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: To: Ondrys
No, nadčasové... to je věc názoru. Já teda proti T3 nic nemám a i ten design byl na svojí dobu hodně dobrý a osvědčil se, ale přece jenom pro 21. století by to už chtělo něco jiného - když T3, tak třeba design bulwa - ten je podle mě dost povedený, ve spojení s odpovídajícím nátěrem. Na druhou stranu ale musím uznat, že ty liberecké modernizace (T3M) přece jenom působí o trochu líp, než pražské.Tramvajacek píše:A nebo nepřekonatelné a nadčasové T3!!!!!!!!!!!! v reko a nátěrech, které jsou v Liberci podle mě vydařený a podařilo celý T3 park dostat na určitej nadstandard.
Když se to totiž všechno zesumíruje tak ty reko T3 prostě pro Liberec vycházejí nejlíp. Podle mě zde cca 15 let nebude jezdit nic jinýho.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Zvýrazněnou větu nechápu.Ondrys píše:No tak se prodlouží intervaly aby se ty kloubáky používaly i o víkendu a nemusely se kupovat extra krátké vozy. To se snad běžně dělá ne? Je pravda že český národ je pořád ještě rozcapený z minulých dob a musí mít tramvaj každých deset minut jinak je průser...9001 píše: Přepravní kapacita víkendu není tak velká.
I soupravy by mohly jezdit v neděli, ale to by se muselo nejdříve zrušit nastupování předními dveřmi.
Základní výhoda veřejné dopravy je v tom, že člověk prostě příjde na zastávku, nastoupí do vozu, který ho někam zaveze, vystoupí a tak dokola. Pokud bude muset čekat na jedné zastávce půl hodiny, výhoda se ztratí a člověk nasedne do plechovky. Takže lidi omrzí cestování linkou s i=30 min a i ty dvojičky budou jezdit prázdné.
Ujasněte si, prosím, co lidi na veřejné dopravě požadují. Ano, především RYCHLOST a FLEXIBILITU!
Liberec kloubáky moc nepotřebuje. Podle mě je daleko lepší když mi i o víkendu pojede sólo každých cca 10-12 min., než abych jel třeba 1 x za 30 min. jenom proto, že jede kloubák s vyšší přepravní kapacitou. Ale kloubáky by mohli přece jezdit jen ve všední dny.
O tom jestli o víkendu solo provoz nebo ne už tady byla debata. Podle mě neděle večer je zralá na soupravy - směrem do Lidových sadů tutově. Nastupování předími dveřmi je ptákovina, která zdržuje. Tzn. v neděli během dne klidně sóla, ale bez buzerace. Navíc řidič se věnovat řízení vozu a ne kontrolovat jízdní doklady a hádat se s cestujícíma. Naděje: DPML vážně uvažuje, že toto opatření zruší, snad dokonce už letos od zprovoznění trati až do HH.
O tom jestli o víkendu solo provoz nebo ne už tady byla debata. Podle mě neděle večer je zralá na soupravy - směrem do Lidových sadů tutově. Nastupování předími dveřmi je ptákovina, která zdržuje. Tzn. v neděli během dne klidně sóla, ale bez buzerace. Navíc řidič se věnovat řízení vozu a ne kontrolovat jízdní doklady a hádat se s cestujícíma. Naděje: DPML vážně uvažuje, že toto opatření zruší, snad dokonce už letos od zprovoznění trati až do HH.
No tak se prodlouží intervaly aby se ty kloubáky používaly i o víkendu a nemusely se kupovat extra krátké vozy. To se snad běžně dělá ne? Je pravda že český národ je pořád ještě rozcapený z minulých dob a musí mít tramvaj každých deset minut jinak je průser...9001 píše: Přepravní kapacita víkendu není tak velká.
I soupravy by mohly jezdit v neděli, ale to by se muselo nejdříve zrušit nastupování předními dveřmi.