Stránka 16 z 41

Re: ostravské dvojicky.

Napsal: 04.5.2007 17:09
od Martins
6514 píše:aj teraz ták premávaju ostravské dvojicky, ze medzy voznov su 4 ciselny rozdiel ?npl 901-905, 984-980 atd,mohol sem distat imfo o dalsé supravy ?
V Ostravě se sestavují do souprav vozy s rozdílem evidenčních čísel čtyři, osm, dvanáct atd., protože každá vozovna má čtyři skupiny, která zajíšťují čistotu, drobné opravy vozu atd. Znamená to, že vozy 901, 905, 909, 913, ... má pod sebou jedno družstvo, 902, 906, 910, 914, ... druhé, 903, 907, 911, 915, ... třetí a 904, 908, 912, 916 má v popisu práce poslední skupina.

Soupravy : z hlavy si pamatuji třeba
T3 749+753, 751+771, 759+755, 765+757, 794+762, 784+764, 782+770, 772+768, 793+773, 776+792, 780+788, 789+785, 786+790 787+767 a další

T3SUCS 901+905, 907+903, 914+910, 915+911, 941+921, 923+927, 928+940, 930+934, 936+932, 929+945, 961+953, 954+958, 955+963, 999+987 a další

T3G 935+939, 982+978, 984+980, 981+969, 993+997, 992+988, 1005+1013, 1014+1030, 1034+1018, 1031+1035, 1032+1036, 1038+1042 a další

T3R.P 1011+937, 938+970, 979+975, 976+972, 994+998, 996+1008, 995+991, 1023+1019, 1025+1021, 1027+947 a další

ostravské dvojicky.

Napsal: 03.5.2007 20:19
od 6514
aj teraz ták premávaju ostravské dvojicky, ze medzy voznov su 4 ciselny rozdiel ?npl 901-905, 984-980 atd,mohol sem distat imfo o dalsé supravy ?

Napsal: 28.4.2007 22:23
od Karotka
Fotka vozu 1500 se objevila v nějakém "železničním" časopise v souvislosti s otevřením nové trati někdy v 90. letech. 1500 tam měla takovou zvláštní úpravu nástavby na střeše.

Napsal: 28.4.2007 18:47
od Martins
DavidD píše:Neměl by někdo fotku KTčka 1500 před rekonstrukcí? Nebo nějaký odkaz na jeho fotku?
Mám jen tuhle černobílou z doby, kdy 1500 dorazila k nám do Ostravy. Fotku se objevila na přelomu roku na k-reportu, ale netuším, kdo jí tam vkládal.

ostravské kt8= 6514

Napsal: 27.4.2007 15:51
od 6514
David sa pital, ci mám foto, ex ostravske 1500 ?mám ale reklamom sme... dnom 6.v.2003 som bol poslednykrat ve Ostrave/Byvam od kosic,na 84 km,smerom uzhorod a fotil som následovne vozy799.985-989,1037, 915-911,905,789-737,982-978.1009-1005, 1017-1016,983-967,1025-1021,,728-73o... 1o46-42 calonifer,1501,1502 po cpr,1503,1504-biela,1505,1506,1509,1511 biela, 1513m + paar k2 a astra .nna, to mám. okrem toho viac ako 12000 foto,praha,liberec,slovensko,nemecko, atd. cize ked chcete berte digitálnx apparát a organizujte zájazd kumne,juj, doked nezobudnem, ex ostrava mam záujem na vypravenost:1.15o4m, atd

Napsal: 26.4.2007 22:36
od DavidD
Neměl by někdo fotku KTčka 1500 před rekonstrukcí? Nebo nějaký odkaz na jeho fotku?

Napsal: 26.3.2007 8:59
od Radek

Napsal: 06.1.2007 13:56
od izzy
Trosku to poupravim...kolejova krizeni jsou v bidnem stavu...ale celkovy dojem musi pusobit kladne uz jen kvuli tomu v cem si vezete sve ctene pulky :lol:

Napsal: 05.1.2007 22:41
od Proxy
Ostravák píše:Se špatným stavem svršku nesouhlasím. Je pravda, že na několika úsecích je to otřes. Např. 17. listopadu, ale jinak je to v poho.
... a ještě "vídeňské zastávky" podél trati u ředitelství Vítkovic a trati od sadu Božky k Hlavnímu nádraží 8-) kupodivu však jezdí se po obou celkem dobře :)

Napsal: 05.1.2007 19:25
od Tonda Ježek
Tak nevim, ale mně připadá svršek v Ostravě na dobré úrovni... http://mhdcr.biz/tram/ostrava/tram,fotky-ostrava4.htm

Napsal: 05.1.2007 18:33
od Ostravák
izzy píše:Shrnout se to da jednoduse:

Co se tyka kvality vozidel jak pro ridice tak pro cestujici je Ostrava to nejlepsi co muze nas stat nabidnout...
Co se tyka poctu spoju, provazanosti a kvality kolejoveho svrsku je to jeden z nehorsich tramvajovych provozu...

Obecne by se to dalo aplikovat na Brno...nektera vozidla otres ale zato pocet spoju, provazanosti a i trochu kavalita svrsku je na velmi vysoke urovni...
Se špatným stavem svršku nesouhlasím. Je pravda, že na několika úsecích je to otřes. Např. 17. listopadu, ale jinak je to v poho.

Napsal: 05.1.2007 18:22
od Proxy
izzy píše:Co se tyka kvality vozidel jak pro ridice tak pro cestujici je Ostrava to nejlepsi co muze nas stat nabidnout...
Zvláštní, když jsme s Ostravákem mluvili s ostravskými tramvajáky, tak většinu dost na vybavení kabiny nadávali - a fakt jsem tam několikrát viděl historické kousky, které už v Praze dávno nepoužíváme. 8-)

Napsal: 05.1.2007 17:44
od izzy
Shrnout se to da jednoduse:

Co se tyka kvality vozidel jak pro ridice tak pro cestujici je Ostrava to nejlepsi co muze nas stat nabidnout...
Co se tyka poctu spoju, provazanosti a kvality kolejoveho svrsku je to jeden z nehorsich tramvajovych provozu...

Obecne by se to dalo aplikovat na Brno...nektera vozidla otres ale zato pocet spoju, provazanosti a i trochu kavalita svrsku je na velmi vysoke urovni...

Napsal: 05.1.2007 17:39
od Mapl
Velmi spontánní tvrzení...

Napsal: 05.1.2007 17:29
od vratikt
hm ostrava je dobré město