Ostrava!!!

Vše o tramvajových provozech v bývalém Československu

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 18.5.2006 21:28

Pepa :

Bohužel jsem nerozchodil své soukromé zprávy, tak ti posílám fotky touto cestou. Jak jsem se zmínil, první fotku T6A5 s budníkem jsem si stáhl kdysi dávno (když byl internet ještě v plenkách) a na 1105+1109 jsem si (osobně) počkal odpoledne nedaleko Intersparu. Osekal jsem fotku jak jen to šlo, aby byla střecha co nejlépe viditelná.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

aa

Příspěvek od aa » 14.5.2006 21:09

PvvS píše:CKD umistovalo na K2YU pantograf na zadni clanek uz pri vyrobe. Dosazen byl take trolejbusovy stahovak a system kladek k vedeni lana. Duvodem byla upravenost site na provoz Originalnich vozu PCC, ktere mely take pantograf vzadu. Stejne bylo upraveno z vyroby vsech tusim 20 T3YU, ktere byly dodany do sarajeva. Teprve po valce v souvoslosti s dodavkama darovanych K2 z CR/Sr a nakupum ojetin z nemecka se pantografy pri opravach premistuji na predni clanek, kde se pro ne musi navarovat vsechny uchyty, dodavat bleskojistka, predelavat cela silova cast 600V a doplnovat stahovani k ridici ....

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 13.3.2006 18:52

Za poslední měsíc se událo ve vozovém parku několik výrazných změn :

- od přelomu únor/březen se nevypravuje předposlední cedulák T3 743, posledním cedulovým vozem v provozu je teď T3 742, který jezdí v současné době v soupravě T3 762+742, ale najetí kilometrů u T3 742 je pravděpodobně otázkou několika týdnů
- někdy od počátku února jsem nezahlédl v provozu T3 740
- včera na celodenním kurzu linky d-11 se objevila wana T3RN.EV 1315
- v nejbližších dnech vyjedou další dvě nízkopodlažní tramvaje, KT8D5R.N1 1511 a T3RN.EV 1316
- vozový park DPO teď čítá 39 nízkopodlažních tramvají (14 Aster, 9 Trio, 10 KT8D5R.N1, 5 T3RN.EV, 1 VVLF60)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 11.2.2006 18:13

Afenot píše:Co se to konalo v Ově za akci toho 4.2., že vyjela i T1?? Jak vidím ve fotožurnálu...
Vlastně žádná. Byla to akce pro členy KPMHD.

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 11.2.2006 17:17

Co se to konalo v Ově za akci toho 4.2., že vyjela i T1?? Jak vidím ve fotožurnálu...

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 10.2.2006 13:46

pawel píše:jsem zvědavej, kdy si někdo ve waně a spol. pěkně namlátí. včera jsem totiž měl namále a při sestupu do wany jedné pražské np kachny jsem se málem zřítil....a to obvykle fyzickou labilitou netrpím :). bylo to navíc při celkem nízké rychlosti, pravda kvůli mé nepozornosti, ale když vidím některý cestující okolo.....nevim nevim.
Co si pamatuji, tak jsem ještě nikdy nezaznamenal žádného ochotníka, který by se zřítil ze schůdků do nízkopodlažní části Astry, Tria, kačeny či wany. Za to si vybavují minimálně dva případy, kdy vystupující cestující z T3(6) uklouzl na schůdcích a přistál zadkem nebo hodil placáka na nástupní ostrůvek.
slimman píše:Martins:
Budou i 1319 a vyšší ? Spíš bych doufal že ne, a že se DPO zaměří na "trojwany", aby už konečně byla nějaká náhrada za 2xT. :)
Ve zpravodaji je psáno, že letos bude 6 ks VarioLF (wana), jak to bude v dalších letech je otázka. Zdroje ze kterých jsou čerpány peníze na opravy, modernizace a nákup nových tramvají nejsou nafukovací a pokud se uchytí "trojwana", dá se předpokládat, že se omezí počet modernizací na wany.
Jenki uváděl před rokem předpoklad 8 wan za rok, s nástupem trojwany budou probíhat modernizace (čistě hypoteticky) třeba tempem 2-3 trojwany a 3-4 wany za rok. Třeba, ale kdo ví.

