Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.6.2005 15:05

Pokud se T3RN.EV ujmou tak asi půjdou všechny zbylé T3 na wanovitou reko na papíry...myslím že DPO si to může dovolit a od rozsáhlosti rekonstrukce ustupovat nebude...akorát podvozky Komfort by mohly zastat původní generálkované a pokud půjde u všech vozů o Europulse tak s novými motory...přeci jen Komforty se příliš neliší od posledních podvozků PCC s dvojím vypružením-hlavní rozdíl je v použítí pružné lamely u náprav...spíš uvidíme jestli DPO zůstane u Europulse nebo kvůli jednotnosti kde se nejvíce používá TV3, TV8 a Progress tak jestli nesáhne po Progressu...každopádně narozdíl od vlečňáku má tohle vozidlo budoucnost ať už v Europulse či Progress verzi a to v jakémkoliv stupni vybavení(dveře, okna, čela, ptg, apod.)...nejdůležitější je NP část...

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 17.6.2005 14:56

Tom píše:V interiérech bohužel zatím hodně zaostaváme... design zvenku je ok, uvnitř tomu chybí cit pro detail... :x
Třeba sedačky se mi líbí. Celkově je to pěkný, ale nevím, jestli si k takovému řašení kaštani přivyknou.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 17.6.2005 14:38

V interiérech bohužel zatím hodně zaostaváme... design zvenku je ok, uvnitř tomu chybí cit pro detail... :x

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lister » 17.6.2005 14:22

Designově se mi ta wana prostě libí. Jak exteriér tak interiér.

MOp

Příspěvek od MOp » 17.6.2005 9:11

Tonda Ježek píše:Fotky z Czech Raildays - vystavena byla i druhá wana :wink:
http://mhdcr.biz/fotky/czech_raildays_2005/index.htm#t3
celkovy dobry dojem kazi tedy detaily v interieru - ta skrin za kabinou ridice je udes.. no a o kvalite a spojeni/usazeni nekterych plastu by se dalo diskutovat..

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 17.6.2005 0:09

Fotky z Czech Raildays - vystavena byla i druhá wana :wink:
http://mhdcr.biz/fotky/czech_raildays_2005/index.htm#t3

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 16.6.2005 22:26

Nejmodernější technika je *** drahá a traktor se dá využít i jinak. Ostatně, co by za něj DP-T dalo:-)))

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Ostravské tramvajové tratě

Příspěvek od Pepa » 16.6.2005 17:28

Tak jak se v Ostravě udržujou smyčky to jsem vám již ukázal (viz. Galérka) a jak se udržujou tratě na vlastním tělese vám ukáži teď... Vezmem si takový příklad... U různých firem (v tomto případě ŽS Brno) se používá nejmodernější techniky při úpravě štěrku v kolejišti (jeho výměna apod.) -první obrázek
a u DP Ostrava stačí traktor a bagr... -druhý obrázek

:lol:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: K2

Příspěvek od tramvajak » 14.6.2005 13:46

MayG píše:805-809 K2G už pomalinku vypadají staře ale slouží dobře
http://www.tramvajak-ostrava.wz.cz/inde ... va-078.jpg
Ani tak né staře, jako hlavně dobře!
Jinak k těm designovým rozporům - asi působím dojmem odpůrce všeho nového. To ale není pravda, kupříkladu bych se nebránil designu vozů T3R, pokud by byl vyřešen problém s viditelností zrcátka. Wanová čela mi příjdou taková, no nevím, jakoby hranatá. Ale jinak hranatá, než KT8,..., prostě se mi nelíbí. Možná to hodně dělají ta světla...

MOp

Příspěvek od MOp » 13.6.2005 17:25

Tom píše:... Jak se bude tento dopravní prostředek hodit na trať barrandovskou se už studie nezmiňuje :lol: :lol: :lol:
ale zminuje. v zastavce hlubocepy dojde k vymene konskeho paru za 6 sprezi, ktere vozidlo vytahne na horu v pozadovanem case.

dale k vymene konu dojde v zastavkach trojska, malostranska (v pripade linek 18,20,22 a 23) a v zastavce koh-i-noor pro linky 10, 22 a 23.

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 13.6.2005 17:10

slimman píše:
Tramvajáček píše: Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.
Si snad děláš srandu, ne ? Ještě si budem vybírat tramvaje podle toho, jestli se do Prahy vzhledově "hodí" nebo ne.
a proto by možná bylo lepší vozovny přeměnit na konírny a ústajit tam převalské a kladrubské dostihové koně, cenově to vyjde o polovinu levněji než modernizace tram :) ... Do Prahy se to jistě hodí, ale především to bude dobře vypadat na Národní třídě nebo Náměstí republiky 8-) :lol: Jak se bude tento dopravní prostředek hodit na trať barrandovskou se už studie nezmiňuje :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 13.6.2005 16:34

Tramvajáček píše: Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.
Si snad děláš srandu, ne ? Ještě si budem vybírat tramvaje podle toho, jestli se do Prahy vzhledově "hodí" nebo ne.

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 13.6.2005 15:30

Tramvajáček píše:
tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí. (-X
Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.
Takze nove vozy ze skodovky se budou v praze vyjimat lip... :?: :!:

Uživatelský avatar
Lister
Uživatel
Příspěvky: 166
Registrován: 22.1.2004 9:17
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lister » 13.6.2005 14:20

Tramvajáček píše:
tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí. (-X
Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.
Tenhle pristup nechapu. To bychom taky po Praze mohli jezdit jen zebrinacich. Zrovna u ostravske wany mi design prijde celkem vkusny a decentni.

Tramvajáček

Příspěvek od Tramvajáček » 13.6.2005 13:27

tramvajak píše:Už jsem o tom psal na svých stránkách - Ostrava je relativně mladý město, má jen nepatrný množství historickejch domů, jinak samý paneláky a moderní či průmyslová architektura. Tam se takovýhle design dobře hodí. Jenomže praha, to je něco ouplně jinýho. Představte si wanu v ostravským provedení třeba v Letenský... Musíme vzhled vozu posuzovat nejen z úhlu kaštanů, jestli poznaj, jedná-li se o starou či novou tramvaj. Musíme brát v úvahu také to, jestli se do toho konkrétního města vůbec hodí. (-X
Plně souhlasím s tramvajakem. Podle mě se do centra Prahy wany nehodí. Já si je prostě na Národní třídě nebo náměstí republiky prostě představit nedokážu.

Odpovědět