Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 06.6.2006 11:34

3W vypadá mnohem líp než jsem čekal. :D :D Hlavně jsem zvědav na ten prostřední díl. Taky je pěkný, že má zakrytá spřáhla.

Uživatelský avatar
vláčky87
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 12.3.2004 9:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od vláčky87 » 06.6.2006 10:37

Od ledna už ne ČKD Pragoimex, pouze Pragoimex a ani tento firemní název není oficiální součástí typ. značení. Od 13.6. je skutečně součástí exponátů na Czech Raildays.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 05.6.2006 23:54

Martins píše:Oficiální název je ČKD Pragoimex Vario LF3. Jedná se o novostavbu a oproti TKT Kvartu (které je tuším zatím jen na papíře nebo v počítači) se liší třemi nízkopodlažními prostory (po jednom v každém článku) oproti střednímu nízkopodlažnímu článku, který je plánován u Kvarta. Trojwana bude vystavována na Czech Raildays 2006. Je ale docela zajímavé, že na stránkách Pragoimexu o ní není jediná zmínka.
Trojwana vychazi z projektu TKT kvarto. Jedna se vlastne pouze o pridani 2 wan do prvniho a posledniho clanku + nejake kosmeticke upravy. Pudovni projekt nebude (nejspis) vubec realizovan.

Na fotce vypada lip, nez jsem cekal.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 05.6.2006 21:42

Pepa píše:Neni to náhodou TKT Kvatro či jak se to jmenuje? 8-)
Oficiální název je ČKD Pragoimex Vario LF3. Jedná se o novostavbu a oproti TKT Kvartu (které je tuším zatím jen na papíře nebo v počítači) se liší třemi nízkopodlažními prostory (po jednom v každém článku) oproti střednímu nízkopodlažnímu článku, který je plánován u Kvarta. Trojwana bude vystavována na Czech Raildays 2006. Je ale docela zajímavé, že na stránkách Pragoimexu o ní není jediná zmínka.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 05.6.2006 20:09

Neni to náhodou TKT Kvatro či jak se to jmenuje? 8-)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 05.6.2006 20:04

Ta trojwana je fotomontáž nebo to je ostravská verze K3???

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 05.6.2006 19:49

Je libo souprava wan nebo trojwana ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 19.5.2006 0:55

jojo stejně...T6 rulez 8-)

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 18.5.2006 21:46

To je přesně co jsem potřeboval co se týče tý střechy. A ta s budníkama také neni špatná. Děkuji moc.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 18.5.2006 21:28

Pepa :

Bohužel jsem nerozchodil své soukromé zprávy, tak ti posílám fotky touto cestou. Jak jsem se zmínil, první fotku T6A5 s budníkem jsem si stáhl kdysi dávno (když byl internet ještě v plenkách) a na 1105+1109 jsem si (osobně) počkal odpoledne nedaleko Intersparu. Osekal jsem fotku jak jen to šlo, aby byla střecha co nejlépe viditelná.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

aa

Příspěvek od aa » 14.5.2006 21:09

PvvS píše:CKD umistovalo na K2YU pantograf na zadni clanek uz pri vyrobe. Dosazen byl take trolejbusovy stahovak a system kladek k vedeni lana. Duvodem byla upravenost site na provoz Originalnich vozu PCC, ktere mely take pantograf vzadu. Stejne bylo upraveno z vyroby vsech tusim 20 T3YU, ktere byly dodany do sarajeva. Teprve po valce v souvoslosti s dodavkama darovanych K2 z CR/Sr a nakupum ojetin z nemecka se pantografy pri opravach premistuji na predni clanek, kde se pro ne musi navarovat vsechny uchyty, dodavat bleskojistka, predelavat cela silova cast 600V a doplnovat stahovani k ridici ....

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 13.3.2006 18:52

Za poslední měsíc se událo ve vozovém parku několik výrazných změn :

- od přelomu únor/březen se nevypravuje předposlední cedulák T3 743, posledním cedulovým vozem v provozu je teď T3 742, který jezdí v současné době v soupravě T3 762+742, ale najetí kilometrů u T3 742 je pravděpodobně otázkou několika týdnů
- někdy od počátku února jsem nezahlédl v provozu T3 740
- včera na celodenním kurzu linky d-11 se objevila wana T3RN.EV 1315
- v nejbližších dnech vyjedou další dvě nízkopodlažní tramvaje, KT8D5R.N1 1511 a T3RN.EV 1316
- vozový park DPO teď čítá 39 nízkopodlažních tramvají (14 Aster, 9 Trio, 10 KT8D5R.N1, 5 T3RN.EV, 1 VVLF60)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 11.2.2006 18:13

Afenot píše:Co se to konalo v Ově za akci toho 4.2., že vyjela i T1?? Jak vidím ve fotožurnálu...
Vlastně žádná. Byla to akce pro členy KPMHD.

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 11.2.2006 17:17

Co se to konalo v Ově za akci toho 4.2., že vyjela i T1?? Jak vidím ve fotožurnálu...

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 10.2.2006 13:46

pawel píše:jsem zvědavej, kdy si někdo ve waně a spol. pěkně namlátí. včera jsem totiž měl namále a při sestupu do wany jedné pražské np kachny jsem se málem zřítil....a to obvykle fyzickou labilitou netrpím :). bylo to navíc při celkem nízké rychlosti, pravda kvůli mé nepozornosti, ale když vidím některý cestující okolo.....nevim nevim.
Co si pamatuji, tak jsem ještě nikdy nezaznamenal žádného ochotníka, který by se zřítil ze schůdků do nízkopodlažní části Astry, Tria, kačeny či wany. Za to si vybavují minimálně dva případy, kdy vystupující cestující z T3(6) uklouzl na schůdcích a přistál zadkem nebo hodil placáka na nástupní ostrůvek.
slimman píše:Martins:
Budou i 1319 a vyšší ? Spíš bych doufal že ne, a že se DPO zaměří na "trojwany", aby už konečně byla nějaká náhrada za 2xT. :)
Ve zpravodaji je psáno, že letos bude 6 ks VarioLF (wana), jak to bude v dalších letech je otázka. Zdroje ze kterých jsou čerpány peníze na opravy, modernizace a nákup nových tramvají nejsou nafukovací a pokud se uchytí "trojwana", dá se předpokládat, že se omezí počet modernizací na wany.
Jenki uváděl před rokem předpoklad 8 wan za rok, s nástupem trojwany budou probíhat modernizace (čistě hypoteticky) třeba tempem 2-3 trojwany a 3-4 wany za rok. Třeba, ale kdo ví.

Odpovědět