Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odeslatod fricoolinek2 v 18.4.2005 20:15

A co je na ní vlastně z původní T3 ?! h*vno ??!
Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
 
Založen: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514

Odeslatod Tombus v 18.4.2005 20:11

Na první pohled na té první fotce vypadá, jako když má jen dvoje dveře..:D
Tombus
Uživatel
 
Založen: 02.12.2003 21:04

Odeslatod Návštěvník v 18.4.2005 19:11

chtěli jste wanu, máte ji mít...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Návštěvník
 

Odeslatod tramvajak v 07.4.2005 14:53

Chystám se do Ostravy, a tak si neodpustím dotaz, jestli T3R.EVN jezdí na zkušebky nějak pravidelně, kde je největší šance ji potkat, jestli vyjíždí z ÚD Martinov nebo z Poruby či Mor. Ostravy atd. Dík.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Odeslatod PvvS v 30.3.2005 14:40

Puvodno podvozky jdou i pod asynch. Motory TAM1002 (tusim) jsou rozmerove stejny jako TE024E . Tim padem neni problem s jejich zastavbou .

Starsi podvozky nemaji dvoji vyprueni, a par dalsich uprav a proto maji horsi chodovy vlastnosti.
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne

Odeslatod adam_r v 30.3.2005 12:29

Anonymous napsal:Dovolil bych si pár oprav a doplnění k dnešním článkům:
1) ostravská „wana“ je Europulse, tedy T3R.EV.N; s progresem si to nepleťte, ten by se s tím možná těžko snášel díky délky vozu a jeho vyšší váhy


Verze wany s progressem bude pro Liberec. Vetsi hmotnost ani delka pouziti progressu a DC-motoru nebrani. Dokonce bude mozne pro verzi s progressem pouzit podvozky z puvodni T3. (=vyrazna uspora)

Krome toho bude mozne sprahovat dvojice T3R.EVN+T3E a T3R.PVN+T3P, pokud budou vozy vybaveny stejnymi zasuvkami mnohacleneho rizeni (zalezi na tom, co si dopravce objedna).
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod Návštěvník v 29.3.2005 20:00

Dovolil bych si pár oprav a doplnění k dnešním článkům:
1) ostravská „wana“ je Europulse, tedy T3R.EV.N; s progresem si to nepleťte, ten by se s tím možná těžko snášel díky délky vozu a jeho vyšší váhy
2) k nátěru: ano, je nestandardní, ale na to jsme si už zvykli, že prototypy jsou netypické - vedení asi doufá, že budou jezdit po předváděčkách i jinde, než v OV. Jinak je ten nátěr docela dobrý, aspoň si to nikdo nebude plést s ničím jiným...
3) tzv. „bulwa“ design - tj. lepené okna, kulatá čela, výklopné dveře - mi přijde jako docela dobrý, už když nic jiného, tak to má tu výhodu, že to není okoukané a když ji spatří obyčejní (neinformovaní) cestující, řeknou si, že je to NOVÁ tramvaj, tedy že bude hnedle jasné, kam tečou dotace na dopravu. A o to jde. Za hodně peněz, hodně muziky... A nebojte, dveře nestíní výhledu a sloupky také ne. Je to vyzkoušeno. Zapomínáte na „bulwu“ - to je přeci (asi nechtěně) testovačka pro wanu. A co se týká spolehlivosti a životaschopnosti? zase, stačí porovnat s bulwou.
Návštěvník
 

Odeslatod Tom v 29.3.2005 14:07

tramvajak napsal:
Tom napsal:...někdo další bude chtít ještě starý dveře a běžný okna...

To jsem tam zapomněl napsat. 8-)
Tom napsal:no a celá reko je zase u T3R.P...... a to přeci nechceme.... :wink:

Opět střet názorů. Každýmu se líbí něco jinýho. Třebas já mám tento "středověk" rád a nedám na něj dopustit!


Ano pro mě za mě středověk může být zajímavý ale spíše by měl být ukryt v muzeu :lol: :wink:
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Tom v 29.3.2005 14:05

Pajda napsal:Předělávat (asi dost nákladně) design tramvaje jen proto, aby si to lidi nespojovali s tím co důvěrně znají mi příjde jako zbytečnost.
Ostravská tramvaj se mi líbí, ale klasická T3 je prostě něco jiného.