Norton

Příspěvek od Norton » 10.2.2006 13:25

Pár měsíců zpět zazněla zvěst, že snad se budou wany dělat minimálně do počtů, které je OV schopno provozovat (čti: na linky, kde jezdí sóla) - cca 26. Co je na tom pravdy dnes, resp. je-li to vůbec pravda, nevím.

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 10.2.2006 12:54

Martins:
Budou i 1319 a vyšší ? Spíš bych doufal že ne, a že se DPO zaměří na "trojwany", aby už konečně byla nějaká náhrada za 2xT. :)

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2343
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 10.2.2006 10:25

jsem zvědavej, kdy si někdo ve waně a spol. pěkně namlátí. včera jsem totiž měl namále a při sestupu do wany jedné pražské np kachny jsem se málem zřítil....a to obvykle fyzickou labilitou netrpím :). bylo to navíc při celkem nízké rychlosti, pravda kvůli mé nepozornosti, ale když vidím některý cestující okolo.....nevim nevim.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 10.2.2006 0:00

Pár zajímavostí z Ostravy :

- od včerejšího večera se po Ostravě na pravidelných linkách pohybuje wana ev.č. 1314
- na modernizaci (zjednosměrnění, nízkopodlažní článek) do Martinova odešla kačena 1513
- A článek 1513 by darován kačce 1515 (po nehodě z poloviny prosince), která vyjede v docela zajímavém barevném rozpoložení (A článek bílo-modrý, B,C články zeleno-oranžový nátěr po ex reklamě Peagas)
- pošušňáníčko pro statistiky - nové wany vznikly (vzniknou) jako papírové rekonstrukce následujících T3 :

1311 = 739
1312 = 746
1313 = 766
1314 = 737 (rozebírá se)
1315 = 769 (rozebírá se)
1316 = 756 (rozebírá se)
1317 = 743 (zatím v provozu)
1318 = 726 (dlouhodobě odstavená)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Martins
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17.6.2005 10:42
Bydliště: Ostrava - Zábřeh

Příspěvek od Martins » 07.2.2006 22:56

Menší důkaz, že je tomu opravdu tak.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Ostravák
Uživatel
Příspěvky: 160
Registrován: 18.6.2005 16:11
Bydliště: kousek od tramvajové zastávky Antonína Poledníka
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ostravák » 07.2.2006 18:22

MOp píše:3. do stejne diry jich vic ani nenarves..
Přesně tak. To by snad potom museli upravovat celou kastli, což je nesmysl.

MOp

Příspěvek od MOp » 07.2.2006 16:03

Fořtík píše:Ptám se protože jsem s vozem KT8D5RN1 nikdy do stykou nepřišel a z fotek na internetu to není zcela zřejmé - kolik dílů mají rozlamovačky vzadu u bývalé kabiny řidiče? Tři nebo čtyři?
3. do stejne diry jich vic ani nenarves..

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fořtík » 07.2.2006 15:50

Ptám se protože jsem s vozem KT8D5RN1 nikdy do stykou nepřišel a z fotek na internetu to není zcela zřejmé - kolik dílů mají rozlamovačky vzadu u bývalé kabiny řidiče? Tři nebo čtyři?

Uživatelský avatar
Rapid
Uživatel
Příspěvky: 24
Registrován: 28.1.2004 19:23
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rapid » 06.2.2006 19:02

Big OT - kdyztak na tohle tema muzem zalozit nejaky thread.

V Ostrave po Mi-2ce letaly AS-355 F2 Ecureuil. Pak do Ostravy prisla EC-135 T1(v Usti a v Liberci porad letaly AS-355). Na zacatku minuleho roku strediska LZS(provozovana DSA) dostala nove(zlute) EC-135 T2. Ecureuily se ted pouzivaji zde - http://www.okambulance.cz . Mozna i na letecke prace. AS-355 nebyl pro LZS zrovna nejlepsi.

Odpovědět