Pokud uvidím, jak se mě z boku blíží vlak, tak je mi nějaká OR 15 u zadele a dávám plný kotel, ne ?!P_V píše:Na tom přejezdu je OR 15, tam se na to nedá jen tak šlápnout.
Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- trainzjohny
- Moderátor
- Příspěvky: 3140
- Registrován: 10.9.2006 15:06
- Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
BO!!!
Nezajištěné couvání mohlo také způsobit pěknej průser...
No a 100 lidí na soupravu, tak to se v tuhle tobu taky v Praze moc často nevidí
Nezajištěné couvání mohlo také způsobit pěknej průser...
No a 100 lidí na soupravu, tak to se v tuhle tobu taky v Praze moc často nevidí
Naposledy upravil(a) Petrpes dne 11.7.2016 10:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Ostrava!!!
Na tom přejezdu je OR 15, tam se na to nedá jen tak šlápnout.
Re: Ostrava!!!
Jen mi není jasné, proč couvala? To přece zabere dost času, přitom tramvaj má při normálním rozjezdu slušnou akceleraci, tak proč nezmizet z přejezdu přímo. Ani na výjezdu není závora. Jedině, že by jen těsně nedobrzdila a stála čumákem u 1. koleje.
https://mapy.cz/s/R98c
https://mapy.cz/s/R98c
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Lokomotiva na vlečkovém přejezdu v Ostravě těsně minula tramvaj
http://ostrava.idnes.cz/vjela-na-cerven ... zpravy_sme
http://ostrava.idnes.cz/vjela-na-cerven ... zpravy_sme
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Dopravní terminál Hulváky je hotový. Problémy jsou s veřejnými záchodky
http://ostrava.idnes.cz/dopravni-termin ... zpravy_jog
http://ostrava.idnes.cz/dopravni-termin ... zpravy_jog
Sice později a o jedenáct milionů dráž, nicméně nový přestupní uzel na Hulváckém kopci v Ostravě - Mariánských Horách je hotový. Cestujícím budou k dispozici i veřejné záchodky. Kdy se tak opravdu stane, se však zatím neví.
.....................
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Zase bych to neviděl tak tragicky... Jaké jsou možnosti v pracovní den parkovat v centru Ovy?
Re: Ostrava!!!
Trolejbusy na Hranečník nikdy nejezdily, trať se zde prodlužuje z křižovatky ulic 28. října a Bohumínská, po Těšínské ulici. Tento terminál bude mít ale za následek pouze zvýšení IAD v centru Ostravy. Ukončit příměstské autobusy 2,5 km od skutečného cíle cesty (ne přestupního bodu) 80 % cestujících je kravina. Navíc se pro tyto cestující cena jednotlivé jízdenky zdraží o 11 Kč a cestovní doba se prodlouží díky přestupu minimálně o 5 minut.MM-Mikulovsky píše:Dle mých omezených informací na Hranečník trolejbusy nejezdily, ale naopak se prodloužení/postavení jejich trolejové tratě tam plánovalo, ale nevím odkud/kudy?petr03 píše:..... A jeste jeden postreh z okoli tohoto mista, bud kolem toho byly jiz drive sneseny troleje pro trolejbusy, nebo jsou v rekonstrukci, spis, neb stozary vypadaly nove, uchyty pro troleje jiz byly pripraveny, jen troleje chybely. Mel by nekdo foto? Ja jel kolem autem, tak jsem nestihl fotit.
Ovšem díky za info, že i toto se asi v rámci výstavby přestupního terminálu realizuje.
Pamatuji si, když ještě koncem 90. let jezdily všechny autobusy na ÚAN a v Petřvaldu 70 % cestujících vystoupilo a přestupovalo na MHD do Ostravy, teď se do těchto časů vrátíme, akorát přestup se přesune jinam.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Dle mých omezených informací na Hranečník trolejbusy nejezdily, ale naopak se prodloužení/postavení jejich trolejové tratě tam plánovalo, ale nevím odkud/kudy?petr03 píše:..... A jeste jeden postreh z okoli tohoto mista, bud kolem toho byly jiz drive sneseny troleje pro trolejbusy, nebo jsou v rekonstrukci, spis, neb stozary vypadaly nove, uchyty pro troleje jiz byly pripraveny, jen troleje chybely. Mel by nekdo foto? Ja jel kolem autem, tak jsem nestihl fotit.
Ovšem díky za info, že i toto se asi v rámci výstavby přestupního terminálu realizuje.
Re: Ostrava!!!
Tak kolem tohoto terminalu jsem asi v patek jel. Docela jsem koukal, co to tam delaji, v jakem rozsahu, a ze uz to pouzivaji, i kdyz je to jeste stavba. A jeste jeden postreh z okoli tohoto mista, bud kolem toho byly jiz drive sneseny troleje pro trolejbusy, nebo jsou v rekonstrukci, spis, neb stozary vypadaly nove, uchyty pro troleje jiz byly pripraveny, jen troleje chybely. Mel by nekdo foto? Ja jel kolem autem, tak jsem nestihl fotit.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Nevidím, že by tu bylo zmíněno, že Ostrava buduje přestupní terminály mezi MHD a příměstskou BUS dopravou, aby tato nezajížděla do centra.
