Stránka 20 z 41

Napsal: 10.6.2006 17:59
od Phabbey
Díky moc, co se týče výzbroje je to výborné :)
Přesto se ještě zeptám: nevíš, jak je to s těmi červenými pruhy?

Napsal: 10.6.2006 15:52
od Ostravák
Phabbey píše:Měl bych prosbu: nemáte někdo fotku wan 1311 nebo 1312 z nadhledu (střechu), potřeboval bych jednak výzbroj a jednak vědět, jestli se červené šípovité pruhy stýkají nebo kde končí.
Zvrchu mám pouze 1314. Doufám, že ti fotka alespoň pomůže zjistit něco o výzbroji.

Napsal: 09.6.2006 21:15
od Phabbey
Měl bych prosbu: nemáte někdo fotku wan 1311 nebo 1312 z nadhledu (střechu), potřeboval bych jednak výzbroj a jednak vědět, jestli se červené šípovité pruhy stýkají nebo kde končí.

Napsal: 08.6.2006 22:13
od Ostravák
Změny v linkovém vedení tramvají v Ostravě od 2.7.2006
Bobr, čili náš primátor Zedník známý jako DJ Alda, se zase předvedl ve své kráse. Dotace byla seškrtána a tak se děje to co se děje. V únoru noční doprava, v květnu autobusy a trolejbusy a v červenci tramvaje :!: .
Viz http://mhd-ostrava.ic.cz/zmeny_2_7_2006.htm

Napsal: 08.6.2006 20:09
od manil
Phabbey píše:pawel ale asi mluvil o 14T :wink:
Jo, omlouvám se, špatně jsem to přečet. :oops:
Když už jsu u toho, tak tomu ale něco kecnu. Se 14T to bude horší, po zavedení Aniter v Brně se některý vyhýbky musí měnit daleko častěji a na kolejovém svršku v mnoha místech je taky znát vyšší opotřebení, než doposud bylo. U 14T navíc jsou vyšší interakce mezi kolejnicí a kolem...

Ale zatím jsou v Praze v mizivém počtu :)

Napsal: 07.6.2006 21:05
od Phabbey
manil píše:Kolejový svršek nebude problém, má všechny podvozky otočné, míra opotřebení bude asi jako u KT8 nebo u K3.
Jinak moc pěkné vozítko, už se těším na Czech Raildays. :)
pawel ale asi mluvil o 14T :wink:

Napsal: 07.6.2006 20:53
od manil
pawel píše:že to tak nemá 14T je mi doopravdy záhadou... on by stačil černý nátěr. holt je to asi záměr. takhle vypadá ze levé strany jak prolejzačka. no ale to je fuk, hlavně, aby to dobře jezdilo, zatím to vypadá dobře, ale co na to kolej.svršek, to se dozvíme až za pár let...
Kolejový svršek nebude problém, má všechny podvozky otočné, míra opotřebení bude asi jako u KT8 nebo u K3.
Jinak moc pěkné vozítko, už se těším na Czech Raildays. :)

Napsal: 06.6.2006 23:44
od pawel
slimman píše:Martins:
Dík, mně se líbí jak jsou vyřešená ta okna. Vypadá to, jako kdyby byl celý prostředek NP a není tak znát ta prolejzačka. :)
že to tak nemá 14T je mi doopravdy záhadou... on by stačil černý nátěr. holt je to asi záměr. takhle vypadá ze levé strany jak prolejzačka. no ale to je fuk, hlavně, aby to dobře jezdilo, zatím to vypadá dobře, ale co na to kolej.svršek, to se dozvíme až za pár let...

Napsal: 06.6.2006 23:31
od izzy
Trojwana v bocnim pohledu...

Napsal: 06.6.2006 20:56
od Neral
slimman píše:Martins:
Dík, mně se líbí jak jsou vyřešená ta okna. Vypadá to, jako kdyby byl celý prostředek NP a není tak znát ta prolejzačka. :)
Přesně tak. Taky si myslím, že tenhle fakt docela zásadně vylepšuje vnější vzhled tramvaje. Kam se hrabe Porschetra.:D

Napsal: 06.6.2006 19:50
od slimman
Martins:
Dík, mně se líbí jak jsou vyřešená ta okna. Vypadá to, jako kdyby byl celý prostředek NP a není tak znát ta prolejzačka. :)

Napsal: 06.6.2006 18:21
od Neral
:shock: Teda... když jsem tady na Tram-fóru o trojwaně naposledy četl, tak jsem vůbec nečekal, že tak brzo uvidím její reálné fotky. Ale je to moc pěkné!
Dalo by se sice říct, že když je to novostavba, tak by se to mělo srovnávat se světovými novými modely tramvají, případně s naším 14Tzázrakem a že v takovém srovnání vypadá trochu jako chudů příbuzný, nicméně cena asi bude odpovídat, takže je to oprávněné. BTW kolik tak bude takovéhle vozítko stát?
Ovšem jinak se mi teda moc líbí. A opravdu to vypadá jednak jako nová tramvaj a také jako skutečně povedené designové dílo a ne nějaká splácanina, jak jsem sa taky trochu bál. Něco jiného možná bude horská stezka uvnitř, ale to zatím nehodnotím. Zvenku každopádně vypadá pěkně. :)

Taky si myslím, že je škoda, že se jí v Praze asi nedočkáme. A jsou nějaké dohady o tom, jaké další město kromě Ostravy by uvažovalo o jejich pořízení? (Jen doufám, že se toho nechytí Liberec a neprosadí si speciální verzi s T3 designem kvůli jednotnému vzhledu vozového parku :lol: )

Napsal: 06.6.2006 18:18
od Martins
slimman píše:3W vypadá mnohem líp než jsem čekal. :D :D Hlavně jsem zvědav na ten prostřední díl. Taky je pěkný, že má zakrytá spřáhla.
Fotky trojwany by se měly objevit někdy koncem týdne ve fototématu.
Ale pohled na nízkopodlažní prostor středního článku tam nebude, takže tvoji zvědavost můžu ukojit rovnou na místě.

Napsal: 06.6.2006 15:32
od Zdeněk
Tééda, já čekal nějakou obludu, ale tohle je fakt dobrý. Klobouk dolu.

Napsal: 06.6.2006 14:12
od Lister
Teda uz dlouho jsem tady spise ctenar nez pisatel, ale trojwana si zaslouzi, abych rekl, ze je to designove moc povedena tramvaj. Skoda, ze v Praze nebude.