Stránka 99 z 103

Napsal: 08.4.2005 16:38
od Neral

Napsal: 08.4.2005 13:29
od adam_r
jara píše:No ale ta T4 je právě kvůly své skříni snad ne??
Elektricky a mechanicky je to T3, takze neni problem s udrzbou a nadradnimi dily. (Casti, ve kterych se to lisi se daji opravit kladivem.) V pripade KT4 to elektricky a mechanicky vuz T3 nebude nikdy a bude vyzadovat specificke nahradni dily.

Napsal: 07.4.2005 14:16
od jara
No ale ta T4 je právě kvůly své skříni snad ne??

Napsal: 07.4.2005 8:09
od 9001
Pepa píše:
Neral píše: A nerikaji info neco o nejakych dalsich vyhodnych nabidkach? :wink:
No me se proste zda dost divny, ze by mel mit Liberec jen tak jednu takovouhle jinak atypickou tramvaj... jeste kdyby to byla sluzebni, jako ta T4, ale kdyz ma byt normalne osobni (i kdyz jen na smluvni jizdy)...
To je to samé jako když v Praze máme jednu T4 :wink:
To už je T4 jenom díky skříni.

Napsal: 07.4.2005 7:39
od Pepa
Neral píše:
PvvS píše:Pokud me info nepletou, tak ji koupili prave proto ze byla za velice dobry peniz.
A nerikaji info neco o nejakych dalsich vyhodnych nabidkach? :wink:
No me se proste zda dost divny, ze by mel mit Liberec jen tak jednu takovouhle jinak atypickou tramvaj... jeste kdyby to byla sluzebni, jako ta T4, ale kdyz ma byt normalne osobni (i kdyz jen na smluvni jizdy)...
To je to samé jako když v Praze máme jednu T4 :wink:

Napsal: 07.4.2005 0:23
od Neral
PvvS píše:Pokud me info nepletou, tak ji koupili prave proto ze byla za velice dobry peniz.
A nerikaji info neco o nejakych dalsich vyhodnych nabidkach? :wink:
No me se proste zda dost divny, ze by mel mit Liberec jen tak jednu takovouhle jinak atypickou tramvaj... jeste kdyby to byla sluzebni, jako ta T4, ale kdyz ma byt normalne osobni (i kdyz jen na smluvni jizdy)...

Napsal: 06.4.2005 23:21
od PvvS
Pokud me info nepletou, tak ji koupili prave proto ze byla za velice dobry peniz.

Napsal: 06.4.2005 22:05
od Neral
Tramvajacek píše:Pokud má Liberec nějakou "nadějnou" nabídku na dodání KT4 v odpovídající a rozumné relaci výkon/stáří/cena, proč ne. Pro oživení vozového parku lze využít i tyto tramvaje.
Jestli Anitru - tak jednu, max. dvě, protože jízdí vlastnosti této tramvaje opravdu nejsou ideální (vím to např. z Brna, kde jsou ovšem mnohem horší tratě). Je to ale tramvaj velmi kladně přijímaná cestujícími.
No jestli mají nabídku, to nevím, ale tak trochu mi pořád vrtá hlavou, proč zrovna tu jednu KT4 minulý rok kupovali, a třeba by se za tím dal vidět nějaký zvláštní zájem Liberce o tenhle typ. (A nebo taky ne, samozřejmě :wink: ) Ale stejně by mě zajímalo, proč právě tuhle tramvaj koupili.
A pokud jde o tu Anitru, tak to chápu, že je cestujícími kladně přijímána. Ale není to podle mě tím, že by zrovna Anitra byla něčím speciální, ale tím, že to prostě evidentně je nová, moderní tramvaj, a to se prostě líbí. Takže stejný případ asi bude Trio, RT6 (když zrovna jezdí) nebo VV60LF ale taky třeba T3R, K3RN nebo T3R.EVN - protože to jsou z pohledu cestujícího taky nové, moderní tramvaje. Protože cestující modernost tramvaje posuzují podle designu (pokud jí vůbec posuzují) a ne podle výzbroje, řízení, patnografů, nebo kdovíčeho. A to je to, co mi vadí na pražských T3R.P - že běžní cestující je prostě nevnímají jako nové tramvaje, narozdíl třeba od T3R (i když chápu, že cena taky hraje roli).
A abych se vrátil k Liberci, tak to samé je taky jeden z důvodů, proč by se mi v Liberci líbily KT4 - protože z hlediska Libereckého vozového parku by představovaly právě to oživení novým designem. I když se samozřejmě z hlediska moderního designu nedají srovnávat třeba s Triem nebo T3R, tak by to prostě vneslo něco nového do té hromady T3 (na kterou si tady poříd stěžuje Sergei :) - a v tomhle ho chápu).