Pro mě je třeba současná modernizace plýtvání penězi a hned bych lidi co sou za T3R.P odpovědní odvolal :lol: Tak to je těžké z které strany se za to zatahá... :lol:
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod Pajda v 29.3.2005 13:29

Předělávat (asi dost nákladně) design tramvaje jen proto, aby si to lidi nespojovali s tím co důvěrně znají mi příjde jako zbytečnost.
Ostravská tramvaj se mi líbí, ale klasická T3 je prostě něco jiného.
Uživatelský avatar
Pajda
Uživatel
 
Založen: 02.9.2004 13:44
Bydliště: Zatím ještě v Praze...

Odeslatod tramvajak v 29.3.2005 13:20

Tom napsal:...někdo další bude chtít ještě starý dveře a běžný okna...

To jsem tam zapomněl napsat. 8-)
Tom napsal:no a celá reko je zase u T3R.P...... a to přeci nechceme.... :wink:

Opět střet názorů. Každýmu se líbí něco jinýho. Třebas já mám tento "středověk" rád a nedám na něj dopustit!
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Odeslatod Tom v 29.3.2005 13:16

tramvajak napsal:
Tom napsal:to vozidlo by mělo vypadat koncepčně jinak, prostě jdu po ulici kouknu a vidím... hele nová tramvaj... kdežto u T3R.P jdu po ulici a vidím starou tramvaj :lol: je to asi jasný... ne?

Tento argument beru.


no takže staré čelo, starý nátěr, starý pantograf... a sme zase tam kde sme byly... někdo další bude chtít ještě starý dveře a běžný okna.... no a celá reko je zase u T3R.P...... a to přeci nechceme.... :wink:
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

Odeslatod adam_r v 29.3.2005 13:04

tramvajak napsal:T3R.PVN je vynikající nápad, ale stejně jako ostatním se ani mě moc nepozdává nátěr. Dále se mě osobně ani moc nelíbí ta čela, snad liberečtí budou mít normální. A kdyyž už klasická čela, tak klasický ptg. Se mnou popisovaným vozidlem bych se v Praze opravdu rád setkal. 8-)


V Liberci bude presne to, co si popsal. Tzv. verze socka: progress, okna v gume, rozlamovaci dvere. Akorat budou pit polopantograf a rucku. V druhe polovine roku to tam bude v provozu.

Naopak cilem DP Ostrava je, aby si tuto tramvaj lide s T3 nespojovali (i kdyz papirove jde o reko T3) proto zvolili variantu, ktera vzhledove nema s T3 nic spolecneho.
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
 
Založen: 17.6.2004 9:23
Bydliště: Brno

Odeslatod tramvajak v 29.3.2005 13:00

Tom napsal:to vozidlo by mělo vypadat koncepčně jinak, prostě jdu po ulici kouknu a vidím... hele nová tramvaj... kdežto u T3R.P jdu po ulici a vidím starou tramvaj :lol: je to asi jasný... ne?

Tento argument beru.
Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
 
Založen: 02.11.2004 14:03

Odeslatod Tom v 29.3.2005 12:57

tramvajak napsal:
Tom napsal:No radči ať to do Prahy přijede ve stejných barvách i se stejným čelem a se stejným ptg. jako na fotce... na nějaké poloviční řešení už nejsem moc zvědavej :lol: :roll:

A proč poloviční řešení? R.P či R.PV sice maj svý mouchy, to nepopírám, ale jinak jsou to vcelku dokonalá vozidla. A ta elefka najezdila teprve pár metrů, zatím je vše stanoveno výpočty a 3D modelem, ještě ani není jistý, zdali to bude tak dokonalý jak se tváří. Proto docela obdivuji DPmL, že bez váhání volí VarCB3N (snad jsem to nesplet...) Počkejme si, zdai se T3R.PVN vůbec osvědčí, já bych jí to moc přál! :)


to vozidlo by mělo vypadat koncepčně jinak, prostě jdu po ulici kouknu a vidím... hele nová tramvaj... kdežto u T3R.P jdu po ulici a vidím starou tramvaj :lol: je to asi jasný... ne?
Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Česká Republika a Slovensko

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron