Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
norton
Příspěvek
od norton » 24.6.2005 21:14
Tak, v OV už je od včerejšího dne v běžném oběhu nejen Bulwa, ale i wajco k ní připojené...
Prozměnu zase wany stávkují...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 22.6.2005 18:03
Tonda Ježek píše:To je divný, žes ji nepotkal
No jo, ale když nějací saláti nejezděj do Ostravy za tramvajema...
Hm, ale máš tam tramvaj s chlapem kdyby tam byla nějaká čiči tak bych to i pochopil, ale takle...
Já tam jel na tramvaje a pak jsem využil příležitost...
-
Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tonda Ježek » 21.6.2005 23:57
Pepa píše:
A já ji nestačil vyfotit, ani jsem ji ve středu nepotkal
ale nějací saláti (TJ) ji mají
To je divný, žes ji nepotkal
No jo, ale když nějací saláti nejezděj do Ostravy za tramvajema...
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 21.6.2005 20:45
Ostravan píše:Tak už dojezdil "vlnitý plech" K2 804.
A já ji nestačil vyfotit, ani jsem ji ve středu nepotkal
ale nějací saláti (TJ) ji mají
-
Ostravan
Příspěvek
od Ostravan » 21.6.2005 19:38
Tak už dojezdil "vlnitý plech" K2 804.
-
Ostravan
Příspěvek
od Ostravan » 17.6.2005 18:52
Rekonstruovanou 1512 jsem v provozu s cestujícími ještě neviděl. Ano, 1505 šla na rekonstrukci před 1508, která je posledním sudým číslem, která brázdí ostravské koleje bez prošlé rekonstrukce.
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 17.6.2005 18:29
No jo, tak dík za upřesnění nevěděl jsem to...
-
Tombus
- Uživatel
- Příspěvky: 263
- Registrován: 02.12.2003 21:04
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tombus » 17.6.2005 18:22
Tuším, že to byla nějaká vyjímka..
-
Pepa
- Uživatel
- Příspěvky: 2152
- Registrován: 30.11.2003 9:45
- Bydliště: 6004
Příspěvek
od Pepa » 17.6.2005 18:15
izzy píše:1512 už jezdí...jako další by ji měla následovat 1505...
A to jsi vzal kde? Pokud vim tak jednosměrné budou jen se sudými čísli 1500, 1502, 1504, 1506, atd..
-
izzy
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 28.5.2005 15:03
- Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)
Příspěvek
od izzy » 17.6.2005 18:12
1512 už jezdí...jako další by ji měla následovat 1505...
-
Ostravan
Příspěvek
od Ostravan » 17.6.2005 17:44
Zanedlouho by už mohla vyjet další nízkopodlažní kačena 1512, vždyť šla na rekonstrukci před Vánoci. V jakém stádiu rozpracovanosti se právě nachází?
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 17.6.2005 15:17
Gagarin píše:Tom píše:V interiérech bohužel zatím hodně zaostaváme... design zvenku je ok, uvnitř tomu chybí cit pro detail...
Třeba sedačky se mi líbí. Celkově je to pěkný, ale nevím, jestli si k takovému řašení kaštani přivyknou.
mně se nezdá strop...
-
izzy
- Uživatel
- Příspěvky: 190
- Registrován: 28.5.2005 15:03
- Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)
Příspěvek
od izzy » 17.6.2005 15:05
Pokud se T3RN.EV ujmou tak asi půjdou všechny zbylé T3 na wanovitou reko na papíry...myslím že DPO si to může dovolit a od rozsáhlosti rekonstrukce ustupovat nebude...akorát podvozky Komfort by mohly zastat původní generálkované a pokud půjde u všech vozů o Europulse tak s novými motory...přeci jen Komforty se příliš neliší od posledních podvozků PCC s dvojím vypružením-hlavní rozdíl je v použítí pružné lamely u náprav...spíš uvidíme jestli DPO zůstane u Europulse nebo kvůli jednotnosti kde se nejvíce používá TV3, TV8 a Progress tak jestli nesáhne po Progressu...každopádně narozdíl od vlečňáku má tohle vozidlo budoucnost ať už v Europulse či Progress verzi a to v jakémkoliv stupni vybavení(dveře, okna, čela, ptg, apod.)...nejdůležitější je NP část...