Napsal: 06.4.2005 12:43
od Tramvajacek
Pokud má Liberec nějakou "nadějnou" nabídku na dodání KT4 v odpovídající a rozumné relaci výkon/stáří/cena, proč ne. Pro oživení vozového parku lze využít i tyto tramvaje.
Jestli Anitru - tak jednu, max. dvě, protože jízdí vlastnosti této tramvaje opravdu nejsou ideální (vím to např. z Brna, kde jsou ovšem mnohem horší tratě). Je to ale tramvaj velmi kladně přijímaná cestujícími.

Napsal: 05.4.2005 16:06
od Pepa
No budou se zatím dělat T3R.PV a T3LF až skončí výroba těchto skříní tak pak to teprve bude problém.

Napsal: 05.4.2005 15:55
od 9001
Tramvajacek píše:Nákup dalších KT4 bych nerealizoval. Podle mě nemá smysl nákup a modernizace tramvají, která zatím nemá prokazatelnou pozitivní zkušenost s každodenním libereckým tram provozem. Prostě není to úplně odzkoušený a i z hlediska HW tý tramvaje si myslím, že další reko T3 + T3 nízkopodlažky, které se mají v LBC začít objevovat už letos, jsou lepší varianta. Ať se na to dívám z různých hledisek, tak nejideálnějším tram vozem pro Liberecký provoz jsou prostě T3 a jejich variace.
Já osobně bych to doplnil jednou, dvěma Anitrami, které by provoz oživily a myslím, že smyčky Lidové Sady a DH nebo HH to poberou :-)
Jenže je problém co dělat za 10-15 let co ty modernizace doslouží. T3 je tu sice 40 let,ale není nesmrtelná.

Napsal: 05.4.2005 15:53
od Neral
Tak abych nebyl moc OT, odpověděl jsem vedle.

To: Kamera

Napsal: 05.4.2005 9:54
od Tramvajacek
Díky za info. Ještě k té projektově již připravené trati Fugnerova - Rochlice: Nemáš přesnější informace kudy přesně je v plánu to trasovat? Ten projekt uvažuje o prodloužení až do Doubí a Vesce? To by byla zajímavá myšlenka a podle mě i tam se zavedení tramvaje vyplatí.
Jinak k tomu zdvojkolejnění přes komplex Holandia (bývalá Textilana) až do Vratislavic: s tím by se přeci mělo začít. Navíc se počítá s přechodem na 1435 a nemá to asi smysl realizovat jinak než najednou až do Vratislavic (tzn. varianta tří kolejnic na oba rozchody + stavba provizorního kolejiště jako v při vnitroměstské reko asi těžko).

Napsal: 05.4.2005 9:35
od Tramvajacek
Nákup dalších KT4 bych nerealizoval. Podle mě nemá smysl nákup a modernizace tramvají, která zatím nemá prokazatelnou pozitivní zkušenost s každodenním libereckým tram provozem. Prostě není to úplně odzkoušený a i z hlediska HW tý tramvaje si myslím, že další reko T3 + T3 nízkopodlažky, které se mají v LBC začít objevovat už letos, jsou lepší varianta. Ať se na to dívám z různých hledisek, tak nejideálnějším tram vozem pro Liberecký provoz jsou prostě T3 a jejich variace.
Já osobně bych to doplnil jednou, dvěma Anitrami, které by provoz oživily a myslím, že smyčky Lidové Sady a DH nebo HH to poberou :-)

Re: To: Kamera

Napsal: 04.4.2005 15:14
od Kamera
Tramvajacek píše:Nemáš informace o harmonogramu? Tzn. podaří se spustit tram provoz do HH v červnu 05, event. kdy? Velmi zajímavá debata by taky mohla být o jízdích řádech, znovuzavedení linky č. 3 atd. - nemáš k tomu nějaký info?
Oficiální datum zprovoznění TT Dolní - Horní Hanychov je k prvnímu dni měsíce září tohoto roku. Zda bude stavba ukončena dříve, ač tomu vše nasvědčuje, se uvidí. Záleží na tom, jaké jiné úkoly bude muset město, vzhledem k financování jiných - důležitějších - staveb splnit v nejbližší době.
Do HH bude s největší pravděpodobností zajíždět každý druhý spoj z centra. Proloženě pojede linka 2 a 3. Dle vytíženosti busů na lince 33 by možná stačil i každý třetí spoj. Vše záleží na financích od města (letos je snížen příspěvek pro DPML o 26 mil. Kč = 20 procent spojů méně).