Stránka 19 z 40

Napsal: 23.6.2006 11:37
od fricoolinek2
V čem se liší T3LFR.E od T3RN.EV ?

Napsal: 11.6.2006 17:00
od Phabbey
No tak to je úplně ideální, děkuji oběma :P

Napsal: 11.6.2006 11:37
od Ostravák
No jo no :D :wink: . Zapomenout je lidské :shock: . Tohle je totiž fotka Hakiho z k-reportu, tedy našeho jízdnořádového vymyšlovače :D .

Napsal: 11.6.2006 2:57
od izzy
A co toto vážený pane Ostraváku z Vašich stránek? :lol:
http://mhd-ostrava.ic.cz/fotky/P3250041.jpg
Tady to jde poznat docela dobře...co se týče těch pruhů vzadu je to stejné jen ty šípy mají opačný směr...

Napsal: 10.6.2006 22:42
od Phabbey
Ostravák píše:Nevím, ale myslím si, že budou ukončeny asi ve stejné výšce jak je to u bílé plochy u 1314.
No, teď jsem našel nějakou fotku ve Zpravodaji DPO a podle té to taky tak vypadá. Bohužel ta fotka je v tak mizerném rozlišení, že to z ní nejde 100% poznat. Tak dík :wink:

Napsal: 10.6.2006 21:48
od Ostravák
Nevím, ale myslím si, že budou ukončeny asi ve stejné výšce jak je to u bílé plochy u 1314.

Napsal: 10.6.2006 17:59
od Phabbey
Díky moc, co se týče výzbroje je to výborné :)
Přesto se ještě zeptám: nevíš, jak je to s těmi červenými pruhy?

Napsal: 10.6.2006 15:52
od Ostravák
Phabbey píše:Měl bych prosbu: nemáte někdo fotku wan 1311 nebo 1312 z nadhledu (střechu), potřeboval bych jednak výzbroj a jednak vědět, jestli se červené šípovité pruhy stýkají nebo kde končí.
Zvrchu mám pouze 1314. Doufám, že ti fotka alespoň pomůže zjistit něco o výzbroji.

Napsal: 09.6.2006 21:15
od Phabbey
Měl bych prosbu: nemáte někdo fotku wan 1311 nebo 1312 z nadhledu (střechu), potřeboval bych jednak výzbroj a jednak vědět, jestli se červené šípovité pruhy stýkají nebo kde končí.

Napsal: 08.6.2006 22:13
od Ostravák
Změny v linkovém vedení tramvají v Ostravě od 2.7.2006
Bobr, čili náš primátor Zedník známý jako DJ Alda, se zase předvedl ve své kráse. Dotace byla seškrtána a tak se děje to co se děje. V únoru noční doprava, v květnu autobusy a trolejbusy a v červenci tramvaje :!: .
Viz http://mhd-ostrava.ic.cz/zmeny_2_7_2006.htm

Napsal: 08.6.2006 20:09
od manil
Phabbey píše:pawel ale asi mluvil o 14T :wink:
Jo, omlouvám se, špatně jsem to přečet. :oops:
Když už jsu u toho, tak tomu ale něco kecnu. Se 14T to bude horší, po zavedení Aniter v Brně se některý vyhýbky musí měnit daleko častěji a na kolejovém svršku v mnoha místech je taky znát vyšší opotřebení, než doposud bylo. U 14T navíc jsou vyšší interakce mezi kolejnicí a kolem...

Ale zatím jsou v Praze v mizivém počtu :)

Napsal: 07.6.2006 21:05
od Phabbey
manil píše:Kolejový svršek nebude problém, má všechny podvozky otočné, míra opotřebení bude asi jako u KT8 nebo u K3.
Jinak moc pěkné vozítko, už se těším na Czech Raildays. :)
pawel ale asi mluvil o 14T :wink:

Napsal: 07.6.2006 20:53
od manil
pawel píše:že to tak nemá 14T je mi doopravdy záhadou... on by stačil černý nátěr. holt je to asi záměr. takhle vypadá ze levé strany jak prolejzačka. no ale to je fuk, hlavně, aby to dobře jezdilo, zatím to vypadá dobře, ale co na to kolej.svršek, to se dozvíme až za pár let...
Kolejový svršek nebude problém, má všechny podvozky otočné, míra opotřebení bude asi jako u KT8 nebo u K3.
Jinak moc pěkné vozítko, už se těším na Czech Raildays. :)

Napsal: 06.6.2006 23:44
od pawel
slimman píše:Martins:
Dík, mně se líbí jak jsou vyřešená ta okna. Vypadá to, jako kdyby byl celý prostředek NP a není tak znát ta prolejzačka. :)
že to tak nemá 14T je mi doopravdy záhadou... on by stačil černý nátěr. holt je to asi záměr. takhle vypadá ze levé strany jak prolejzačka. no ale to je fuk, hlavně, aby to dobře jezdilo, zatím to vypadá dobře, ale co na to kolej.svršek, to se dozvíme až za pár let...

Napsal: 06.6.2006 23:31
od izzy
Trojwana v bocnim pohledu...