Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 22:58

bože, vy tu máte složitý systém na vkládání...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 22:51

ale zkusím aspoň něco...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.4.2005 22:49

Anonymous píše:Bylo by, bylo... v 1600x1200, jenže připojení přes telecom a tel. dvoulinku, to je maso...
Myslím,že nám by to stačilo i v 800x600.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 22:45

Bylo by, bylo... v 1600x1200, jenže připojení přes telecom a tel. dvoulinku, to je maso...

MOp

Příspěvek od MOp » 18.4.2005 21:42

vypada velice zajimave. fullsize foto by nebylo? teda alespon 1024x768..

diky skladani z ruznych dilu je ta strecha takova divna.. vlnka na ni neni vhodna. no a ty odporniky na strese :-(

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 18.4.2005 21:39

fricoolinek2 píše:A co je na ní vlastně z původní T3 ?! h*vno ??!
Papíry :lol: :lol: a trochu koncepce.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 18.4.2005 21:15

A co je na ní vlastně z původní T3 ?! h*vno ??!

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 18.4.2005 21:11

Na první pohled na té první fotce vypadá, jako když má jen dvoje dveře..:D

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18.4.2005 20:11

chtěli jste wanu, máte ji mít...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 07.4.2005 15:53

Chystám se do Ostravy, a tak si neodpustím dotaz, jestli T3R.EVN jezdí na zkušebky nějak pravidelně, kde je největší šance ji potkat, jestli vyjíždí z ÚD Martinov nebo z Poruby či Mor. Ostravy atd. Dík.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 30.3.2005 15:40

Puvodno podvozky jdou i pod asynch. Motory TAM1002 (tusim) jsou rozmerove stejny jako TE024E . Tim padem neni problem s jejich zastavbou .

Starsi podvozky nemaji dvoji vyprueni, a par dalsich uprav a proto maji horsi chodovy vlastnosti.

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 30.3.2005 13:29

Anonymous píše:Dovolil bych si pár oprav a doplnění k dnešním článkům:
1) ostravská „wana“ je Europulse, tedy T3R.EV.N; s progresem si to nepleťte, ten by se s tím možná těžko snášel díky délky vozu a jeho vyšší váhy
Verze wany s progressem bude pro Liberec. Vetsi hmotnost ani delka pouziti progressu a DC-motoru nebrani. Dokonce bude mozne pro verzi s progressem pouzit podvozky z puvodni T3. (=vyrazna uspora)

Krome toho bude mozne sprahovat dvojice T3R.EVN+T3E a T3R.PVN+T3P, pokud budou vozy vybaveny stejnymi zasuvkami mnohacleneho rizeni (zalezi na tom, co si dopravce objedna).

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 29.3.2005 21:00

Dovolil bych si pár oprav a doplnění k dnešním článkům:
1) ostravská „wana“ je Europulse, tedy T3R.EV.N; s progresem si to nepleťte, ten by se s tím možná těžko snášel díky délky vozu a jeho vyšší váhy
2) k nátěru: ano, je nestandardní, ale na to jsme si už zvykli, že prototypy jsou netypické - vedení asi doufá, že budou jezdit po předváděčkách i jinde, než v OV. Jinak je ten nátěr docela dobrý, aspoň si to nikdo nebude plést s ničím jiným...
3) tzv. „bulwa“ design - tj. lepené okna, kulatá čela, výklopné dveře - mi přijde jako docela dobrý, už když nic jiného, tak to má tu výhodu, že to není okoukané a když ji spatří obyčejní (neinformovaní) cestující, řeknou si, že je to NOVÁ tramvaj, tedy že bude hnedle jasné, kam tečou dotace na dopravu. A o to jde. Za hodně peněz, hodně muziky... A nebojte, dveře nestíní výhledu a sloupky také ne. Je to vyzkoušeno. Zapomínáte na „bulwu“ - to je přeci (asi nechtěně) testovačka pro wanu. A co se týká spolehlivosti a životaschopnosti? zase, stačí porovnat s bulwou.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 29.3.2005 15:07

tramvajak píše:
Tom píše:...někdo další bude chtít ještě starý dveře a běžný okna...
To jsem tam zapomněl napsat. 8-)
Tom píše:no a celá reko je zase u T3R.P...... a to přeci nechceme.... :wink:
Opět střet názorů. Každýmu se líbí něco jinýho. Třebas já mám tento "středověk" rád a nedám na něj dopustit!
Ano pro mě za mě středověk může být zajímavý ale spíše by měl být ukryt v muzeu :lol: :wink:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 29.3.2005 15:05

Pajda píše:Předělávat (asi dost nákladně) design tramvaje jen proto, aby si to lidi nespojovali s tím co důvěrně znají mi příjde jako zbytečnost.
Ostravská tramvaj se mi líbí, ale klasická T3 je prostě něco jiného.
Pro mě je třeba současná modernizace plýtvání penězi a hned bych lidi co sou za T3R.P odpovědní odvolal :lol: Tak to je těžké z které strany se za to zatahá... :lol:

Odpovědět