Liberec a Jablonec nad Nisou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
to Ondrys
Dneska jsem se svezl ve 31+32 a namísto automatu u prostředních dveří je sedačka Právě proto, že se rekuperace na jednokolejce nevyužije je celkem zbytečné nasazovat zde rekuperáky, ostatně není to tak dávno, co na meziměstě jezdily jen odporáky! Ohledně těch sedaček 2+1...už jsem slyšel dost lidí na ně nadávat, i mě ty dvojsedáky občas dost pruděj, hlavně když jede víc lidí, což je teď díky 30ti minutovým intervalům celkem častý jev
Re: 22+23
Mně vadily kvazireko T2 20+21 a 22+23 - kromě vnějších nátěrů a drobných úprav interiéru se s těma tramvajema nic neudělalo a především salon pro cestující byl fakt hrůza.Ondrys píše:Jak píše Martins, už dojezdily, to jseš rád že? Ještě si pamatuji jak si na ně tady vloni nadával.
Jinak reko 26+27 se mi moc líbí, ta modrá barva uvnitř na mě ze začátku působila dost divně, ale vlastně je to nádhera. Doufám že i ostatní tramvaje které projdou VP dostanou krásnou modrou barvu místo té smutné šedé. Opravdu ten interiér prokoukne a je útulnější. Jen tak dál.
Proti reko 26+27 vůbec nic nemám, souhlasim s tim, že se opravdu povedly a ten interiér je velmi příjemný. Za přiměřené náklady se dosáhlo solidního výsledku a zároveň tyto reko T2 příjemně oživují vozový park Liberce. Vůbec bych se nebránil je v tomto stavu dát i na město.
Re: 22+23
Jak píše Martins, už dojezdily, to jseš rád že? Ještě si pamatuji jak si na ně tady vloni nadával.Tramvajáček píše:Jak je to teda s T2 22+23, kdy přestanou definitivně jezdit?
Jinak reko 26+27 se mi moc líbí, ta modrá barva uvnitř na mě ze začátku působila dost divně, ale vlastně je to nádhera. Doufám že i ostatní tramvaje které projdou VP dostanou krásnou modrou barvu místo té smutné šedé. Opravdu ten interiér prokoukne a je útulnější. Jen tak dál.
A proč by podle Tebe na meziměstě museli být pouze zrychlovače, a ve městě pouze moderní tranzistorové výzbroje? Rekuperace se na meziměstě sice moc nevyužije, ale i tak jsou ty výzbroje úspornější. Navíc progresy na meziměstě mají uspořádání sedaček 2+1 které je na tuto trať ideální a určitě zde najde větší uplatnění než ve městě. .
Re: 31+32
Ondrys píše:No mě to ani nepřekvapuje, nějaká náhrada za 22+23 na 1435mm být musela. Jinak na 1435mm je v současné době všech 19 Škodovek a 12 Progressů, odporáky jsou tedy jenom 4 (31, 32, 65, 66).
Na 1000mm jsou pouze 4 Progresy které (doufám) doplní stejný počet wan.
Takže 31 a 32 jsou poprvé v Liberci na normálním rozchodu, naposled si na něm zajezdili v Ově. Dala se zpět sedačka místo automatu na jízdenky u prostředních dveří?
Právěže jako náhradu mohli klidně převázat třeba dva z těch čtyřech progressů co jezděj na meziměstě
Re: 22+23
Podle informací které mám, tak T2R 22+23 přestaly jezdit někdy v poslední srpnový týden a teď v nich vozovenští hledají (a vykopávají) vybavení a součástky, které by se daly ještě použít. Budiž jim země lehká.Tramvajáček píše:Jak je to teda s T2 22+23, kdy přestanou definitivně jezdit?
Re: 31+32
No mě to ani nepřekvapuje, nějaká náhrada za 22+23 na 1435mm být musela. Jinak na 1435mm je v současné době všech 19 Škodovek a 12 Progressů, odporáky jsou tedy jenom 4 (31, 32, 65, 66).Tomo píše:Docela mě ta souprava 31+32 na městě překvapila, páč jsem měl zato, že snaha dpml je vytlačit všechny odporáky ze známých důvodů na meziměsto
Na 1000mm jsou pouze 4 Progresy které (doufám) doplní stejný počet wan.
Takže 31 a 32 jsou poprvé v Liberci na normálním rozchodu, naposled si na něm zajezdili v Ově. Dala se zpět sedačka místo automatu na jízdenky u prostředních dveří?
Re: 31 + 32
Že by 31,32 šly na 1435mm a místo nich na 1000mm už nějaké stávající wany ???Tomo píše:Jen tak náhodou jsem dnes zjistil, že vozy 31 a 32 byly přehozeny z 1000 mm na 1435 mm.