Stránka 19 z 41

Napsal: 03.11.2006 21:43
od Martins
slimman píše:Martins:
Hmm, vypadá to, že jako opravdu nové tramvaje budou pouze (vaše)VarioLF3. Přeci jen schválit VarioLF jako novou se asi DÚ nakonec neodváží. :)
Sám nevím, proč se DP netlačí do schválení wany jako novostavby. Možná k tomu nemá praktický důvod nebo je to otázka peněz (schválení novostavby asi taky něco stojí) nebo možná některé materiály či součástky splňují normy pro rekonstrukci ale už ne pro novostavbu. Tohle je spíše otázka pro odborníky z dílen.

Napsal: 02.11.2006 23:03
od adam_r
slimman píše:Martins:
Hmm, vypadá to, že jako opravdu nové tramvaje budou pouze (vaše)VarioLF3. Přeci jen schválit VarioLF jako novou se asi DÚ nakonec neodváží. :)
Proc by to DU nemel schvalit, pokud Vario splni vsechny predepsane zkousky. A to se (myslim) uz stalo.

Napsal: 02.11.2006 20:55
od slimman
Martins:
Hmm, vypadá to, že jako opravdu nové tramvaje budou pouze (vaše)VarioLF3. Přeci jen schválit VarioLF jako novou se asi DÚ nakonec neodváží. :)

Napsal: 02.11.2006 18:22
od Martins
Pár novinek z posledního čtvrtletí z Ostravy :

- martinovské dílny chrlí další a další nové wany :
počátkem září (poprvé viděna 2. září) se objevila na d-11 wana 1318, včera byla na kurz 11/108 vypravena wana 1319. Vydržela kmitat asi 4 hodiny než byla stažena do vozovny kvůli nefunkčnosti předního BUSE

- kolem "modernizace" wan se poslední dobou vyrojily některé nepřesné informace, podle poslední verze od pracovníka DP (viz k-report), jsou i wany 1319 a výše papírovou rekonstrukcí vyřazovaných vozů T3 bez skládacích spřáhel

papírové rekonstrukce :
1319 = 742 (vyřazena a zlikvidována)
1320 = 745 (jezdí, ale bude odstavena v nejbližší době (snad ještě stihnu fotku do fotožurnálu, 1320 se kompletuje od léta)
1321 = 747 (jezdí (viz. říjnový souhrn ve fotožurnále), ale už jen pár týdnů)
1322 = 777

Vozu T3SU 777 se stala osudnou zářijová nehoda s osobním autem u Ferony (viz. zářijový souhrn fotožurnálu). Jeho nehoda nedopadla naštěstí tak tragicky jako nehoda jeho předchůdce T3 777, která se převrátila v oblouku u Nádraží Vítkovice a vyžádala si oběti na životech mezi cestujícími.

Nejnovější nízkopodlažní kačenou je stále KT8D5R.N1 1511, za nedlouho by se měla objevit 1513 a snad už bude opravena 1512 od červnové nehody s kamionem. V polovině září byla kachna 1501 odtažena vozem 1509 do Martinova na plánovanou modernizaci.

Trojwana dostala Průkaz způsobilosti ( http://www.dpo.cz/aktuality/aktual.htm#061020a ). Minulý týden jsem jí dvakrát zahlédl (a jednou se svezl) na d-8, ale tento týden se do provozu zatím nevyrazila. Existují určité náznaky, proč tomu tak je, ale pohyboval bych se na (nebo za) hranici spekulací.

Napsal: 18.7.2006 22:14
od Martins
MOp píše:At žije veverkování za jízdy! :-D
Žádné stíhání fabií se nekonalo, tuhle fotku jsem si musel pěkně odchodit a odběhat. Mému Olympusu bohužel nedělá červencová demoverze krematoria zrovna dobře na mozek, tak si asi budu muset trochu pohrát s nastevením ať jsem na čtvrteční odpoledne připravený. Jinak vše bylo téměř dokonalé : výběr místa, slunce v zádech, svými 62 kg jsem zablokoval všechny obtěžující automobilisty :lol:.

