Budu teď mluvit z obecného hlediska. Všechno to je otázka estetického myšlení a chápání krásy, rozhodně by ale toto hledisko nemělo převyšovat účelnost daného typu tramvaje či ohrožovat její funkčnost. Tak jako se spousta mužů neshodne při pohledu na danou ženu, zda se jím libí nebo ne, tak i v této otázce prostě nutně musí nastat podobný výsledek. Buďme rádi za ty dary, že každému se libí něco jiného, ale rozhodně by naše rozdílnost myšlení neměla překročit v případné vulgárnosti či urážky. Rozhodně si ale neodpustím menší rýpnutí, když řeknu, že DP tu nejsou pro fandy, ale pro obyčejné cestující, pro které je rozhodující, aby se v rámci určitého komfortu dostali z místa A na místo B a 99 % těchto lidí nemá čas uvažovat nad tím, zda-li se tramvaj, kterou zrovna cestují vyjímá v konstrastu s okolními budovami. Možná by nebylo od věci, aby lidé, pro které estetický kontrast znamená primus motor jejich souzení tramvaje ,zeptali obyvatel Prahy (a ukázali jim fotku tramvaje), jestli si myslí či nemyslí, že daná tramvaj bude kazit historický kolorit Prahy ?M_V píše:Něco pro vaši představivost... vyjímala by se docela dobře, určitě líp než betonové panely v centru, tramvaj jen projede a zmizí, panely tam straší nepřetržitě... a pokud se má cestující orientovat, zda jede "normální" nebo nízkopodlažní, tak by měla být jasně identifikovatelná už z dostatečné vzdálenostiTramvajáček píše: Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.
Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Něco pro vaši představivost... vyjímala by se docela dobře, určitě líp než betonové panely v centru, tramvaj jen projede a zmizí, panely tam straší nepřetržitě... a pokud se má cestující orientovat, zda jede "normální" nebo nízkopodlažní, tak by měla být jasně identifikovatelná už z dostatečné vzdálenostiTramvajáček píše:Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) M_V dne 17.7.2005 12:31, celkem upraveno 3 x.
Pár zajímavostí z Ostravy :
- 1512 je už dokončena a čeká v Křivé na papíry, dalším KTčkem nastoupivším na modernizaci do Martinova je 1503
- 1312 a 1311 se prohání jako sóla po Ostravě (spolu v soupravě jen na konci července během zkušebních jízdě), pokud se počasí zítra umoudří, pokusím se o nějaké fotky
- prodávanými T3 budou vozy 740, 744 (souprava 740+744) a 754, aspoň podle fotek na stránkách dopravního podniku
- 1512 je už dokončena a čeká v Křivé na papíry, dalším KTčkem nastoupivším na modernizaci do Martinova je 1503
- 1312 a 1311 se prohání jako sóla po Ostravě (spolu v soupravě jen na konci července během zkušebních jízdě), pokud se počasí zítra umoudří, pokusím se o nějaké fotky
- prodávanými T3 budou vozy 740, 744 (souprava 740+744) a 754, aspoň podle fotek na stránkách dopravního podniku
Jinak na fotce Moje oblíbenkyně .... z první várky snímku, tam kousek zadní části 962 a čela 972 čouhá.Pepa píše:Ten Jadran mám taky focenej a u té 941 není Cemex, ale CEMIX to máme v Praze taky (T3SUCS 7044)...Martins píše:To jsou jen moje přezdívky : zelení ďáblové (T3SUCS 928+940). dovolena u Jadranu (modrá souprava T3G 1040+1039), vysmátý pytel cementu (T3SUCS 941 s reklamou Cemex) nebo šedý šrot (T3 744 (748 už to má holka pár několik měsíců za sebou ).
Ten Jadran mám taky focenej a u té 941 není Cemex, ale CEMIX to máme v Praze taky (T3SUCS 7044)...Martins píše:To jsou jen moje přezdívky : zelení ďáblové (T3SUCS 928+940). dovolena u Jadranu (modrá souprava T3G 1040+1039), vysmátý pytel cementu (T3SUCS 941 s reklamou Cemex) nebo šedý šrot (T3 744 (748 už to má holka pár několik měsíců za sebou ).
To jsou jen moje přezdívky : zelení ďáblové (T3SUCS 928+940). dovolena u Jadranu (modrá souprava T3G 1040+1039), vysmátý pytel cementu (T3SUCS 941 s reklamou Cemex) nebo šedý šrot (T3 744 (748 už to má holka pár několik měsíců za sebou ).Pepa píše:Jo KOALICE aha tak to jo...Martins píše:Duhová koalice je trochu něco jiného. Je to souprava T3R.P bílo-červeno-modrá 962 (ex Tesco) + bílo-oranžová 972 (reklama na stavební firmu Wienerberger). 954 a 976 jsou asi na údržbě nebo S(V)P, tak jsou tyto dva vozy dočasně v soupravě.
Včera nebylo zrovna nejoptimálnější počasí na focení, ale tramvaje jezdí i když sluníčko je zrovna schováno za mrakem a občas z nebes se snese mokrá vláha. Původně jsem si chtěl vyfotit jen bulvu s vajcem a duhovou koalici T3R.P 962+972 (ani jedna ze dvou fotek mi ale nevyšla), nakonec mě to ale nějak popadlo a na hodinku a půl jsem si zašotoušoval.
1 várka fotek
1 várka fotek
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Pokud jsem dobře pochopil z toho mála, co jsem zatím dokázal zaznamenat, některé vrakoidní T3 půjdou pod autogen (např. 742-744, 760) a některé zachovalejší kusy (např. 726, 740, 754) se prodají zájemcům.adam_r píše:Podle toho, co probehlo na k-repu je tento prodej iniciovan nejakymi sotousi, kteri uz tyto vozy maji zamluvene. Nyni je treba toto prohnat oficielni cestou. (Predchozi vozy teto kvality skoncili pri autogen party.)Štěpán píše:Dopravní podnik ostrava prodává tramvaje: http://www.dpo.cz/AKTUAL/aktual.htm#002
Cena za jednu prý 20 000 Kč. Nekoupíme nějakou?
Ale myslím, že to je zatím ve stádium selekce, která T3 půjde kam. Do konce roku by měli být provozuschopné 2-3 soupravy T3RN.EV a stejný počet T3 se asi i odepíše.
Všechno se určitě prodávat nebude, protože v budoucnu by možná mohly chybět techničáky vyřazených T3.
Jinak možná už příští týden bychom se mohli dočkat soupravy 1311+1312 v provozu.
Podle toho, co probehlo na k-repu je tento prodej iniciovan nejakymi sotousi, kteri uz tyto vozy maji zamluvene. Nyni je treba toto prohnat oficielni cestou. (Predchozi vozy teto kvality skoncili pri autogen party.)Štěpán píše:Dopravní podnik ostrava prodává tramvaje: http://www.dpo.cz/AKTUAL/aktual.htm#002
Cena za jednu prý 20 000 Kč. Nekoupíme nějakou?