Ostrava!!!
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- MayG
- Uživatel
- Příspěvky: 21
- Registrován: 06.11.2004 16:42
- Bydliště: V noci slyším vláčky, a anténu na televizi taky nepotřebuju
K2
No jo ostravske jsou hezke to bude tim že jich mame jen 10 a v Brně jich je snad přes 100.
Co se týče Ostravy
802 K2R.P moc hezká tramvajka
803 K2R.P snad už brzy vyjede bude asi na dlouho posledni modernizace K2
804 K2 náš vlnitý plech o kterem se tu drbe pořád
805-809 K2G už pomalinku vypadají staře ale slouží dobře
810-811 Puvodně K2YU ale už při dodání byli v tuzemském provedení tež jezdí celkem pravidelně
PS: ať dopíšu celou serii 8XX tak
800-801 K1 Oba prototypy, nyní až na nějaké "plechy" v ÚDM jsou par desitek let v tramvajovem nebi
Co se týče Ostravy
802 K2R.P moc hezká tramvajka
803 K2R.P snad už brzy vyjede bude asi na dlouho posledni modernizace K2
804 K2 náš vlnitý plech o kterem se tu drbe pořád
805-809 K2G už pomalinku vypadají staře ale slouží dobře
810-811 Puvodně K2YU ale už při dodání byli v tuzemském provedení tež jezdí celkem pravidelně
PS: ať dopíšu celou serii 8XX tak
800-801 K1 Oba prototypy, nyní až na nějaké "plechy" v ÚDM jsou par desitek let v tramvajovem nebi
Mile mě překvapuje, jak pěkný K2 jsou v Ostravě. Tenhle typ tramvaje mi trochu chybí v Liberci jako posila do těch intervalů, kdy sólo je málo, ale souprava by byla moc. V porovnání s Brnem je ale to co jezdí v Ostravě tedy mnohem lepší.norton píše:jj,vlnitý plech ještě žere kilometry a jsem zvědav, jak dlouho to ještě vydrží... Ale jízda v něm nepatří k těm nejpříjemnějším...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Kolik ty ostravský nízkopodlažní tétrojky stojí? A kolik verze pro LBC?izzy píše:Ještě jedna připomínka-každý dopravní podnik si bude moci zvolit vybavení podle svých finančních prostředků...
jde zejména o výzbroj (TV Europulse či TV Progress),
s tím souvisí motory (E-nové, P-generálkované),
podvozky (ponechání původních nebo výměna za podvozky Komfort),
samozřejmě dvěře (rozlamovačky nebo výklopky),
a také typ skel (v gumě nebo lepené)...
Pak už jen doplňky jako typ pantografu, klima, rozmístění sedaček apod....takže dalo by se říct že ostravské T3R.EVN jsou nejvýšším typem těchto vozů...a samozřejmě také nejdražším
Zajímavé pohlednice z Ostravy
Trochu pěkných pohlednic.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
asi jak T3R.EV s bulwou . Taky ani jeden nemaj zasuvku :
kabelem na kuplu
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1301mornam2_vd
kabelem na kuplu
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=1301mornam2_vd
Re: 1503
Nějak se mi nezobrazují ty obrázky...Anonymous píše:Jen taková zajimavost, závěrečná pouť 729 do míst, odkud cesta zpátky nevede : http://home.tiscali.cz/wexova/g729.htm
Kdosi (nejen) tady psal o dvojici wan. Zajímalo by mne, jak se to provede. Maj klasický spřáhla a když jsem ji viděl na vlastní oči i tady na fotkách, nevšim jsem si, že by někde měla zásuvku MNČ řízení...?
Re: 1503
V Ostravě je poslední dobou nějaké rušno.
Bulva s vejcem (1301 + 301) nahání od pátku zkušební kilometry stejně jako 1312 od poloviny předminulého týdne.
1311 prakticky každý den na porubském kurzu d-11, občas na odpoledním kurzu d-3.
A své kilometry najíždí (dojíždí) i vlnitý plech, viz fotka z dnešního odpoledne.
Jen taková zajimavost, závěrečná pouť 729 do míst, odkud cesta zpátky nevede : http://home.tiscali.cz/wexova/g729.htm
Bulva s vejcem (1301 + 301) nahání od pátku zkušební kilometry stejně jako 1312 od poloviny předminulého týdne.
1311 prakticky každý den na porubském kurzu d-11, občas na odpoledním kurzu d-3.
A své kilometry najíždí (dojíždí) i vlnitý plech, viz fotka z dnešního odpoledne.
Jen taková zajimavost, závěrečná pouť 729 do míst, odkud cesta zpátky nevede : http://home.tiscali.cz/wexova/g729.htm
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
1503
S KT8D5 je poslední dobou dost problémů, tak je možné, že 1503 je dočasně odstavena kvůli poruchy nebo byla odeslána do Martinova na plánovanou prohlídku. Na modernizaci určitě nešla, neb v Martinově jsou teď modernizované dvě KT8 (1512 a 1505). Plánovaná modernizaci jí čeká asi až v příštím roce.ufo píše:Tak 1505 už šla na rekonstrukci a 1508 si to stále vesele jezdí v ulicích, ale co se děje s 1503, už jsem ji tak dobrý měsíc neviděl, nebo na ni nemám štěstí, nebo šla do tandemu s 1505?
Jinak vyšel další díl Zpravodaje, je možnost jej stáhnout na stránkách DPO
bojar
1312 má naprosto stejný lak jako 1311 (asi budou v budoucnu jezdit v soupravě), takže když stála na křižovatce u Vodárny ve směru od Svinova směrem na Hulváky, nejprve jsem si při pohledu z okna d-7 myslel, že se jedná o 1311, ale naše souprava T3 projela obloukem křižovatky docela pomalu a já jsem měl spoustu času se podívat na evidenční číslo i přes sklo do interiéru vozidla a jednalo se bez nejmenších pochyb o 1312.norton píše:...no, vzhledem k tomu, že se její odstavení stále oddaluje a oddaluje, tak je to docela pravděpodobné, že se další zimy dočká. Navíc teď je v dílnách určitě rušno s wanama a KT8 (a K2 803), takže na vlnitý plech asi brzy nedojde...
Jinak včera už prý byla viděna další wana (1312)...