Napsal: 18.7.2006 9:45
od MOp
Martins píše:Trojwana Vario LF3 1401 se v těchto parných dnech prohání po Ostravě zatěžkána pytlemi s pískem v rámci realizace zátěžových zkoušek. Omlouvám se za sníženou kvalitu fotky, setkání s ní nebylo zrovna očekávané.
At žije veverkování za jízdy! :-D

Napsal: 17.7.2006 22:35
od Martins
Trojwana Vario LF3 1401 se v těchto parných dnech prohání po Ostravě zatěžkána pytlemi s pískem v rámci realizace zátěžových zkoušek. Omlouvám se za sníženou kvalitu fotky, setkání s ní nebylo zrovna očekávané.

Napsal: 13.7.2006 22:14
od Martins
Sice na ostravském foru je klid, ale na kolejích které znamenají svět, je rozhodně docela rušno :

- počátkem června skončil "trochu předčasně" poslední cedulák v Ostravě vůz T3 742 (hezký osvětový článek od kolegy Ostraváka http://mhd-ostrava.ic.cz/742.htm)

- poslední týden (asi 28. června) v červnu si naopak odbyla premiéru nízkopodlažní kačka KT8D5R.N1 1511, naopak KT8D5R.N1 1512 se lečí po srážce s kamionem, ke které došlo 19. června v Ostravě - Vítkovicích

- s příchodem letních prázdnin došlo k docela výraznému zásahu do trasování některých linek (d-3 a 12), jedna linka byla zrušena (d-14) a jedna linka naopak přibyla (linka d-13 : Hranečník - Naměstí Republiky - Mírové náměstí - Kotva - Zábřeh)

- od 2. července se vypravují na d-7 dvě soupravy wan (Vario LF 1313+1314 a 1316+1317)

- pro ty, kdo májí foťák, tramvajácký zápal a trochu volného času - když Pán bůh dá a pan arcibiskup posvětí, od pondělí 24. července se objeví v provozu trojwana 1401

Napsal: 23.6.2006 12:23
od Ostravák
fricoolinek2 píše:V čem se liší T3LFR.E od T3RN.EV ?
V názvech je docela bordel. V Ostravě měly první vozy označení T3R.NEV a pak se přešlo na VarioLFR.E. Obě označení určují stejný typ vozu bez odlišností.

Napsal: 23.6.2006 11:37
od fricoolinek2
V čem se liší T3LFR.E od T3RN.EV ?

Napsal: 11.6.2006 17:00
od Phabbey
No tak to je úplně ideální, děkuji oběma :P

Napsal: 11.6.2006 11:37
od Ostravák
No jo no :D :wink: . Zapomenout je lidské :shock: . Tohle je totiž fotka Hakiho z k-reportu, tedy našeho jízdnořádového vymyšlovače :D .

Napsal: 11.6.2006 2:57
od izzy
A co toto vážený pane Ostraváku z Vašich stránek? :lol:
http://mhd-ostrava.ic.cz/fotky/P3250041.jpg
Tady to jde poznat docela dobře...co se týče těch pruhů vzadu je to stejné jen ty šípy mají opačný směr...

Napsal: 10.6.2006 22:42
od Phabbey
Ostravák píše:Nevím, ale myslím si, že budou ukončeny asi ve stejné výšce jak je to u bílé plochy u 1314.
No, teď jsem našel nějakou fotku ve Zpravodaji DPO a podle té to taky tak vypadá. Bohužel ta fotka je v tak mizerném rozlišení, že to z ní nejde 100% poznat. Tak dík :wink:

Napsal: 10.6.2006 21:48
od Ostravák
Nevím, ale myslím si, že budou ukončeny asi ve stejné výšce jak je to u bílé plochy u 1314.