Liberec a Jablonec nad Nisou

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Filippl
Uživatel
Příspěvky: 129
Registrován: 17.9.2005 21:01
Bydliště: Zabrze-POLSKO

Příspěvek od Filippl » 19.2.2006 18:42

a co z mistami jako Prosec, Vratislavice etc.?

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 19.2.2006 16:18

Když třeba padne někde otázka, v kolika českých městech jezdí tramvaje?, tak se počítají jen "hlavní" města a nebo i "vedlejší", kam jen zajíždí a ani tam nemají vozovnu, jako třeba Jablonec, Litvínov aj.

DPmPET

Re: Vozidla J.E.D

Příspěvek od DPmPET » 18.2.2006 13:39

DPmPET píše:V opravě je Jablonecká MT 6 ev.č. 117,Trolejová věž ev. č. 125.To jsou vozy které se dochovaly do dneška .
Plus jěště torzo skříně dříve popisovaného motorového vozu z Mariánských Lázní zde v diskuzy

DPmPET

Vozidla J.E.D

Příspěvek od DPmPET » 18.2.2006 13:36

V opravě je Jablonecká MT 6 ev.č. 117,Trolejová věž ev. č. 125.To jsou vozy které se dochovaly do dneška .

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 18.2.2006 0:43

Tita píše:.A existují ještě nějáká vozidla tohoto již zrušeného provozu :?:
Byla by to hezká souprava,kdyby existoval motorák :roll: .
Mam pocit, ze technicke muzeum Brno nejake vozy ma, ale jiste to nevim. Muze to nekdo potvrdit/vyvratit.

Tita
Uživatel
Příspěvky: 174
Registrován: 01.12.2005 12:36
Bydliště: Nedaleko posledního vratného trojúhelníku
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tita » 17.2.2006 20:17

.A existují ještě nějáká vozidla tohoto již zrušeného provozu :?:
Byla by to hezká souprava,kdyby existoval motorák :roll: .

DPmPET

Vozovna Vrkoslavice

Příspěvek od DPmPET » 17.2.2006 20:07

My když sme to fotily tak nám to přišlo prázdné v Hale.Z mého pohledu to špatný nápad to taky není udělat z toho nějaké muzeum.Když se na to podívá tak ta hala není zas v takovém špatném stavu jak dokazují fotky.Je pravda že je to už 5.let kdy sem tam byl naposled.Chtěl bych se tam jěště někdy podívat a prolézt oblasti kde jezdily a končily vozidla J.E.D

Uživatelský avatar
Neral
Uživatel
Příspěvky: 312
Registrován: 19.11.2003 22:46
Bydliště: Praha 6
Kontaktovat uživatele:

Re: Vozovna Vrkoslavice

Příspěvek od Neral » 17.2.2006 18:03

DPmPET píše:Tady posílám ze svého archívu Vozovnu Vrkoslavice a docela mě zaujalo že tam zůstaly i koleje viz foto.V celku i zachovalá po drobné úpravě vrat,je i vidět ve světlíkách nad vraty kolik hala měla počet kolejí.
Zajímalo by mě, co je dnaska uvnitř. Garáž, skladiště?
Podle fotek to vypadá, že by se to krásně vyjímalo jako malé muzeum Jabloneckého tram provozu... :)

DPmPET

Vlečné vozy J.E.D

Příspěvek od DPmPET » 17.2.2006 11:07

Nevím číslo týhle skříně vozu,ale je to skřínˇ z motorových vozů série ev.čísel 7 a 8 Mariánské Lázně,po předání do Jablonce n. Nisou už jako vlečné vozy dostaly tyto čísla 182 ex.MV 7 186 ex MV. 8 .Podle fotek to vypadá že se možná zachová a pořípadně i zprovozní?Nevím ,nemohu to posoudit.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

DPmPET

Vozovna Vrkoslavice

Příspěvek od DPmPET » 17.2.2006 10:43

Tady posílám ze svého archívu Vozovnu Vrkoslavice a docela mě zaujalo že tam zůstaly i koleje viz foto.V celku i zachovalá po drobné úpravě vrat,je i vidět ve světlíkách nad vraty kolik hala měla počet kolejí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Léčebný ústav

Příspěvek od Honzík » 16.2.2006 15:08

Kdyby ho udělali jako v Praze Vodičkovu, tak by to bylo v pohodě. Je to ostatě poslední bariérová zastávka a je paradoxní, že právě je to zastávka Léčebný ústav směr Lidové Sady. :D

Tramvajáček

Příspěvek od Tramvajáček » 16.2.2006 9:27

Májá píše:Pokud si pamatuju, tak to nebyla občasná zastávka. Ale v JŘ byla poznámka" Při spadu listí nestaví". Ke všemu i dnes je občas dispečerem povoleno nezastavovat v této zastávce.
A Janův důl ve směru na Horní Hanychov nedělá větší problémy? Mně se zdá že to stoupání směrem na Kubelku je skoro stejný jako u Léčebáku ve směru do Lidových sadů. Ví tady někdo kolik tam je přesně to stoupání? Každopádně když tam je spad listí, tak jsou tam s rozjezdem tramvaje problémy. Ale je to dost využívaná zastávka, takže povolení nezastavovat tady zřejmě nehrozí nikdy :-)

Májá

Příspěvek od Májá » 16.2.2006 7:25

Kamera píše:Skutečně, zastávka Léčebný ústav směrem do Lidových sadů byla před rekonstrukcí tratě označena za občasnou a v době extrémních adhezních podmínek se zastávka projížděla. V dnešních jízdních řádech již takovou poznámku nenalezneme. (viz jízdní řády na http://www.dpml.cz)
Pokud si pamatuju, tak to nebyla občasná zastávka. Ale v JŘ byla poznámka" Při spadu listí nestaví". Ke všemu i dnes je občas dispečerem povoleno nezastavovat v této zastávce.

Mája

Příspěvek od Mája » 16.2.2006 7:20

adam_r píše:V tomto smeru nevidim rozdil mezi 1000/1435mm. Hmotnost na napravu je v obou pripadech stejna, a treci plocha kolo/kolej je taktez stejna => sance na podklouznuti napravy je taktez stejna.

Nevyznamnou roli ale hraje pouziti protiskluzove ochrany u reko tramvaji.
Přesně tak, protože s tramvají s protiskluzovou ochranou je obvykle těžší se u Léčebáku rozjet, než s obyčejnou T3.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 15.2.2006 16:27

levnejsi je ji strhnout ne ? asi to spadlo naaahodou, vysuvna plosina jin nic nerika,pak se nemusi na strechu.

nekomu asi vadila jako mozna historicka budova, za pozemky pod ni se nedaji vytriskat penize

Odpovědět