Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rapid
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 28.1.2004 19:23
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rapid » 05.2.2006 21:13

Dnes jsem si udelal vylet do Ostravy, po dlouhe dobe me napdalo, ze si vyfotim nejakou tramvaj. Vysledek a cil cesty nize. Jinak musim DPO pochvalit. Tramvaje byly ciste, vetsina NP a wanu jsem taky videl. Jenom to hazi vic nez v Praze.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 30.1.2006 9:11

Berry píše:K osvětlení situace s vozy:

726,754,756,769+737 stojí odstavené na 10 koleji spolu s Barborkou
mizejí z nich nějaké díly, ale v podstatě jsou stále provozuschopné

744 stojí od sněhové kalamity na 14 koleji, zatím kompletně vybavená
společnost jí dělají 1515 a 1009 po nehodách
oprava 1044 po najetí už se blíží do finiše
.
Díky za osvětlení stávající situace.
Jestli tomu dobře rozumím, tak T3 stojící na 10. koleji mají již najeté kilometry a do provozu už nezasáhnou. A 744 ještě někdy vyjede nebo je na tom podobně jako její kolegyně ? Ale stejně mi připadá zvláštní, že DPO na svých webových stránkách nabízí 754 k odprodeji a přitom jí začínají na Křivé pozvolna rozebírat.
Za jak dlouho by asi mohla být dokončena oprava 1515 ? Na k-reportu se dost spekulovalo, že po nehodě šla rovnou na modernizaci a zjednosměrnění do Martinova.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 28.1.2006 19:21

Omlouvám se za tu 726, ale kdesi jsem to slyšel.

Berry

Příspěvek od Berry » 28.1.2006 19:11

K osvětlení situace s vozy:

726,754,756,769+737 stojí odstavené na 10 koleji spolu s Barborkou
mizejí z nich nějaké díly, ale v podstatě jsou stále provozuschopné

744 stojí od sněhové kalamity na 14 koleji, zatím kompletně vybavená
společnost jí dělají 1515 a 1009 po nehodách
oprava 1044 po najetí už se blíží do finiše

na posunu v Martinově je 760 (Ostravák psal 726)

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 23.1.2006 15:36

manil píše:Šrouby na otevírání klapek se v brněnských T3 i T3M po GO se staťákem atd. vyskytují pořád celkem hojně. Dokonce je i v jedné T3P.
Nj jeste ze ve vozovnach maji spunty od sudu s olejem, jinak by se to ani nedalo otevrit

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 23.1.2006 11:37

V Praze měly šroubovací klapky původní vozy do č. 6715, ale co si pamatuju, tak vždycky s otvíráním na čtyřhran, takže "neozbrojený" kaštan neměl šanci to otevřít.

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 22.1.2006 21:43

Šrouby na otevírání klapek se v brněnských T3 i T3M po GO se staťákem atd. vyskytují pořád celkem hojně. Dokonce je i v jedné T3P.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 22.1.2006 13:48

9001 píše:V Praze je to též k vidění,ale už opravdu na velmi málo vozech. Myslím jenom strašnické vozy 6529 a 66xx Dokonce to má myslím i vůz 6704.
Tento způsob otvírání střechy měly opravdu všechny série T3 cca do konce 60. let, ale mně šlo o to kolečko díky kterému se to dá "vyšroubovat" a otevřít. To mi v Praze jaxi chybí.

Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 22.1.2006 12:34

Martins píše:(...)
Díky za vyčerpávající odpověď. Přehledná tabulka všech tramvají by mě celkem zajímala, doufám, že bych se letos mohl nějak do Ostravy dostat, mohl bys mi ji kdyžtak prosím poslat na e-mail?
Jenom poznámka: tu 743 jsem nefotil já, ale slimman (citace v tvém příspěvku).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10209
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 22.1.2006 11:43

V Praze je to též k vidění,ale už opravdu na velmi málo vozech. Myslím jenom strašnické vozy 6529 a 66xx Dokonce to má myslím i vůz 6704.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 22.1.2006 11:36

Za povšimnutí stojí ta kolečka nasazená na otvíračích střechy. Viděl jsem to i v Brně, ovšem v Praze nic. :? Aby si cestující nosil s sebou kliku. :roll:

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 22.1.2006 10:54

Martins píše:Tady se byl někdo podívat na DOD ve vozovně Křivá :D
Díky za postřeh, takové maličkosti jsem si u 743 ani nevšíml. Trochu jsem se díval na další nejstarší T3 a zaujalo mě, že 742 má asi jako jediná T3 všechny dveře původní.
Jo jo, někde mám foto interiéru 742, tak ji sem pak dodám.

Jinak mám takový pocit, že ty smíšené typy dveří jako na 743 jsem viděl ještě na nějakém jiném voze, ale číslo si nepamatuju. :shock:

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 21.1.2006 23:56

Phabbey píše:Kolik ještě v Ostravě zbývá T3 s malým BUSE?
T3 (do čísla 799) :
T3 – 742, 743
T3mm (pův. interiér) – 740, 745, 747, 749-753, 755, 757-759, 761-764, 767,768, 770, 771, 772
T3mm (modern. interiéru) – 765, 773-776, 778-780, 783-788, 790, 792, 793, 794, 796, 797, 798
T3 (velké čelní BUSE + modern. interiéru) – 782 (cca 8/2005), 789 (probíhá modernizace), 799 (9/2005)
Zbývájící sedmistovky : 726 (funkční, ale nejezdí v provozu), 766 (po nehodě z října 2004, osud neznám, naposledy před 1/2 rokem v Martinově) a 777 je T3SU

Jestli by si měl zájem, můžu ti poslat celkem přehlednou tabulku všech tramvají.
Phabbey píše: Tu 743 jsem fotil hlavně kvůli tomu, že má současně původní dveře i ty klasické rozlamovačky. Docela jsem na to čučel.
Tady se byl někdo podívat na DOD ve vozovně Křivá :D
Díky za postřeh, takové maličkosti jsem si u 743 ani nevšíml. Trochu jsem se díval na další nejstarší T3 a zaujalo mě, že 742 má asi jako jediná T3 všechny dveře původní. Před půl rokem jsem zde dával fotku 726 a někdo ze znalců si povšiml, že má střední otvírací klapku na střeše (nebo jak se ta věc odborně nazývá) proti směru jízdy a ještě k tomu z vozu T3SUCS.
Nakonec jsem našel několik už historických fotek a také dodávám fotku 740 jakožto nejstarší nerekonstruované T3 v provozu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 21.1.2006 11:13

Phabbey píše:Kolik ještě v Ostravě zbývá T3 s malým BUSE?
Dopočítal jsem se k číslu 138 tramvají T3 ve všech modifikacích i modernizacích s malým BUSE, což je ještě docela velké číslo. Většinou jsou to vozy T3SUCS, T3G, T3. A ještě nesmíme zapomenout na 6 vozů K2G, které mají též vepředu malé BUSE.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 20.1.2006 20:06

Dík za fota wany.

Taky sem něco hodim.
Tu 743 jsem fotil hlavně kvůli tomu, že má současně původní dveře i ty klasické rozlamovačky. Docela jsem na to čučel.

Odpovědět