A kde jsou fotkyOstravan píše:V Ostravě jezdí další nízkopodlažní už sedmá kačena 1512 .
Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
info zde...: viewtopic.php?t=570Martins píše:Nevíte někdo, kde zmizelo cca 10 příspěvků z tohoto pátku. Sice mám občas silnou sklérozu, ale i na smrtelné posteli mohu odpřísáhnout, že na tomto tématu byla v pátek celkem živá diskuze
anebo zde...: viewtopic.php?t=185
tímpádem já taky musím říci svůj názor, jelikož se ten Váš snaží utlačit ten můjtramvajak píše:...bylo by divné, kdyby malý tramvajacek měl jiný názory, než velký tramvajak... nicméně pokud se rozjede diskuze na téma designu, snad ještě můžeme říct svůj názor!Tom píše:Já bych se nad názorem tramvajaka a tramvajáčka vůbec nepozastavoval, neb reakce na ty dva skoro stejné příspěvky sou minimálně vyhozený čas.
...bylo by divné, kdyby malý tramvajacek měl jiný názory, než velký tramvajak... nicméně pokud se rozjede diskuze na téma designu, snad ještě můžeme říct svůj názor!Tom píše:Já bych se nad názorem tramvajaka a tramvajáčka vůbec nepozastavoval, neb reakce na ty dva skoro stejné příspěvky sou minimálně vyhozený čas.
Dnes na d-12 kroužily dvě nízkopodlažní KT8D5 jmenovitě 1502, 1514 a dále minimálně tři Astry 1210, 1212, 1213 - to se stává z d-12 nízkopodlažní spoj? Opravdu zajímavá je kombinace Astry a Kátéčka, co se týče obsaditelnosti. Taky mě udivuje nasazování kačen na d-4 . Před nedávnem tady kdosi psal, že se budou kačeny primárně nasazovat na linky d-2 a d-1, ale jaksi skutek utek. Ono by asi bylo příliš, kdyby na takové d-2 jezdily třeba čtyři nízkopodlažní kurzy. A navíc na d-2 se hodí úplně ideálně, o d-12 bych polemizoval a d-4 mi přijde opravdu jako výsměch. Tak se stává, že pak vozí vzduch a kde se idálně hodí skoro nejezdí. Jen tak dál .
Koncem minulého týdne byl optimální čas na focení a tak můj foťák rozhodně nezahálel. Sice jsem nevyfotil, to co jsem chtěl původně fotit, ale 740+744 snad ještě nějaký ten den bude dojíždět kilometry než se přesune k 754, která už asi z Vozovny Křivá do provozu nevyjede a 726 snad mé bystré oko taky někde zahledne.
Tuž jdeme na věc :
Tuž jdeme na věc :
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Já bych se nad názorem tramvajaka a tramvajáčka vůbec nepozastavoval, neb reakce na ty dva skoro stejné příspěvky sou minimálně vyhozený čas.Martins píše:Budu teď mluvit z obecného hlediska. Všechno to je otázka estetického myšlení a chápání krásy, rozhodně by ale toto hledisko nemělo převyšovat účelnost daného typu tramvaje či ohrožovat její funkčnost. Tak jako se spousta mužů neshodne při pohledu na danou ženu, zda se jím libí nebo ne, tak i v této otázce prostě nutně musí nastat podobný výsledek. Buďme rádi za ty dary, že každému se libí něco jiného, ale rozhodně by naše rozdílnost myšlení neměla překročit v případné vulgárnosti či urážky. Rozhodně si ale neodpustím menší rýpnutí, když řeknu, že DP tu nejsou pro fandy, ale pro obyčejné cestující, pro které je rozhodující, aby se v rámci určitého komfortu dostali z místa A na místo B a 99 % těchto lidí nemá čas uvažovat nad tím, zda-li se tramvaj, kterou zrovna cestují vyjímá v konstrastu s okolními budovami. Možná by nebylo od věci, aby lidé, pro které estetický kontrast znamená primus motor jejich souzení tramvaje ,zeptali obyvatel Prahy (a ukázali jim fotku tramvaje), jestli si myslí či nemyslí, že daná tramvaj bude kazit historický kolorit Prahy ?M_V píše: Něco pro vaši představivost... vyjímala by se docela dobře, určitě líp než betonové panely v centru, tramvaj jen projede a zmizí, panely tam straší nepřetržitě... a pokud se má cestující orientovat, zda jede "normální" nebo nízkopodlažní, tak by měla být jasně identifikovatelná už z dostatečné vzdálenosti
Budu teď mluvit z obecného hlediska. Všechno to je otázka estetického myšlení a chápání krásy, rozhodně by ale toto hledisko nemělo převyšovat účelnost daného typu tramvaje či ohrožovat její funkčnost. Tak jako se spousta mužů neshodne při pohledu na danou ženu, zda se jím libí nebo ne, tak i v této otázce prostě nutně musí nastat podobný výsledek. Buďme rádi za ty dary, že každému se libí něco jiného, ale rozhodně by naše rozdílnost myšlení neměla překročit v případné vulgárnosti či urážky. Rozhodně si ale neodpustím menší rýpnutí, když řeknu, že DP tu nejsou pro fandy, ale pro obyčejné cestující, pro které je rozhodující, aby se v rámci určitého komfortu dostali z místa A na místo B a 99 % těchto lidí nemá čas uvažovat nad tím, zda-li se tramvaj, kterou zrovna cestují vyjímá v konstrastu s okolními budovami. Možná by nebylo od věci, aby lidé, pro které estetický kontrast znamená primus motor jejich souzení tramvaje ,zeptali obyvatel Prahy (a ukázali jim fotku tramvaje), jestli si myslí či nemyslí, že daná tramvaj bude kazit historický kolorit Prahy ?M_V píše:Něco pro vaši představivost... vyjímala by se docela dobře, určitě líp než betonové panely v centru, tramvaj jen projede a zmizí, panely tam straší nepřetržitě... a pokud se má cestující orientovat, zda jede "normální" nebo nízkopodlažní, tak by měla být jasně identifikovatelná už z dostatečné vzdálenostiTramvajáček píše: Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.