Liberec a Jablonec nad Nisou

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
romanek763
problémový jedinec
Příspěvky: 300
Registrován: 28.1.2011 18:42
Bydliště: Praha 10

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od romanek763 » 15.12.2013 16:16

Dočetl jsem se ,že RT6S se ma nebo přesunula do Vrchlabí? co tam děla nebo bude dělat??

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od 9001 » 03.4.2013 23:14

http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2769517

Pro ty kdo nechodí na zelené. Fotky z Liberce z roku 1988.

Kamera
Uživatel
Příspěvky: 35
Registrován: 29.1.2007 20:57

Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od Kamera » 25.3.2013 14:28

40. výročí posledního dne pravidelného provozu dvounápravových tramvají

http://www.tvrtm.cz/pestra-historie-tra ... 14068.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.3.2013 23:15

9001 píše:http://jablonecky.denik.cz/z-regionu/tr ... 30312.html
Od srpna 2014 nepojedou na rok tramvaje mezi Libercem a Jabloncem.
Když informuješ, tak nepleť data o celý rok!!!
...Z důvodu rekonstrukce bude na rok uzavřena celá dvanáctikilometrová tramvajová trať mezi Libercem a Jabloncem nad Nisou. Práce začnou koncem letošního srpna, tramvaje se na trať vrátí v srpnu 2014, přičemž veškeré práce budou hotovy do jara roku 2015. ...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od 9001 » 12.3.2013 21:11

http://jablonecky.denik.cz/z-regionu/tr ... 30312.html

Od srpna 2014 nepojedou na rok tramvaje mezi Libercem a Jabloncem.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od MKzB » 24.2.2013 18:26

Přesně tak.
Bylo rozhodnuto počkat na další dotační období EU a potom zafinancovat celou trať najednou, než ji stavět po kouskách.
Protože kdyby byla v provozu pouze první půlka, tak by to vypadalo, že je trať k ničemu - vyhozené peníze. Do toho přijdou v příštím roce komunální volby a nové zastupitelstvo by mohlo dokončení vzdát.

dilna
Uživatel
Příspěvky: 23
Registrován: 21.5.2009 13:24

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od dilna » 24.2.2013 17:46

malesak píše:No nemyslím že to nevyšlo technicky, ale někde bylo psáno, že jich víc nebude, když není trať do Rochlic.
Pokud vím, výstavba tratě do Rochlice (resp. sídliště Dobiášova) je pouze pozastavena, né zrušena. A opční smlouva na další 7vozů také platí...

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od malesak » 24.2.2013 12:38

No nemyslím že to nevyšlo technicky, ale někde bylo psáno, že jich víc nebude, když není trať do Rochlic.

dilna
Uživatel
Příspěvky: 23
Registrován: 21.5.2009 13:24

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od dilna » 24.2.2013 7:53

malesak píše:Dnes jsem koukal T2R stále v plném provozu.... Jak dlouho ještě?
A vůbec, jaký je plán obnovy zrychlovačů, když s EVOU to asi nevýjde?
T2R jsou brány jako normální provozní vozy, zatím není je důvod odstavovat. Už jen proto, že se do nich v celku investovalo...
A co na EVO jako nevyšlo?? V současnosti dokončila povinnou zkoušku ujetí 7000km bez závady a chystá se zkouška dílenská. Poté jde již žádost na DÚ o průkaz způsobilosti...

malesak
problémový jedinec
Příspěvky: 176
Registrován: 15.10.2009 17:41
Bydliště: MHD neni slyset

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od malesak » 22.2.2013 20:05

Dnes jsem koukal T2R stále v plném provozu.... Jak dlouho ještě?
A vůbec, jaký je plán obnovy zrychlovačů, když s EVOU to asi nevýjde?

dilna
Uživatel
Příspěvky: 23
Registrován: 21.5.2009 13:24

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od dilna » 12.1.2013 23:31

P.S. Boveraclub má ještě daleko závažnější úkol a to vybrat exponáty, které tam dají. Zdaleka né vše oproti původnímu můzeu v LS se tam vejde...(tuším snad jen 6ks vozů, ale to nemám ověřeno, tedy nerad bych dělal paniku)

dilna
Uživatel
Příspěvky: 23
Registrován: 21.5.2009 13:24

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od dilna » 12.1.2013 23:26

Dovolím si vstoupit a trošku doplnit...
Jedná se o tento prostor: http://www.mapy.cz/#t=r&x=15.053088&y=5 ... G1R9T8FkVt
Vlečka je sice zde: http://www.mapy.cz/#t=r&x=15.051798&y=5 ... PYC2XhF3V8 , ale mimo zatrolejování a doplnění rozchodu 1000mm jde i o poloměr oblouku napojení (zohledni přilehlé pozemky!!)
Daleko přijatelnější by bylo toto: http://www.mapy.cz/#t=r&x=15.051876&y=5 ... 17e4fkUgN4 , no v tom směru je pro změnu kolektor dálkového topení. Tedy bude rozhodně co řešit... :wink:

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.1.2013 21:25

P_V píše:
MM-Mikulovsky píše:... kterou by defakto stačilo jen zatrolejovat, aby historické TRAM mohly vlastní silou nový objek, v němž by vznikla jejich expozice, opustit a zase se do něj vrátit...
Určitě by se měl přidat metrový rozchod, aby bylo co vystavovat.
[-o< na co já jsem zase myslel #-o ? :lol:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4073
Registrován: 23.11.2003 18:49

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od P_V » 12.1.2013 21:05

MM-Mikulovsky píše:... kterou by defakto stačilo jen zatrolejovat, aby historické TRAM mohly vlastní silou nový objek, v němž by vznikla jejich expozice, opustit a zase se do něj vrátit...
Určitě by se měl přidat metrový rozchod, aby bylo co vystavovat.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Liberec a Jablonec nad Nisou

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 12.1.2013 20:55

malesak píše:
MM-Mikulovsky píše:...Osobně mne zajímá spíše - jak daleko nově zamýšlený objekt leží od nějaké TT?
Jestli se iQland plánuje proti Babylonu, to znamená že je to 200m od vozovny a je to hned u vlečky na SŽDC
Takže mělo by se jednat cca o toto území, od nějž vede do vozovny DPML kolej zachycená zde vlevo, kterou by defakto stačilo jen zatrolejovat, aby historické TRAM mohly vlastní silou nový objek, v němž by vznikla jejich expozice, opustit a zase se do něj vrátit.

PS: Děkuji alespoň za částečnou odpověď (ovšem příště cituj přesněji - nepřidávej řečené jinému autorovi).

Odpovědět