Skutečně, zastávka Léčebný ústav směrem do Lidových sadů byla před rekonstrukcí tratě označena za občasnou a v době extrémních adhezních podmínek se zastávka projížděla. V dnešních jízdních řádech již takovou poznámku nenalezneme. (viz jízdní řády na http://www.dpml.cz)PvvS píše:mel sem za to ze tusim pivovar je v pripade zhorsenych povetrnostnich podminek mimo provoz, stejny to tusim bylo lecebny ustav. takovy poznamky sem cetl v nejakym starsim JR
Liberec a Jablonec nad Nisou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Aha, tak pardonPvvS píše:mel sem za to ze tusim pivovar je v pripade zhorsenych povetrnostnich podminek mimo provoz, stejny to tusim bylo lecebny ustav. takovy poznamky sem cetl v nejakym starsim JR
Ale s těmi zhoršenými povětrnostními podmínkami je to dost zajímavý, nechápu, proč zrovna Pivovar, který je celkem krytý domy. Chápal bych Ústav sociální péče, jenom jsem ještě neviděl, že by vítr odfoukl tramvaj (nemluvě o živelných katastrofách). Že by z ohledu na kaštany...
Neříkám, že to není pravda, jenom se celkem divím...
Tak to jsem se asi spletl, protože když jsem slyšel muzejní, myslel jsem zároveň provozní, tak jsem myslel, že zůstane v Liberci a do Ústí že půjde druhý vůz.Pepa píše:Muzejní bude 21 která bude v Ústí.
Stejně je to divné. Podle toho, co píšeš by se z 20 měl stát vlastně služební vůz. Ale vždyť T2R evidenční číslo 20 už vlastně oficiálně neexistuje, nebo lze při rekonstrukci z jednoho vozu udělat dvajara píše:TA 20 tam stojí zatím jako záloha k pluhu. A ten by měl být tahán vozem 213 T2. A tohle jako zadní vůz. Ale prej je to nějak udělané. Ale nevím jak. To jsem se moc neptal.
Pomalu začínám mít pocit, že jsem přesně nepochopil, co je vlastně "papírová rekonstrukce" zač
Re: Dotaz
Vzhledem ke klesání traťového úseku (70 promile) je z bezpečnostních důvodů (místo se značným výskytem skluzů) zákaz vjezdu vlaků do vyznačeného úseku, pokud se v něm nachází jiný vlak. Tyto návěsti lze nalézt pouze v úseku Lidové sady - Léčebný ústav, spolu s omezenou rychlostí 20 km/hod.
Návěst „Zákaz vjezdu do úseku, který neopustil předcházející vlak“ označuje místo začátku platnosti zákazu. Pokud je vlak ve vyznačeném úseku, musí následující vlak zastavit před touto návěstí a vyčkat až celý předcházející vlak úsek opustí.
Návěst „ Konec úseku – zákaz vjezdu do úseku, který neopustil předcházející vlak“ označuje místo kde končí zákaz.
Linky tramvají v Jablonci nad Nisou
linka č. 1 Rychnov-Janov linka č.2 Hlavní nádraží-Paseky linka č.3 Kokonín-Mšeno linka č.11 Jablonec nad Nisou-Liberec
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz
No to jsem se chtěl také zeptat. Už jen protože je to moje fotka. Ale přesně v této zastávce to je. A konec tohoto useku je za zastávkou!!! Já si myslel že je to nějaké klesaníTramvajáček píše:Rek bych ze souvisi se zastavkou Lecebny ustav ve smeru do Lidovych sadu, ktera je v libereckych pomerech naprosto ojedinela tim, ze jako jedina neni nizkopodlazni a taky ze se vystupuje do silnice - viz taky bile znaceni vozovky, ktere v minulosti byvalo tez napr. v zastavkach Januv dul nebo Malodoubska, ale dnes se to vyskytuje prave uz jen u Lecebneho ustavu.
Tramvaje v Jablonci Nad Nisou
nevite neco o linkovem vedeni tramvaji DP JNN(myslim do 1969r.),
ktere linky jezdyly do janova, rychnova, pasek etc.?
a jestli usek z rynovic do brandla byl jen pro nakladni tramvaje?
dik za odpoved
ktere linky jezdyly do janova, rychnova, pasek etc.?
a jestli usek z rynovic do brandla byl jen pro nakladni tramvaje?
dik za odpoved
Re: Dotaz
Rek bych ze souvisi se zastavkou Lecebny ustav ve smeru do Lidovych sadu, ktera je v libereckych pomerech naprosto ojedinela tim, ze jako jedina neni nizkopodlazni a taky ze se vystupuje do silnice - viz taky bile znaceni vozovky, ktere v minulosti byvalo tez napr. v zastavkach Januv dul nebo Malodoubska, ale dnes se to vyskytuje prave uz jen u Lecebneho ustavu.
Ještě ne, zatím je jen odstavená ve vozovně http://www.obcas.kvalitne.cz/lbc/66-213 ... bnicek.jpgslimman píše:Jezdí s pluhem taky služební T2 č.213 ? Slyšel jsem že jo, ale na fotkách často vídávám jen "klasiky".