Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 28.6.2005 11:51

Dopravní podnik ostrava prodává tramvaje: http://www.dpo.cz/AKTUAL/aktual.htm#002
Cena za jednu prý 20 000 Kč. Nekoupíme nějakou?

norton

Příspěvek od norton » 24.6.2005 21:14

Tak, v OV už je od včerejšího dne v běžném oběhu nejen Bulwa, ale i wajco k ní připojené...
Prozměnu zase wany stávkují...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 22.6.2005 18:03

Tonda Ježek píše:To je divný, žes ji nepotkal :D

No jo, ale když nějací saláti nejezděj do Ostravy za tramvajema...
Hm, ale máš tam tramvaj s chlapem kdyby tam byla nějaká čiči tak bych to i pochopil, ale takle... :D

Já tam jel na tramvaje a pak jsem využil příležitost...

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tonda Ježek » 21.6.2005 23:57

Pepa píše: :cry: A já ji nestačil vyfotit, ani jsem ji ve středu nepotkal :cry:
ale nějací saláti (TJ) ji mají
To je divný, žes ji nepotkal :D

No jo, ale když nějací saláti nejezděj do Ostravy za tramvajema...

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 21.6.2005 20:45

Ostravan píše:Tak už dojezdil "vlnitý plech" K2 804.
:cry: A já ji nestačil vyfotit, ani jsem ji ve středu nepotkal :cry:
ale nějací saláti (TJ) ji mají

Ostravan

Příspěvek od Ostravan » 21.6.2005 19:38

Tak už dojezdil "vlnitý plech" K2 804.

Ostravan

Příspěvek od Ostravan » 17.6.2005 18:52

Rekonstruovanou 1512 jsem v provozu s cestujícími ještě neviděl. Ano, 1505 šla na rekonstrukci před 1508, která je posledním sudým číslem, která brázdí ostravské koleje bez prošlé rekonstrukce.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 17.6.2005 18:29

izzy píše:Kde? Tady:
http://www.dpo.cz/ZPRAVOD/ARCHIV/pdf/2005_02.pdf
Hledej v sekci "Martinovské novinky" na str. 7...
No jo, tak dík za upřesnění nevěděl jsem to...

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.6.2005 18:26

Kde? Tady:
http://www.dpo.cz/ZPRAVOD/ARCHIV/pdf/2005_02.pdf
Hledej v sekci "Martinovské novinky" na str. 7...

Tombus
Uživatel
Příspěvky: 263
Registrován: 02.12.2003 21:04
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tombus » 17.6.2005 18:22

Tuším, že to byla nějaká vyjímka..

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 17.6.2005 18:15

izzy píše:1512 už jezdí...jako další by ji měla následovat 1505...
A to jsi vzal kde? Pokud vim tak jednosměrné budou jen se sudými čísli 1500, 1502, 1504, 1506, atd..

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.6.2005 18:12

1512 už jezdí...jako další by ji měla následovat 1505...

Ostravan

Příspěvek od Ostravan » 17.6.2005 17:44

Zanedlouho by už mohla vyjet další nízkopodlažní kačena 1512, vždyť šla na rekonstrukci před Vánoci. V jakém stádiu rozpracovanosti se právě nachází?

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 17.6.2005 15:17

Gagarin píše:
Tom píše:V interiérech bohužel zatím hodně zaostaváme... design zvenku je ok, uvnitř tomu chybí cit pro detail... :x
Třeba sedačky se mi líbí. Celkově je to pěkný, ale nevím, jestli si k takovému řašení kaštani přivyknou.
mně se nezdá strop...

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 17.6.2005 15:05

Pokud se T3RN.EV ujmou tak asi půjdou všechny zbylé T3 na wanovitou reko na papíry...myslím že DPO si to může dovolit a od rozsáhlosti rekonstrukce ustupovat nebude...akorát podvozky Komfort by mohly zastat původní generálkované a pokud půjde u všech vozů o Europulse tak s novými motory...přeci jen Komforty se příliš neliší od posledních podvozků PCC s dvojím vypružením-hlavní rozdíl je v použítí pružné lamely u náprav...spíš uvidíme jestli DPO zůstane u Europulse nebo kvůli jednotnosti kde se nejvíce používá TV3, TV8 a Progress tak jestli nesáhne po Progressu...každopádně narozdíl od vlečňáku má tohle vozidlo budoucnost ať už v Europulse či Progress verzi a to v jakémkoliv stupni vybavení(dveře, okna, čela, ptg, apod.)...nejdůležitější je NP část...

Odpovědět