TRAM již jezdí přes nově budovaný terminál na Hranečníku, ale mám pocit, že jsem někde v TV zaslechl zprávu, že se již buduje nějaký další přestupní terminál u TT v Ostravě - neví někdo kde?
Za zmínku stojí uvést, že TRAM objíždějí terminál BUS záměrně proti budoucímu směru jízdy BUS uvnitř smyčky TT, díky čemuž cestující vystupující:
1.) z BUS přejdou šířku nástupiště k jeho protější hraně, u níž je zastávka TRAM DC
2.) z TRAM ZC po přejití šířky nástupiště se ocitnou na nástupní zastávce BUS "za město"
TRAM již jezdí přes nově budovaný terminál na Hranečníku, ale mám pocit, že jsem někde v TV zaslechl zprávu, že se již buduje nějaký další přestupní terminál u TT v Ostravě - neví někdo kde?
Za zmínku stojí uvést, že TRAM objíždějí terminál BUS záměrně proti budoucímu směru jízdy BUS uvnitř smyčky TT, díky čemuž cestující vystupující:
1.) z BUS přejdou šířku nástupiště k jeho protější hraně, u níž je zastávka TRAM DC
2.) z TRAM ZC po přejití šířky nástupiště se ocitnou na nástupní zastávce BUS "za město"
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Měl by někdo fotku ze včerejší nehody u Daliborovy? Jel jsem kolem jen autem, takže jsem nemohl fotit, ale slušně to tam stříbrný ?Beetle? napasoval. Asi půl hodiny potom už se stálo až na Novou Ves
- Ostravák
- Uživatel
- Příspěvky: 160
- Registrován: 18.6.2005 16:11
- Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostrava!!!
Opravdový Ostravák tedy odepíše. Prakticky vše je utopie. Pokud vezmeme v úvahu fakt, že celé Karvinsko bylo poddolováno, tak je vůbec nemyslitelné, že by mohly tehdy úzkorozchodky ve většině případů přežít. Teoreticky mohl být zachován maximálně úsek z Výstaviště (Hranečníku) do Petřvaldu, resp. Orlové a úsek do Bohumína. To už však dnes nikdo stavět nebude, ačkoliv tady byly například hezké plány na vlakotramvaj do Orlové.
Podobně je to se sítí normálněrozchodnou. Největší chybou bylo zrušení tramvajové tratě do Hlučína. Zde by se dalo i uvažovat o vystavění zcela nové trati, avšak nedávný návrh ztroskotal také na penězích. Tratě klimkovická a hrabovská mají poměrně slušnou náhradu v autobusech, které navíc obslouží podstatně větší území příslušných městských částí a obcí. Ostrava by aktuálně spíše potřebovala pořešit tramvajovou trať na VIII. obvod Poruby (zast. Duha), kde to však také naráží na nezájem některých politiků.
Podobně je to se sítí normálněrozchodnou. Největší chybou bylo zrušení tramvajové tratě do Hlučína. Zde by se dalo i uvažovat o vystavění zcela nové trati, avšak nedávný návrh ztroskotal také na penězích. Tratě klimkovická a hrabovská mají poměrně slušnou náhradu v autobusech, které navíc obslouží podstatně větší území příslušných městských částí a obcí. Ostrava by aktuálně spíše potřebovala pořešit tramvajovou trať na VIII. obvod Poruby (zast. Duha), kde to však také naráží na nezájem některých politiků.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Ostrava!!!
Protože existuje určitá hranice, kdy se už provoz tramvajové dráhy nevyplatí (díky rychlosti, kapacitě, intervalu ...).
Re: Ostrava!!!
Možná to sem nepatří, ale možná někdo víte, že celé Ostravsko bylo od asi začátku minulého století do asi jeho poloviny, kdy došlo k postupnému rušení, protkáno tratěmi tramvajového charakteru, z Ostravy do Orlové, Bohumína, Karviné, apod. Ačkoliv jsem v Ostravě ani v jejím okolí nikdy nebyl, vypracoval jsem návrh linkového vedení, ve kterém jsou tyto dřívější tratě obnoveny a rozšířeny. Byl bych rád, kdyby mi svůj názor napsal nějaký opravdový ostravák.
Tento návrh je sice jen moje hra, ale v dlouhodobé budoucnosti je myšlen zcela vážně. Nedokážu pochopit, proč bylo něco tak dobrého zrušeno, podobně jako nechápu, proč byl zrušen původní provoz v Jablonci nad Nisou apod.
Tento návrh je sice jen moje hra, ale v dlouhodobé budoucnosti je myšlen zcela vážně. Nedokážu pochopit, proč bylo něco tak dobrého zrušeno, podobně jako nechápu, proč byl zrušen původní provoz v Jablonci nad Nisou apod.