Liberec a Jablonec nad Nisou
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Vozidla J.E.D
Plus jěště torzo skříně dříve popisovaného motorového vozu z Mariánských Lázní zde v diskuzyDPmPET píše:V opravě je Jablonecká MT 6 ev.č. 117,Trolejová věž ev. č. 125.To jsou vozy které se dochovaly do dneška .
Vozidla J.E.D
V opravě je Jablonecká MT 6 ev.č. 117,Trolejová věž ev. č. 125.To jsou vozy které se dochovaly do dneška .
Vozovna Vrkoslavice
My když sme to fotily tak nám to přišlo prázdné v Hale.Z mého pohledu to špatný nápad to taky není udělat z toho nějaké muzeum.Když se na to podívá tak ta hala není zas v takovém špatném stavu jak dokazují fotky.Je pravda že je to už 5.let kdy sem tam byl naposled.Chtěl bych se tam jěště někdy podívat a prolézt oblasti kde jezdily a končily vozidla J.E.D
- Neral
- Uživatel
- Příspěvky: 312
- Registrován: 19.11.2003 22:46
- Bydliště: Praha 6
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vozovna Vrkoslavice
Zajímalo by mě, co je dnaska uvnitř. Garáž, skladiště?DPmPET píše:Tady posílám ze svého archívu Vozovnu Vrkoslavice a docela mě zaujalo že tam zůstaly i koleje viz foto.V celku i zachovalá po drobné úpravě vrat,je i vidět ve světlíkách nad vraty kolik hala měla počet kolejí.
Podle fotek to vypadá, že by se to krásně vyjímalo jako malé muzeum Jabloneckého tram provozu...
Vlečné vozy J.E.D
Nevím číslo týhle skříně vozu,ale je to skřínˇ z motorových vozů série ev.čísel 7 a 8 Mariánské Lázně,po předání do Jablonce n. Nisou už jako vlečné vozy dostaly tyto čísla 182 ex.MV 7 186 ex MV. 8 .Podle fotek to vypadá že se možná zachová a pořípadně i zprovozní?Nevím ,nemohu to posoudit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Vozovna Vrkoslavice
Tady posílám ze svého archívu Vozovnu Vrkoslavice a docela mě zaujalo že tam zůstaly i koleje viz foto.V celku i zachovalá po drobné úpravě vrat,je i vidět ve světlíkách nad vraty kolik hala měla počet kolejí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
- Kontaktovat uživatele:
Léčebný ústav
Kdyby ho udělali jako v Praze Vodičkovu, tak by to bylo v pohodě. Je to ostatě poslední bariérová zastávka a je paradoxní, že právě je to zastávka Léčebný ústav směr Lidové Sady.
A Janův důl ve směru na Horní Hanychov nedělá větší problémy? Mně se zdá že to stoupání směrem na Kubelku je skoro stejný jako u Léčebáku ve směru do Lidových sadů. Ví tady někdo kolik tam je přesně to stoupání? Každopádně když tam je spad listí, tak jsou tam s rozjezdem tramvaje problémy. Ale je to dost využívaná zastávka, takže povolení nezastavovat tady zřejmě nehrozí nikdyMájá píše:Pokud si pamatuju, tak to nebyla občasná zastávka. Ale v JŘ byla poznámka" Při spadu listí nestaví". Ke všemu i dnes je občas dispečerem povoleno nezastavovat v této zastávce.
Pokud si pamatuju, tak to nebyla občasná zastávka. Ale v JŘ byla poznámka" Při spadu listí nestaví". Ke všemu i dnes je občas dispečerem povoleno nezastavovat v této zastávce.Kamera píše:Skutečně, zastávka Léčebný ústav směrem do Lidových sadů byla před rekonstrukcí tratě označena za občasnou a v době extrémních adhezních podmínek se zastávka projížděla. V dnešních jízdních řádech již takovou poznámku nenalezneme. (viz jízdní řády na http://www.dpml.cz)
Přesně tak, protože s tramvají s protiskluzovou ochranou je obvykle těžší se u Léčebáku rozjet, než s obyčejnou T3.adam_r píše:V tomto smeru nevidim rozdil mezi 1000/1435mm. Hmotnost na napravu je v obou pripadech stejna, a treci plocha kolo/kolej je taktez stejna => sance na podklouznuti napravy je taktez stejna.
Nevyznamnou roli ale hraje pouziti protiskluzove ochrany u reko tramvaji.