Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
.Berry píše:K osvětlení situace s vozy:
726,754,756,769+737 stojí odstavené na 10 koleji spolu s Barborkou
mizejí z nich nějaké díly, ale v podstatě jsou stále provozuschopné
744 stojí od sněhové kalamity na 14 koleji, zatím kompletně vybavená
společnost jí dělají 1515 a 1009 po nehodách
oprava 1044 po najetí už se blíží do finiše
Díky za osvětlení stávající situace.
Jestli tomu dobře rozumím, tak T3 stojící na 10. koleji mají již najeté kilometry a do provozu už nezasáhnou. A 744 ještě někdy vyjede nebo je na tom podobně jako její kolegyně ? Ale stejně mi připadá zvláštní, že DPO na svých webových stránkách nabízí 754 k odprodeji a přitom jí začínají na Křivé pozvolna rozebírat.
Za jak dlouho by asi mohla být dokončena oprava 1515 ? Na k-reportu se dost spekulovalo, že po nehodě šla rovnou na modernizaci a zjednosměrnění do Martinova.
K osvětlení situace s vozy:
726,754,756,769+737 stojí odstavené na 10 koleji spolu s Barborkou
mizejí z nich nějaké díly, ale v podstatě jsou stále provozuschopné
744 stojí od sněhové kalamity na 14 koleji, zatím kompletně vybavená
společnost jí dělají 1515 a 1009 po nehodách
oprava 1044 po najetí už se blíží do finiše
na posunu v Martinově je 760 (Ostravák psal 726)
726,754,756,769+737 stojí odstavené na 10 koleji spolu s Barborkou
mizejí z nich nějaké díly, ale v podstatě jsou stále provozuschopné
744 stojí od sněhové kalamity na 14 koleji, zatím kompletně vybavená
společnost jí dělají 1515 a 1009 po nehodách
oprava 1044 po najetí už se blíží do finiše
na posunu v Martinově je 760 (Ostravák psal 726)
Tento způsob otvírání střechy měly opravdu všechny série T3 cca do konce 60. let, ale mně šlo o to kolečko díky kterému se to dá "vyšroubovat" a otevřít. To mi v Praze jaxi chybí.9001 píše:V Praze je to též k vidění,ale už opravdu na velmi málo vozech. Myslím jenom strašnické vozy 6529 a 66xx Dokonce to má myslím i vůz 6704.
Jo jo, někde mám foto interiéru 742, tak ji sem pak dodám.Martins píše:Tady se byl někdo podívat na DOD ve vozovně Křivá
Díky za postřeh, takové maličkosti jsem si u 743 ani nevšíml. Trochu jsem se díval na další nejstarší T3 a zaujalo mě, že 742 má asi jako jediná T3 všechny dveře původní.
Jinak mám takový pocit, že ty smíšené typy dveří jako na 743 jsem viděl ještě na nějakém jiném voze, ale číslo si nepamatuju.
T3 (do čísla 799) :Phabbey píše:Kolik ještě v Ostravě zbývá T3 s malým BUSE?
T3 – 742, 743
T3mm (pův. interiér) – 740, 745, 747, 749-753, 755, 757-759, 761-764, 767,768, 770, 771, 772
T3mm (modern. interiéru) – 765, 773-776, 778-780, 783-788, 790, 792, 793, 794, 796, 797, 798
T3 (velké čelní BUSE + modern. interiéru) – 782 (cca 8/2005), 789 (probíhá modernizace), 799 (9/2005)
Zbývájící sedmistovky : 726 (funkční, ale nejezdí v provozu), 766 (po nehodě z října 2004, osud neznám, naposledy před 1/2 rokem v Martinově) a 777 je T3SU
Jestli by si měl zájem, můžu ti poslat celkem přehlednou tabulku všech tramvají.
Tady se byl někdo podívat na DOD ve vozovně KřiváPhabbey píše: Tu 743 jsem fotil hlavně kvůli tomu, že má současně původní dveře i ty klasické rozlamovačky. Docela jsem na to čučel.
Díky za postřeh, takové maličkosti jsem si u 743 ani nevšíml. Trochu jsem se díval na další nejstarší T3 a zaujalo mě, že 742 má asi jako jediná T3 všechny dveře původní. Před půl rokem jsem zde dával fotku 726 a někdo ze znalců si povšiml, že má střední otvírací klapku na střeše (nebo jak se ta věc odborně nazývá) proti směru jízdy a ještě k tomu z vozu T3SUCS.
Nakonec jsem našel několik už historických fotek a také dodávám fotku 740 jakožto nejstarší nerekonstruované T3 v provozu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.